Megasquirt
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
Väga kasulik leht on see: http://www.extraefi.co.uk/manual/MS_Ext ... _Index.htm
vajutad aga linglil mis huvitab ja kõik ilmub nähtavale....
edis töötab 36/1 triggeriga.
vajutad aga linglil mis huvitab ja kõik ilmub nähtavale....
edis töötab 36/1 triggeriga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ignition coil driverid - VB 921 zvfi
Kel vaja saab Megasquirt ignition coil driverid (VB 921 ZVFI) . Asukoht Tallinnas. Hind 100.- Eek.
Tel: 56652349
Andre
Tel: 56652349
Andre
MootoriDyno
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
nüüd asi niikaugel et juba nädal aega üritan käivitada.probleem süütes.VR andur lm 1815 sisendis.väljundil ees vb921. fordi coilpack. mingi lahja säde on olemas. kus juures imelik et üks küünal annab ilusa sädeme,kaks väga nigela ja ük enamasti puudub ültse. Süüde wasted spark. 60-2 ratas.megasse sai tõmmatud extra kood 029v.süütepoolis viga pole. sai vahetatud.
viga võib olla ka väga lihtne. softi poole pealt teadmised väga napid.
kui keegi oskab aidake. oleks väga tänulik kui keegi kes asja jagab ja kesk eesti kanti sattudes läbi astuks ja aitaks pisut.


EDIS vs. Wasted spark
Tekkis küsimus, et mismõttes on siis wasted sparki eelis EDIS'i ees? Kas hinnavahe tuleb wasted sparki kasuks? Kas süüde on mõlemal süsteemil sama tugev? On MS konfigureerimine EDIS'i kasutamiseks raskem kui wasted sparki jaoks?
Ette tänades,
Kristo
Ette tänades,
Kristo
Vahe on selles, et EDIS-i jaoks pead sa trigger wheeli 100% täpselt EDIS-i parameetrite järgi panema.
Läbi MS-i juhtides saad trigger wheeli nurka muuta.
Läbi MS-i juhtides saad trigger wheeli nurka muuta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Olen tähele pannud et soomlased kasutavad väga suurel osal juhtudest just edisit ja kui ma tahtsin et mulle tehtaks nende driveritega wasted spark süüde, siis tuli küll ridamisi põhjuseid miks se hea pole....meelde jäänud et siis vaja esmalt teada saada mida su vr andur loeb ja selle järgi aju conffida...veel meenub midagi selle kohta et neid drivereid läbib väga sur vool ja isetehtud trükkplaadid on selle läbi otsa saanud ja pole seetõttu eriti soovitav....
mvb väljamõeldis aga mulle on nii räägitud 
i recommed that i uppgrade your system to direct spark.
Edis is easiest and cheapest way to make that.
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... l.htm#edis
Part cost below 100€ in junk yard and are very common in here Finland.
I can throw distributor away and i have ever eaven heard that edis module has broked.
It is possible to build in those 2 ignition high power fets but that is much more expensive than edis and if you are planning to use v2.2 those must be made for diffrent board
i´m not corporation and i try to keep this simple and cheap.
Those 330 ohms are resistors used to output cain current for vb921zvfi fets. Those fets cost´s here about 25€ /piece.
And vr sensor circuit is allso needed to build in v2.2. + extra pcb.
Make´s ~65€ parts + work. Edis module cost´s only 30€ used.
Edis kind of has that vr sensor input and high power spark fets inside and you only have to connect 2 wire (pip and saw) to ms.
It´s bulletproof
So choose: using stock 2 vr sensors and use v3.0 pcb with waisted spark.
Or: forgett stock triggerwheels and sensors (if they are not 36-1) and install 36-1 wheel and edis with v2.2 pcb, this is allso waisted spark.


i recommed that i uppgrade your system to direct spark.
Edis is easiest and cheapest way to make that.
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... l.htm#edis
Part cost below 100€ in junk yard and are very common in here Finland.
I can throw distributor away and i have ever eaven heard that edis module has broked.
It is possible to build in those 2 ignition high power fets but that is much more expensive than edis and if you are planning to use v2.2 those must be made for diffrent board
i´m not corporation and i try to keep this simple and cheap.
Those 330 ohms are resistors used to output cain current for vb921zvfi fets. Those fets cost´s here about 25€ /piece.
And vr sensor circuit is allso needed to build in v2.2. + extra pcb.
Make´s ~65€ parts + work. Edis module cost´s only 30€ used.
Edis kind of has that vr sensor input and high power spark fets inside and you only have to connect 2 wire (pip and saw) to ms.
It´s bulletproof
So choose: using stock 2 vr sensors and use v3.0 pcb with waisted spark.
Or: forgett stock triggerwheels and sensors (if they are not 36-1) and install 36-1 wheel and edis with v2.2 pcb, this is allso waisted spark.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Oleks siis ka küsimus MS-i kohta. Mõtlesin et peaks siia teemase sobima. Oleks nimelt plaan MS-V3 ise ehitada. Kas on tõsi, nagu ühest eelnevast postist välja sai lugeda, et V3-ele tuleb tingimatta osta kõigepealt koodiga prose ja trükiplaat. (V3-e trükiplaadi skeemi MS-i lehelt ei leidnud) Muidu teeks ise hea meelega trükiplaadi. Ja kas tõesti ei või kasutada tavalist prose. Mis juhtub, kas ilma mingi spets koodita prosega ei saa ametliku tarkvara kasutada? On siis vaja mingeid kräkitud versioone või? Oleksin väga tänulik kui keegi oskaks ja viitsiks vastata.
Huvitav oleks teada, kuidas sa neljakihilist trükiplaati ise teed.
Nimelt on V3.0 trükiplaat neljakihiline mitte kahekihiline nagu V2.2 oma.
Mina olen kasutanud www.glensgarage.com teenuseid ja siiani rahul.
Hinnad peaks seal ka ühed parimad olema.
Nimelt on V3.0 trükiplaat neljakihiline mitte kahekihiline nagu V2.2 oma.
Mina olen kasutanud www.glensgarage.com teenuseid ja siiani rahul.
Hinnad peaks seal ka ühed parimad olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reaalselt ka jah 4 kihti, keskmised kihid olid +5V ja GND kui mu mälu ei peta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei teki probleeme, kui joota oskad korralikult.
Pealevaadates on asi nagu tavaline trükiplaat.
Mina jootsin oma V3.0 kit-i ise kokku.
Pealevaadates on asi nagu tavaline trükiplaat.
Mina jootsin oma V3.0 kit-i ise kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.