
sti vs evo 4wd toimimine
Käisin just testisin veel väheke enda autot.
Krt selliseid keskmisi 50km/h tunnis läbitavaid pea 180 kraadi kurve praeguse setupiga ikka võimatu võtta.
Ilma gaasita läheb auto otse ja normaalne vedu tuleb alles siis kui boost taha tuleb.
Boost aga tuleb ikka rämedalt hilja taha. Esimene käik on liiga lühike selle jaoks ja teise käiguga on boost alles 4k+ pöördelt.
Originaaliga oli sellega võrreldes lausa lust sõita. Hetkel on lõbus alles siis kui on juba kurvist väljumine põhimõtteliselt.
Katsetasin seal AleCoq-i järsus kurvis. Bemmiga oli seda kurvi lausa lust võtta ja Audiga ka eelmine aasta.
Praegu on täpselt nii, et suurema kiirusega ka siseneda ei julge kuna kardan, et läheb otse.
Auto on teatud hetkel suht ettearvamatu käitumisega (pidamine tekib liialt järsku).
Ei pea ennast just kõige sitemaks sõidumeheks ka, vähemalt talvel driftimise poolelt.
Peab lähiajal ikka GT28R-i ka ära proovima, siis teab ehk täpsemalt kus suunas edasi liikuda.
Üks huvitav tähelepanek veel, et Imprezal kui vedu tagant ära lasta läheb auto ülejuhitavaks.
Kas seda teevad kõik 4wd masinad?
Krt selliseid keskmisi 50km/h tunnis läbitavaid pea 180 kraadi kurve praeguse setupiga ikka võimatu võtta.
Ilma gaasita läheb auto otse ja normaalne vedu tuleb alles siis kui boost taha tuleb.
Boost aga tuleb ikka rämedalt hilja taha. Esimene käik on liiga lühike selle jaoks ja teise käiguga on boost alles 4k+ pöördelt.
Originaaliga oli sellega võrreldes lausa lust sõita. Hetkel on lõbus alles siis kui on juba kurvist väljumine põhimõtteliselt.
Katsetasin seal AleCoq-i järsus kurvis. Bemmiga oli seda kurvi lausa lust võtta ja Audiga ka eelmine aasta.
Praegu on täpselt nii, et suurema kiirusega ka siseneda ei julge kuna kardan, et läheb otse.
Auto on teatud hetkel suht ettearvamatu käitumisega (pidamine tekib liialt järsku).
Ei pea ennast just kõige sitemaks sõidumeheks ka, vähemalt talvel driftimise poolelt.
Peab lähiajal ikka GT28R-i ka ära proovima, siis teab ehk täpsemalt kus suunas edasi liikuda.
Üks huvitav tähelepanek veel, et Imprezal kui vedu tagant ära lasta läheb auto ülejuhitavaks.
Kas seda teevad kõik 4wd masinad?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Võin kommenteerida pisut sierra 4x4 käitumist. Veo-skeem peaks olema 63% taha, 37% ette. Bemm vist suht sarnane? Sirtsuga tundub asi niiviisi toimivat, et kui sa kurvis veo tagant ära lased, siis muutub ta pigem ala-juhitavaks (paneb otse minema). Et siis kurvi sisenedes peab kontraga külje ette ajama ning seejärel trajektori hoidma. Kui libisemisega üle pingutad, siis pedaali järele andes kipub kohe võsa-poole minemaMihkel kirjutas:Üks huvitav tähelepanek veel, et Imprezal kui vedu tagant ära lasta läheb auto ülejuhitavaks.
Kas seda teevad kõik 4wd masinad?


Kui keegi oskab kommenteerida, siis oleksin tänulik...
www.bigman.ru/note.php?id=576
Lisada veel niipalju, et sõidan ka ise 7-at aastat turbo Subarutega ja EVO
on lähisugulasel, nii, et samuti proovinud piisavalt.
NB! Maaletuua pole küll ühtegi autot kellelgi aidanud, nii, et jah minu arusaamad võivad vigased olla küll.
Lisada veel niipalju, et sõidan ka ise 7-at aastat turbo Subarutega ja EVO
on lähisugulasel, nii, et samuti proovinud piisavalt.
NB! Maaletuua pole küll ühtegi autot kellelgi aidanud, nii, et jah minu arusaamad võivad vigased olla küll.

On keegi foorumiliikmetest Skyline GTR-iga kiiret sõitu on teinud? Asfaldil peetakse ATTESA E-TS PRO'd löömatuks, aga huvitav kuidas on kruusal/lumel/jääl?
http://www.autozine.org/technical_schoo ... 4wd_21.htm
As I have mentioned earlier, throttle-controllable oversteering is usually more desirable to real drivers than pure neutral steering. However, what a pity most permanent four-wheel drive cars are inherently unable to deliver power oversteering. Porsche 959 was one of the exception because it had 60% weight bias towards the rear, but for a front-engined car like the Skyline GT-R, the best solution is to leave it as rear-wheel drive in normal conditions.
The clever electronic control system is fed by all the information that Porsche 959 had, such as G-force, boost pressure, throttle position etc, in addition, the speed of individual wheels measured by ABS wheel speed sensors. By these information, the computer knows whether the car is running out of cornering limit or not. If not yet, the multi-plate clutches won't intervene, thus the car can power slide through the corner smoothly. In case out of limit, the multi-plate clutch will engage and send torque to front wheels, increasing traction.
This makes Skyline a rare example of 4WD having oversteering ability.
Advantage: Combines RWD's power oversteering with 4WD's maximum cornering limit
http://www.autozine.org/technical_schoo ... 4wd_21.htm
As I have mentioned earlier, throttle-controllable oversteering is usually more desirable to real drivers than pure neutral steering. However, what a pity most permanent four-wheel drive cars are inherently unable to deliver power oversteering. Porsche 959 was one of the exception because it had 60% weight bias towards the rear, but for a front-engined car like the Skyline GT-R, the best solution is to leave it as rear-wheel drive in normal conditions.
The clever electronic control system is fed by all the information that Porsche 959 had, such as G-force, boost pressure, throttle position etc, in addition, the speed of individual wheels measured by ABS wheel speed sensors. By these information, the computer knows whether the car is running out of cornering limit or not. If not yet, the multi-plate clutches won't intervene, thus the car can power slide through the corner smoothly. In case out of limit, the multi-plate clutch will engage and send torque to front wheels, increasing traction.
This makes Skyline a rare example of 4WD having oversteering ability.
Advantage: Combines RWD's power oversteering with 4WD's maximum cornering limit

Hiljaaegu nägin videot momendil mittemeenuval autovideode saidil, kus stock Evo, Sti ja R34 kuskil jaapanis jäärajal võidu sõidavad. Evo sõitis eest ära, Sti ja R34 olid suht võrdsed, Sti sai kurvidest kiiremalt välja, R34 võttis sirge peal järele. May-be mingi show värk, ei süvenenud ja jutt oli jaapani keeles... Keegi osavam võib siia lingi panna.
Minu arust pole meiesuguste puhul veoskeemide osas vahet, kuna oskused ei küüni niikuinii sinnamaale, kus auto piir vastu tuleb. Mõni rallisõitja võiks ehk selles osas sõna võtta aga mis vahet neilgi on stock tänavaautode osas, rallimasinad on jällegi eraldi teema.
Minu arust pole meiesuguste puhul veoskeemide osas vahet, kuna oskused ei küüni niikuinii sinnamaale, kus auto piir vastu tuleb. Mõni rallisõitja võiks ehk selles osas sõna võtta aga mis vahet neilgi on stock tänavaautode osas, rallimasinad on jällegi eraldi teema.
http://youtube.com/watch?v=5y6Otg0rPZQ
Vist on see video. Samas järjekorras mis startisid, lõpetasid ka. Evo läks rohkem pikapeale eest ära. Sti hoidis GTR-i kinni
Kas asi rehvides, või ei osanud ükski juht eriti lumel sõita? R34 mõlemast ca 200kg raskem ka. Tegelikult polegi tähtis kes nendest kolmest reaalselt libedal kiirem on, sest GTR on niipalju erinev auto. Huvitaks just vahe kurvikäitumises libedal teel.
Vist on see video. Samas järjekorras mis startisid, lõpetasid ka. Evo läks rohkem pikapeale eest ära. Sti hoidis GTR-i kinni
