Lähiajal peaks ka vasest kaanetihend lõpuks minu kätesse jõudma
Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Nii, praegu käsil siis suuremat sorti mootoriehitus. Plokk, väntvõll kepsud, nukkvõll jäävad stock, samuti turbo (vähemalt esialgu). Kuid kolvid tellisin esimese asjana, need tulid siis täna kohale: Mahle forged flat-topid, graphite-coated
, 87mm, koos sõrmede, Moly-rõngastega ja sõrmelukkudega. Kuna uued kolvid on kergemad kui stockid, siis lasen ka väntvõlli vastavalt kohendada: ehk siis knife-edged tuleb. Samuti on tarvis kepsudele puksid sisse lasta teha, kuna kolvisõrmed uutel on 22mm, ja kepsudel 24mm. Kui digika pihku saan, teen ka pilte.
Lähiajal peaks ka vasest kaanetihend lõpuks minu kätesse jõudma
Lähiajal peaks ka vasest kaanetihend lõpuks minu kätesse jõudma
Viimati muutis Raceboy, 28.01.2009 17:59, muudetud 2 korda kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii, asi on nii palju edasi liikunud, et CAD-joonised said nüüd sõbrapoiss Kala käe all valmis, ja hinnapakkumine nende tihendi lõikamisele waterjetiga on 390kr/tk+km
Suht odav, ütleksin ma.
EDIT: Materjal peab enda oma olema.
EDIT: Materjal peab enda oma olema.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
lõikab www.waterjet.ee ja materjali saan Enimorist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõenäoliselt Soomes, R-Koneisto Oy. Vaevalt Eesti tegijatele mahatreitud hooratas ja vastukaalud meeldivad. Pärast on äkki mingist pisiasjast suurematsorti jama (nt. sidur koos hoorattaga salongis vms) 
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nonii, vahepeal sain koha, kuhu mõned pildid riputada.
Kuna mootoriplokk, väntvõll ja kaas on töökojas, tegin mõnest vidinast pilti.

Kuna mootoriplokk, väntvõll ja kaas on töökojas, tegin mõnest vidinast pilti.

Viimati muutis Raceboy, 29.08.2006 12:04, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kaas kinnitub 10 poldiga, ja kinni ta jääb, seda ei tee mina esimesena (Juba 1.5 aastat sõidab sama tehnikaga tehtud auto 2.1 Barise rõhuga ringi). Tuleb vaid korralikult teha.
Plokk läheb täpselt 87.01 mm mõõtu, kolvid on 86.93. See on Mahle poolt soovitatud ja praktikas ära proovitud juba...
EDIT: vasktihend tuleb enne paigaldamist noolutada (et pehmemaks läheks).
Plokk läheb täpselt 87.01 mm mõõtu, kolvid on 86.93. See on Mahle poolt soovitatud ja praktikas ära proovitud juba...
EDIT: vasktihend tuleb enne paigaldamist noolutada (et pehmemaks läheks).
Viimati muutis Raceboy, 28.07.2005 16:49, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Väike update: kolmapäeval peaks kätte saama K28 (jah, K28) turbo, millest kasutan külma osa ja lasen kokku panna hübriidi: K26/6 kuum osa (931 originaal) ja K28 külm osa. Panen pildid ka üles, niipea kui fööni kätte saan 
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Sain kätte uue vile, asi on suur
Kui talt kollase
värvi maha lükkan, teen konkreetsest isendist pilti ka.
EDIT: tegin nats mõõtmisi: compressor wheel läbimõõt on 83mm, võrreldes stock turbo 64mm-ga on see päris suur edasiminek
Kui talt kollase
EDIT: tegin nats mõõtmisi: compressor wheel läbimõõt on 83mm, võrreldes stock turbo 64mm-ga on see päris suur edasiminek
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal paar edasiminekut ka, tegin paar klõpsu:








http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt: