K: Legacyle turbo aretus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

Ints kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !

järsku aitab sellest!
oli jah

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

Pedaal kirjutas:
Ints kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !

järsku aitab sellest!
oli jah

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
võta parem jahh see legacy
omanikul teine samasugune veel millel ma rooli ringi tõstsin ja natuke tehnilist poolt kaasa aitasin ja liigub päris käredalt.
80000 auto hind ja 25000 ymberehitus koos osadega ja natuke yhtteist lisa
konkreetse autoga olen ka proovisõitu teinud ja võin öelda et väga korralik, auto soomes
d.k.
Postitusi: 10
Liitunud: 21.01.2007 2:03

Postitus Postitas d.k. »

Raimo kirjutas: kas väntvõll mõõdab oma kulumise ise ?
saaled on isetaastuvad ?
plokikaanetihendid muutuvad ise uuteks (ja metalliks) ?
plokk läheb ise originaalmõõtu tagasi ?
kaanetööd toimuvad võluväel ?
igasugused tihendid toob kurg noka otsas ?
turbo õlivõtt tekib ka vist iseenesest
ja kuna selle raha eest pead ise tegema, siis tööriistad toob ilmselt jõuluvana ? korralik momentvõti juba paar tonni.
ilmselt siis põhjapõdrad viivad auto saaniga soome ja dünovad-seadistavad ära ning toovad tagasi ?
ja vahepeal liiklemiseks, juppide järgi käimiseks ja poest õlle toomiseks vajaliku auto kingib ilmselt vanajumal ise - õnneseen.
TEHTUD !

su summa sobib pigem olemasolevale mootorile kapremondi tegemiseks ja siis pead ka ilmselt ise tegema.

ja kui 6-8 tonni eest saab kepse-kolbe, siis soovitan kohe poe püsti panna. järjekord oleks ilmselt lookas ukse taga ja töö puudumise probleem oleks ka paugupealt lahendatud.
Väntvõlli küll esimese hooga vahetama ei hakka. Plokikaanetihend unus jah kahe silma vahele, palju selle hind on? Mis kaanetöid vaja teha on? Töö raha on ju juurde arvestamata. Mootori maha võtan ise ja tagasipanekuga saan ka ise hakkama, lahtikiskumisega tegelegu oma ala asjatundijad. Tööriistad laenan sõbralt-tasuta. 4wd düno on ka lõunanaabritel olemas. Ja igapäevaselt liigun nii või naa bussiga, tipptunnil ummikutes seismist mu närvid ei kannata. Autoga sõidan ainult siis kui kuskil mingi üritus toimub. Ja üritused toimuvad kas öösiti või nädalavahetustel.

Miks siis 8 tonni eest kolbe ei saa? Cobbtuningu lehel on hinnaks 570$, praeguse valuutakursi järgi tuleb hind 8000. Kas Cobbtuningu osad on kehva kvaliteediga? Ehk soovitate siis paremat tootjat.

Nagu juba eespool öeldud siis kui midagi laiali läheb siis läheb. Kui tööd saan teen uue ja parema. Mõned aretavad siin turbot peale ju 10-15k eest, sõidavad küll originaalsisu ja madalate rõhkudega, aga needki pole kõik laiali läinud minuteada. Enda eelarve oleks väga ümmarguselt võttes 50k
SubLeg kirjutas:
Pedaal kirjutas:
Ints kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !

järsku aitab sellest!
oli jah

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
võta parem jahh see legacy
omanikul teine samasugune veel millel ma rooli ringi tõstsin ja natuke tehnilist poolt kaasa aitasin ja liigub päris käredalt.
80000 auto hind ja 25000 ymberehitus koos osadega ja natuke yhtteist lisa
konkreetse autoga olen ka proovisõitu teinud ja võin öelda et väga korralik, auto soomes
palju rooli õigelepoole saamine maksab? Mitte et see nii hädavajalik oleks kiirendustel, aga treilerit ma põhimõtte pärast ostma ei hakka ja sinikuubedes onudele vist ei meeldi kui ma valel pool oleva rooliga autoga tln->haapsalu või tln->tartu kulgen :badgrin:
tokio drift
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

SubLeg kirjutas: ... ja 25000 ymberehitus koos osadega ja natuke yhtteist lisa
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

d.k. kirjutas: Väntvõlli küll esimese hooga vahetama ei hakka. Plokikaanetihend unus jah kahe silma vahele, palju selle hind on? Mis kaanetöid vaja teha on? Töö raha on ju juurde arvestamata. Mootori maha võtan ise ja tagasipanekuga saan ka ise hakkama, lahtikiskumisega tegelegu oma ala asjatundijad. Tööriistad laenan sõbralt-tasuta. 4wd düno on ka lõunanaabritel olemas. Ja igapäevaselt liigun nii või naa bussiga, tipptunnil ummikutes seismist mu närvid ei kannata. Autoga sõidan ainult siis kui kuskil mingi üritus toimub. Ja üritused toimuvad kas öösiti või nädalavahetustel.

Miks siis 8 tonni eest kolbe ei saa? Cobbtuningu lehel on hinnaks 570$, praeguse valuutakursi järgi tuleb hind 8000. Kas Cobbtuningu osad on kehva kvaliteediga? Ehk soovitate siis paremat tootjat.
aga kui väntvõll on juba liialt kulunud ? ok, eeldame et korralikult hooldatud auto puhul vast tõesti vajadust ei ole aga hakkad sa riskima ? mõõtma peab ikka
plokikaanetihendi hinna saad Mariinest või mõnest mootorijuppe müüvast kohast. tasub siis juba kõik muud simmerid, o-ringid ja tihendid ka ära tellida, sest vanade tihenditega ju mootorit kokku ei pane
saaled pannakse ikka uued, sest jällegi ei tea küll mootoriehitajat, kes vanade saaledega mootorit kokku paneks
kepsu ja plokikaanepoldid tuleks vast ka uued panna
kaanetööd - juhtpukside ja klapipesade kontroll, vajadusel vahetamine
ploki kulumine tuleb ka ära mõõta ja ilmselt ka puurida ning hoonida, sest uut mitte eriti odavat kolbi panna poolkulunud plokki on natuke kahtlane, ilmselt ei ole enda mainest hooliv mootoriehitaja ka nõus seda tegema.

soovitan saata Cobbtuningusse email ja küsida palju transa Eestisse on, sest USAst tuleb kaup varakult tellida, ennem maarjamaale jõudmist teeb see kolm tiiru ümber maakera. nii et parem telli kohe ära. kolvirõngaid ja sõrmi ära ka unusta.

võin mõne asjaga veidi puusse panna, sest mida mina subarust tean. korra olen ainult legacyl aidanud sidurit ja korvi vahetada.
need stock juppidega projektid tehakse autoomanike enda poolt valmis. ise teed, ise vastutad. mõni töökoda sinu säästuprojekti laialilendamist küll oma resümeele ei taha.

ja plokikaani ja plokke sa vaevalt mööda linna seljakotis tassid
Viimati muutis Raimo, 24.01.2007 15:24, muudetud 2 korda kokku.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

USA-st tellides lisandub toll + km ehk siis korrutad hinna (1.1*1.18).

Teisisõnu ligemale kolmandik lisandub juurde. Selle vastu on ka meetmeid aga paljud firmad ei ole nõus sellega tegelema.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Igasuguste firmade kodulehtedelt üle maailma võib igasuguseid asju suht soodasa hinnaga leida. Müügihind on üks asi. Teine asi on see, mis summa eest see asi sinuni jõuab.
Ameerikamaa lehtedelt saadud asjade hinnale võib julgelt 2-3 tuhat saatekulu otsa arvestada, kui mitte rohkem.
Raskemate asjade euroopast tellimisel tuleb samuti nii mõneltki poolt nii mõnelei asjale 2 tuhat saatekulu otsa jne.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Subaru vändale remontmõõdus originaal saalesid ei pakuta, tõenäoliselt ka mitte originaale, äkki Subleg teab?. Lihtsalt teadmiseks, et kui on vaja vänta lihvida. :(
Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

erik kirjutas:Subaru vändale remontmõõdus originaal saalesid ei pakuta, tõenäoliselt ka mitte originaale, äkki Subleg teab?. Lihtsalt teadmiseks, et kui on vaja vänta lihvida. :(
originaalis on subarule erinevates mõõtudes saalesid ja isegi punasest metallist saalesid saadaval nii vända kui ka raamsaaled.
subaru plokke puurida ega hoonida ei tohi kui on eemärk et ta ka kaua vastu peaks ja õli sööma ei hakkaks, muidugi kui võistlusauto mootor siis vahet pole sest peale igat sõitu nagunii mootor lahti aga ma ei usu et seda tänavaautol koguaeg teha viitsik. yldjuhul kui kasutatud häid õlisid ja regulaareslt vahetatud siis ei juhtu silindri seintega midagi , ka 200000 läbisõiduga on need kui uued sest tehase eritöötlus jäljed veel peal

see 200k läbisõiduga vana sti plokk, enamus ajast kõrgeid pöördeid saanud aga silindri seinad ikka nagu uued
Pilt
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

sellised hoonimisjäljed on igal korralikult hooldatud bemmi malmplokil ka alles, isegi peale veidi suuremaid läbisõite. samas tegelik ploki kulumine on juba kolm sajandikku või veidi rohkem.

äkki avaldad ka selle tõe, miks subaru (või üldse boksermootori?) plokke ei puurita ega hoonita.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ma Subleg`i jutus ei kahtle ja enam ma "tarkade" meeste juttu ilma kontrollimata ei usu. Kui mul endal oli Impreza GT, siis rallibox`is kus ma oma autot hooldamas käisin, siis sealsed mehhaanikud, kes ka subarud ettevalmistasid rääkisid seda saalede juttu. Hea et see siis tõele ei vastanud. :)
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Subaru (ja taoliste) autode kohta liigub üldse hulgaliselt igasuguseid tõeseid ja vähemtõeseid linnalegende ja legendikesi, mis paljuski põhinevad kellegi mingil emotsioonil teistest veidi erineva ja vähetuntud asja kohta.
Umbes saama nähtus, kui väita, et ega neeger pole ju ka inimene ...

Aga orginaalvarusaode hinnad meil on küll ülemõistuse nähtus.
Võtta näiteks selline meil ülikallis osa nagu õhukulumõõtja ... AA200
lõpuga koodis. Meil maksab üle 10 tuh. Venemaalt saab selle asja osta
olenevalt tarneperioodist alates 2900 kr. ja lõpetades ~6000 kr, kui tahad 2-3 päeva jooksul saada.
Vasta