Mihkel kirjutas:No ülekandest räägitakse sulle selle tõttu, et Impreza GT kastid lähevad juba originaal jõuga suht tihedalt laiali.
Vaevalt nüüd vabalthingava Legacy ülekanne tugevam on.
Kas sa oled vaadanud või küsinud palju Markol sinna Astra alla juba raha läinud on?
Säästuprojekti all pean silmas seda, et ei ole kõike mõtet üle käe teha ja võimalikult odavalt.
Kui juba sisu ära vahetad, siis võiks asja kestvaks ka teha.
Kas nendel kolbidel kepsudel on muu juurdekuuluv ka kaasas?
Palju Subaru originaal saaled maksavad?
Alla 50K ei tee ka ise Know-how'd omades korraliku asja.
Oled sa enne mõne turboprojekti teinud ja seadistanud?
Sinna listi lisandub veel väga palju kulumaterjale ,mis iga väike sada krooni teevad lõpuks kokku kümme ja enam tuhat.
Sellise projekti ehitust võiks alustada tegelikutl auto täishooldusest.
Vahetada vajaminevad puksid näiteks, mis ei ole Subarul teps mitte odavad enamasti.
Mul on enda auto hoolduse ja ehitamise alla läinud aasta ajaga teine auto hind.
Ja hetkel seal raudselt alla 200kw.
Et asi ilusti jooksma saada kuluks veel ~30k.
See sisaldaks siis progetavat aju ja pihusteid ning pihustilatte.
Töö tuleb selle raha sees kõik ise teha.
Nojah, eks Sa käid tööl ja saad korraliku palka, mine pean kahjuks aasatete jooksul moblade ja valuvelgedega äritsemisest kogutud rahaga piirduma seniks kuni töökoha leiab. Kuna veermikus väga hullusid kolkse pole siis ei kiirustaks kohe ka pukse välja vahetama. Kui kunagi töökoha leian panenn kohe polüretaanid, need vähemalt kestavad meie teede peal ja on ringrajal ka abiks.
Mihkel kirjutas:
Miks sul see 400hp just nii oluline on?
Impreza sõidab 12s sisse juba ka 300hp-ga.
no see 400hj oli lihtsalt pakkumine, ega see number nii oluline polegi, peaasi on 12s sisse sõita ja see 400hj on lihtsalt Markeli Galandi väidetav võimsus mis lubab 12,7 sõita. Kuna mina ei plaani autosse sadades kilodes soundi toppida, vaid autot hoopis kergemaks teha, siis mulle piisaks ehk tõesti vähemast. Oluline on
alla 13s sõita
patrik kirjutas:millal sa viimati jooksu uusi korraliku firma rehve oled ostnud? kas 20l sajale kõige paremat kütet ikka jõuad/ oled nõus sisse ostma?
olen kogu aeg ostnud autoturult vähekasutatud rehve mustri jäägiga 6-7mm. Milleks maksta paari lisamillimeetri eest 5 kordset hinda? Firmadest olen alati otsinud neid mis rehvitestides esirinnas olnud, mingitest mõtetutest protikatest ja slikiks sõidetud pasteldest vaatan turul kauge kaarega mööda. Ja autodesse olen alati ainult 98 bensiini ostnud, kui vaja võin võistluskonditsioonis ka lennukikütust pisut sisse segada oktaanarvu tõstmiseks.
patrik kirjutas:ma ei saa aru selliste teemade poindist. pole mina veel näinud et sellisest teemast korralik projekt välja areneks. internet on kõikvõimalikku infot täis- kui ikka tõsi taga siis otsitakse kõik inff ise üles mitte ei küsita mis pihusti millist hp toetab- google otsing annab kindlalt selleks mitu kalkulaatorit välja, samamoodi on enamuse progetavate ajude weebilehtedel tabelid olemas. turbo on korraliku projekti kõige odavam jupp muide
ma lihtsalt pole selline netiinimene, kes viitsib ööd päevad läbi foorumites kolada ja loota et ehk leiab 100000000000000000000000000000 kodulehe hulgast paar tükki kus mingit asjalikku infot on, mitte selliseid ilkumise foorumeid nagu streetrace.org, kus samasuguse teema loomise peale hakkavad kõik ämbritega respekti jagama ja ühtki asjalikku nõuannet ei tule. Lisaks on mul silmad haiged ja ma ei kannata üle 1 tunni päevas arvuti taga istuda.
OFFTOPIC:
patrik kirjutas:
hetkel valitseb eestis tööjõupuudus mitte tööpuudus muide
nojah, säästumarketisse ja falcki saab tõesti orjapalga eest tööle ja KOHE. Aga mispärast ma siis 14,5 aastat koolipinki olen rüganud, kui ma tahaks minna töökohale kus piisab algharidusest? Normaalseid töökohti eestis kahjuks ilma tutvusteta ei saa

50 saadetud CV-st on korra intervjuule kutsutud ja 5 korda tulnud vastu mail, et "leidsime parema kandidaadi", enamik firmasi vist sõna "viisakus" ei tunne ega suvatse kahjuks üldse vastata. masendav
