K: Legacyle turbo aretus
K: Legacyle turbo aretus
selline küsimus oleks et sai soetatud Subaru Legacy 2,5 4wd, aga pole eriti auto minekuga rahul ja plaan sinna turbo peale panna. Eesmärk oleks saada ~400 jõudu ja sõita veerandmiili keskmise 12 sekundiga. Kas sellisele mootorile sepistatud sisu üldse leidub ja kui mõtekas see projekt oleks? Ning kes Eestis Subarute tuunimisega kõige rohkem kokku puutunud on? Palju selline projekt koos töörahaga võiks maksma minna kui Turbo ja cooler soetada kasutatud asjade hulgast? Või oleks mõtekam maha müüa ja Impreza GT soetada?
kulutades mõned sajad tuhanded saavutad oma eesmärgi.
alusta siit http://www.cobbtuning.com/categories/?id=2258
alusta siit http://www.cobbtuning.com/categories/?id=2258
see 100K on vähe, läheb ilmselt rohkem
kui mootori teed valmis siis kohe annab saba sidur -> kast -> poolassid -> differ? ja ilmselt progetava aju soetamine -> paigaldamine ja seadistus.
lihtsam muidugi turbokas osta
aga ära kujuta ette, et see 400hp odavalt ka GT-st tuleb 

kui mootori teed valmis siis kohe annab saba sidur -> kast -> poolassid -> differ? ja ilmselt progetava aju soetamine -> paigaldamine ja seadistus.
lihtsam muidugi turbokas osta


Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mootori saab 100k eduliselt selliseks mis kestab 700 jõudu ja see hind sisaldaka ka vahejahutit ja turbot. eeldan et mootor on ikka 4 nukaga mitte 2-ga. lisaks tuleb juurde muidugi aju, sidur,kytuse pumbad ja kindel soovitus kast mille saaks 60-70k (otsehambumine ja synkroniseerimatta) konkretset kasti kasutavad eduliselt 600+ jõuga masinad, on tunduvalt odavam kui Tommi Mäkineni poolt pakutav sisu(8900€) ja pea 2 korda vastupidavam, ise soovitaks kyll legacyt ehitada kuna on haruldasem kui imprezz
kiirarvutus oleks ehk 300000 osad+töö sisaldab ka vedrustust ja asisemaid pidureid
kiirarvutus oleks ehk 300000 osad+töö sisaldab ka vedrustust ja asisemaid pidureid
mille pealt see 300k kokku tuleb?
Enda arvutus oleks järgmine:
VEMS aju 7000 kr
Bosch LSU4 lairiba lambda sensor 900 kr
Cobbtuning kolvid 6900 kr
Cobbtuning kepsud 8500kr ( kui titaanist võtta siis oleks 23000kr, aga kas see lisakulu tasub end ära?)
Blowoff ~3000kr
koonusfilter ~1700kr
kollektor ~6000kr
kütusepump ~2000kr
2 kasutatud 300ZX turbot ja intercooler müüdi siinsamas foorumis just 3000kr eest maha.
____________________
siit tuleb kokku 32000kr
lisaks veel tööraha ja pihustid, palju nende hinnad võiksid olla? Kuna olen ise autoteeninduses praktikal olnud siis tean et mootorivahetus (romulast soetatud mootor võeti enne pealepanekut lahti ja vahetati saaled ja hammasrihm ka ära) läks koos osadega maksma umbes 15000kr
100000 ei tule kohe mitte kuidagi kokku. Käigukast on autol automaat. Ja pidureid ja vedrusid esialgu rahapuuduse tõttu vahetada ei plaani.
Kas midagi olulist jäi nimekirjast puudu? Päris pommikindlaks ka sisu ehitama ei hakka, kui läheb laiali siis läheb, kui kuskilt töökoha leian teen uue ja parema
Impreza GT maksab ~100k ja sinna läheks vaja ehk ainult uut turbot, Front mount coolerit, sportsumpsi ja chippi, 400hj nii küll kätte ei tule, aga lihtsalt kui vabalthingatava turbotamine kätte võtta siis niikuinii vaja sisu välja vahetada ja siis võiks juba pisut rohkem võimsust olla, lisaks väidab vana ameerika rahvatarkus "nothing beats cubic inches" ja Legacy mootoril on ju 25% suurem töömaht ka. 150 hj on lihtsalt uimasevõitu
EDIT: mis turbod oleksid antud projekti jaoks sobivad ja mis autode pealt neid NT romulast tasuks otsima minna? Cooleri kohta olen kuulnud et Saab 9000 oma pidi hea olema
Enda arvutus oleks järgmine:
VEMS aju 7000 kr
Bosch LSU4 lairiba lambda sensor 900 kr
Cobbtuning kolvid 6900 kr
Cobbtuning kepsud 8500kr ( kui titaanist võtta siis oleks 23000kr, aga kas see lisakulu tasub end ära?)
Blowoff ~3000kr
koonusfilter ~1700kr
kollektor ~6000kr
kütusepump ~2000kr
2 kasutatud 300ZX turbot ja intercooler müüdi siinsamas foorumis just 3000kr eest maha.
____________________
siit tuleb kokku 32000kr
lisaks veel tööraha ja pihustid, palju nende hinnad võiksid olla? Kuna olen ise autoteeninduses praktikal olnud siis tean et mootorivahetus (romulast soetatud mootor võeti enne pealepanekut lahti ja vahetati saaled ja hammasrihm ka ära) läks koos osadega maksma umbes 15000kr
100000 ei tule kohe mitte kuidagi kokku. Käigukast on autol automaat. Ja pidureid ja vedrusid esialgu rahapuuduse tõttu vahetada ei plaani.
Kas midagi olulist jäi nimekirjast puudu? Päris pommikindlaks ka sisu ehitama ei hakka, kui läheb laiali siis läheb, kui kuskilt töökoha leian teen uue ja parema

Impreza GT maksab ~100k ja sinna läheks vaja ehk ainult uut turbot, Front mount coolerit, sportsumpsi ja chippi, 400hj nii küll kätte ei tule, aga lihtsalt kui vabalthingatava turbotamine kätte võtta siis niikuinii vaja sisu välja vahetada ja siis võiks juba pisut rohkem võimsust olla, lisaks väidab vana ameerika rahvatarkus "nothing beats cubic inches" ja Legacy mootoril on ju 25% suurem töömaht ka. 150 hj on lihtsalt uimasevõitu

EDIT: mis turbod oleksid antud projekti jaoks sobivad ja mis autode pealt neid NT romulast tasuks otsima minna? Cooleri kohta olen kuulnud et Saab 9000 oma pidi hea olema
tokio drift
Arvesta igasugused kulujupid juurde, sidur, ilmselt kkast, difrid jne. Ära unusta ka igasugu pudipadi ja kulujuppe. Ega vanad osad 400hp`ga ei pruugi toime tulla. VEMS 7000.- ja sa paigaldad ja seadistad selle ise?
Tegelt alguses tunduvad projektid üldse üsna odavad, reaalne elu näitab, et tavaliselt läheb x2 + igasugu juhuseid tuleb ette. Transport maksab näiteks midagi. Pane list kokku, kõigepealt korralik list, mõtle kõik asjad õhuvõtust sumpsi viimase otsani läbi, pane kirja. Siis vaata, et see jõud mootorist saaks ratastesse.
Tegelt alguses tunduvad projektid üldse üsna odavad, reaalne elu näitab, et tavaliselt läheb x2 + igasugu juhuseid tuleb ette. Transport maksab näiteks midagi. Pane list kokku, kõigepealt korralik list, mõtle kõik asjad õhuvõtust sumpsi viimase otsani läbi, pane kirja. Siis vaata, et see jõud mootorist saaks ratastesse.
Su listist on puudu veel pihustid, cooler, cooleri torustik, summuti, igasugu kulumaterjalid jne.
Aju vast nii odavalt täisvõimalustega ei saa.
Ja kas sa Subaru originaalvaruosa hindadega Eestis oled kursis?
Üldiselt jah, algul tundub kõik odav aga kui tegema hakkad, sisi mingi aeg hakkab ka karm reaalsus kohale jõudma.
Aju vast nii odavalt täisvõimalustega ei saa.
Ja kas sa Subaru originaalvaruosa hindadega Eestis oled kursis?
Üldiselt jah, algul tundub kõik odav aga kui tegema hakkad, sisi mingi aeg hakkab ka karm reaalsus kohale jõudma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas sa oma USA-st tellitavatele tükkidele ikka transpordi+EU tolli+Eesti käibeka+deklaratsioonitasud arvestasid juurde?
Minu kogemus näitab, et üldiselt tuleb hinnale vähemalt 50% otsa.
On ka asju mille transakuludeks on tulnud teine samapalju kui asi ise maksab.
Minu kogemus näitab, et üldiselt tuleb hinnale vähemalt 50% otsa.
On ka asju mille transakuludeks on tulnud teine samapalju kui asi ise maksab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Markel Voit oma automaatkastiga Galandiga sõitis 12,7 ja tal ju kõvasti soundi autos sees, endal plaan autot sisu võrra veel kergemaks teha, võistluskonditsioonis eemaldaks ka kaitserauad ja tuledAr21 kirjutas:Selles ei kahtle keegi kas automaatkast kannataks ~400 hj -st võimu ?
Mina küll kahtleks.
kuna mul on USAS sugulased siis transport tasutaMihkel kirjutas:Kas sa oma USA-st tellitavatele tükkidele ikka transpordi+EU tolli+Eesti käibeka+deklaratsioonitasud arvestasid juurde?
Minu kogemus näitab, et üldiselt tuleb hinnale vähemalt 50% otsa.
On ka asju mille transakuludeks on tulnud teine samapalju kui asi ise maksab.
tokio drift
hind 300k on selline et siis peab sul kogu tehnika selle jõu ilusti vastu ja saad ka selle jõu korralikult maha rakendada, suurem osa sellest hinnast on veoskeem
ma lihtsalt pakkusin
automaatkast unusta ylse ära isegi japsi versiooni twinturbo legacy automaatkastid ei ole midagi kiita ja vahetavad jube aeglaselt
ma lihtsalt pakkusin
automaatkast unusta ylse ära isegi japsi versiooni twinturbo legacy automaatkastid ei ole midagi kiita ja vahetavad jube aeglaselt
vems on alates 7K kui sinna mingeid rakendusi juurde ei valid.k. kirjutas:mille pealt see 300k kokku tuleb?
Enda arvutus oleks järgmine:
VEMS aju 7000 kr
Bosch LSU4 lairiba lambda sensor 900 kr
Cobbtuning kolvid 6900 kr
Cobbtuning kepsud 8500kr ( kui titaanist võtta siis oleks 23000kr, aga kas see lisakulu tasub end ära?)
Blowoff ~3000kr
koonusfilter ~1700kr
kollektor ~6000kr
kütusepump ~2000kr
2 kasutatud 300ZX turbot ja intercooler müüdi siinsamas foorumis just 3000kr eest maha.
____________________
siit tuleb kokku 32000kr

kütuserõhu regulaator, õhk turbosse -> cooler -> sisselase, juba need põlved jne maksavad... uued flansid jne. 400hp on hea küll kuid kui kast ei pea vastu siis on asjal ikka mõtet? sama asi ka difrite ja poolasside kohta

toorikuks võtta ikka korraliku põhjaga auto muidu suredki oma projekti otsa. niisama ei tule midagi, neid asju mis tegelikult vajavad vahetust on rohkem kui sa ilmselt esmapilgul ette kujutad. juba turboga impresal on see turbo valik mega oluline siis sina oma vabalthingava väljalaske nukkadega ei teagi millal valesti valitud turboga boosti näeksid

keegi ei mõista hukka sinu tegemisi kuid sellise suhtumisega, et milleks neid ja neid vaja, ei savuta sa oma plaane ja 100K on vähe sellise mastaabiga asja jaoks. jutt siis 4wd-st mis paneb omad nõuded juba... mine mõõda oma poolasside läbimõõt ära ja võrdle seda impreza STI omaga... siis ehk mõistad millest käib jutt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Markeli Galandil oli juba stockis automaatkastiga turbomootor. Ja see kast oli loodud taluma 2.5l turbomootori väänet.
Sellel galandil on stockis 280jõudu ning 400 EI ole igapäevane võimsus, saavutati see võimsus koos 50 nitro lisaga. Ja huvitav miks Markel ostis jaapanist endale teise auto varuosadeks?
Sellel galandil on stockis 280jõudu ning 400 EI ole igapäevane võimsus, saavutati see võimsus koos 50 nitro lisaga. Ja huvitav miks Markel ostis jaapanist endale teise auto varuosadeks?