oli jahInts kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !
järsku aitab sellest!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
oli jahInts kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !
järsku aitab sellest!
võta parem jahh see legacyPedaal kirjutas:oli jahInts kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !
järsku aitab sellest!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Väntvõlli küll esimese hooga vahetama ei hakka. Plokikaanetihend unus jah kahe silma vahele, palju selle hind on? Mis kaanetöid vaja teha on? Töö raha on ju juurde arvestamata. Mootori maha võtan ise ja tagasipanekuga saan ka ise hakkama, lahtikiskumisega tegelegu oma ala asjatundijad. Tööriistad laenan sõbralt-tasuta. 4wd düno on ka lõunanaabritel olemas. Ja igapäevaselt liigun nii või naa bussiga, tipptunnil ummikutes seismist mu närvid ei kannata. Autoga sõidan ainult siis kui kuskil mingi üritus toimub. Ja üritused toimuvad kas öösiti või nädalavahetustel.Raimo kirjutas: kas väntvõll mõõdab oma kulumise ise ?
saaled on isetaastuvad ?
plokikaanetihendid muutuvad ise uuteks (ja metalliks) ?
plokk läheb ise originaalmõõtu tagasi ?
kaanetööd toimuvad võluväel ?
igasugused tihendid toob kurg noka otsas ?
turbo õlivõtt tekib ka vist iseenesest
ja kuna selle raha eest pead ise tegema, siis tööriistad toob ilmselt jõuluvana ? korralik momentvõti juba paar tonni.
ilmselt siis põhjapõdrad viivad auto saaniga soome ja dünovad-seadistavad ära ning toovad tagasi ?
ja vahepeal liiklemiseks, juppide järgi käimiseks ja poest õlle toomiseks vajaliku auto kingib ilmselt vanajumal ise - õnneseen.
TEHTUD !
su summa sobib pigem olemasolevale mootorile kapremondi tegemiseks ja siis pead ka ilmselt ise tegema.
ja kui 6-8 tonni eest saab kepse-kolbe, siis soovitan kohe poe püsti panna. järjekord oleks ilmselt lookas ukse taga ja töö puudumise probleem oleks ka paugupealt lahendatud.
palju rooli õigelepoole saamine maksab? Mitte et see nii hädavajalik oleks kiirendustel, aga treilerit ma põhimõtte pärast ostma ei hakka ja sinikuubedes onudele vist ei meeldi kui ma valel pool oleva rooliga autoga tln->haapsalu või tln->tartu kulgenSubLeg kirjutas:võta parem jahh see legacyPedaal kirjutas:oli jahInts kirjutas:Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !
järsku aitab sellest!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
omanikul teine samasugune veel millel ma rooli ringi tõstsin ja natuke tehnilist poolt kaasa aitasin ja liigub päris käredalt.
80000 auto hind ja 25000 ymberehitus koos osadega ja natuke yhtteist lisa
konkreetse autoga olen ka proovisõitu teinud ja võin öelda et väga korralik, auto soomes
aga kui väntvõll on juba liialt kulunud ? ok, eeldame et korralikult hooldatud auto puhul vast tõesti vajadust ei ole aga hakkad sa riskima ? mõõtma peab ikkad.k. kirjutas: Väntvõlli küll esimese hooga vahetama ei hakka. Plokikaanetihend unus jah kahe silma vahele, palju selle hind on? Mis kaanetöid vaja teha on? Töö raha on ju juurde arvestamata. Mootori maha võtan ise ja tagasipanekuga saan ka ise hakkama, lahtikiskumisega tegelegu oma ala asjatundijad. Tööriistad laenan sõbralt-tasuta. 4wd düno on ka lõunanaabritel olemas. Ja igapäevaselt liigun nii või naa bussiga, tipptunnil ummikutes seismist mu närvid ei kannata. Autoga sõidan ainult siis kui kuskil mingi üritus toimub. Ja üritused toimuvad kas öösiti või nädalavahetustel.
Miks siis 8 tonni eest kolbe ei saa? Cobbtuningu lehel on hinnaks 570$, praeguse valuutakursi järgi tuleb hind 8000. Kas Cobbtuningu osad on kehva kvaliteediga? Ehk soovitate siis paremat tootjat.
originaalis on subarule erinevates mõõtudes saalesid ja isegi punasest metallist saalesid saadaval nii vända kui ka raamsaaled.erik kirjutas:Subaru vändale remontmõõdus originaal saalesid ei pakuta, tõenäoliselt ka mitte originaale, äkki Subleg teab?. Lihtsalt teadmiseks, et kui on vaja vänta lihvida.