Suitsemine?
Seda karterituulutuse süsteemi peaks reaalselt auto kapotialt nägema.
Pildipealt ei saa eriti aru kuhu kolle tagant voolikud täpselt lähevad.
Pildipealt ei saa eriti aru kuhu kolle tagant voolikud täpselt lähevad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
pildipealt on näha kogu karterituulutuse nö torustik, see kus sisselaske kolle juures see ots nagu ära kaob, sealt läeb ta tegelt sisselaske kolle külge/sisse.
Aga jah, see probleem on S13-l AINULT originaal ehk T25 turboga. Täna hommikul viskasin selle klapi vahele ning tõesti töötab, absoluutselt mitte mingisugust tossu enam.
Aga jah, see probleem on S13-l AINULT originaal ehk T25 turboga. Täna hommikul viskasin selle klapi vahele ning tõesti töötab, absoluutselt mitte mingisugust tossu enam.
Mind huvitab just see, et mis põhimõttel ta töötab.
Pildilt ei suuda mina süsteemi üldist tööpõhimõtet välja lugeda, kuna enamustel on seda süsteemi juba näpitud.
Pildilt ei suuda mina süsteemi üldist tööpõhimõtet välja lugeda, kuna enamustel on seda süsteemi juba näpitud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vaata kui sa aftermarket väljalaske paigaldad siis surve väljalaske poolel langeb. Õli on suht viskoosne ning stock väljalaske puhul kus väljalaske rõhk on enamvähem sama mis õlirõhk turbos siis ei hakka turbo õli lekkima. Kui see väljalaske rõhk ära kaob siis mingil müstiliselt kombel leiab õli et turbost on kergem väljuda väljalaske kaudu.
Enne klapi paigaldamist on karteris absoluut rõhk ehk siis 1atmosfäär aka 760 mmHg jne. Kui aga see klapp paigaldada siis turbo eest (õhuvõtust) enam sisselaske kollektor õhku imeda ei saa, ta saab seda teha ainult läbi karteri või plokikaane. Seega tekib vaakum (SXOC foorumites on selle reaalsest tähelepanekust ka räägitud). Kui karteris on vaakum ja näiteks turbos on 1atm siis on õlil jälle kergem liikuda karterisse (õigemini karteriss teda lausa imetakse). See teeb enamvähem sama kui karteris on 1atm ja väljalaskes on näiteks 2atmi (ehk siis ~1barine ülerõhk).
Se oleks siis teaduslik seletus (vähemasti tahab olla)
EDIT: Kui lisada ainult oil catch tank ja karterisse jääks ikkagi normaalrõhk siis see ei lahendaks seda tossamise probleemi.
Enne klapi paigaldamist on karteris absoluut rõhk ehk siis 1atmosfäär aka 760 mmHg jne. Kui aga see klapp paigaldada siis turbo eest (õhuvõtust) enam sisselaske kollektor õhku imeda ei saa, ta saab seda teha ainult läbi karteri või plokikaane. Seega tekib vaakum (SXOC foorumites on selle reaalsest tähelepanekust ka räägitud). Kui karteris on vaakum ja näiteks turbos on 1atm siis on õlil jälle kergem liikuda karterisse (õigemini karteriss teda lausa imetakse). See teeb enamvähem sama kui karteris on 1atm ja väljalaskes on näiteks 2atmi (ehk siis ~1barine ülerõhk).
Se oleks siis teaduslik seletus (vähemasti tahab olla)
EDIT: Kui lisada ainult oil catch tank ja karterisse jääks ikkagi normaalrõhk siis see ei lahendaks seda tossamise probleemi.
Viimati muutis henri, 19.01.2007 0:35, muudetud 1 kord kokku.
Selles jutus on isegi point sees. 
Pole kunagi selle pilguga asja vaadanud.
Üldiselt on see siis nö. enesepetmine kulunud nn tihendiga turbo väljavahetamise ees.

Pole kunagi selle pilguga asja vaadanud.
Üldiselt on see siis nö. enesepetmine kulunud nn tihendiga turbo väljavahetamise ees.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kes seda sxoc foorumit lugenud ei ole, siis tõesti, viga on T25-s, ühegi teise turboga seda probleemi ei ole ning viga ei ole ka selles et t25 oleks kulunud/läbi, seal räägiti et kui ühel hakkas tossama, siis remontis turbo ära kuid ei muutunud midagi, teisel aga sama asi kuid pani ainult selle klapi vahele ning sõidab ilma mingite probleemidetta juba üle 3-e aasta.
Oleks abi vaja S4 biturbo suitsemise teemal. Enne kui hakkan mootorit maha võtma, tahaks veenduda, et viga pole mujal kui turbos.
Lühidalt vea kirjeldus: Õlisuitsu viskab siis kui gaas maha lasta 5 sekundit ja hakkab tagant siniseks minema ja kui gaas uuesti peale lasta köhatab suurema pahvaka välja- ühesõnaga muul hetkel vist põleb see õli ära. Paugutades nagu ei tule. Külmast peast ka mitte, kui mootor päris kuumaks sõidetud, hakkab tulema. Tegu 100% õlisuitsuga. Suitseb rohkem madala pöördega. Kui gaas maha lasta 5k rpm'i juures ja lasta mootoril pidurdada autot kuni 3k rpm'ini ja siis gaasi lisada ei tule nähtavalt suitsu.
Põhimõtteliselt tekkis viga suhteliselt lambist. Olin teinud just paari nädala eest õlivahetuse, enne oli sees Mobil1 5w50, asendus see Magnatec 5w40'ga
* Tõmbasin õlivarda välja aga mingit suisinat, pressimisjälgi pole.
* Mootor käib ja liigub nagu vaja. Veakoode pole. Õli on kulunud.
* Alla aasta tagasi sai vahetatud viled, selle käigus õlitusvoolikud. Viled ei olnud uued, aga 40 000 sõitnud, täiesti korralikud, mingi aeg seisnud, praeguseks 15 000 rohkem sõitnud. Lisaks 1 uus plokikaas, selle käigus ka vahetatud kõik vajalik.
* Karterituulutus sai puhastatud, oli löga täis ja muutus niipalju, et tühikäigul kui varem ei toimunud midagi, siis nüüd imeb karter ilusasti vaakumisse turbo imiosas oleva membraanpaunaga breatheri. Aga suits pole kadunud, kui siis natuke vähem. Sai tehtud mingi 5km ring ja sellega midagi ei muutunud.
* Ühe turbo cooler oli täiesti kuiv, teise omas oli omajagu õli. Peale testsõitu olid nagu mõlema turbo rõhutorud kergelt õlised.
* Mootor chipitud, väljalase kativaba, seda juba mingi 8 aastat.
Siin, lk (29)30 on manualis karterituulutuse skeem. ..mis on kaunis keeruline. Äkki viitsib keegi kaasa mõelda, või on kogemust sest turbode kontroll/maha võtmine tähendab selle auto puhul mootori ja nina maha võtmist ja on väga tülikas/kulukas ettevõtmine.
Ette tänades,
Martin.
Lühidalt vea kirjeldus: Õlisuitsu viskab siis kui gaas maha lasta 5 sekundit ja hakkab tagant siniseks minema ja kui gaas uuesti peale lasta köhatab suurema pahvaka välja- ühesõnaga muul hetkel vist põleb see õli ära. Paugutades nagu ei tule. Külmast peast ka mitte, kui mootor päris kuumaks sõidetud, hakkab tulema. Tegu 100% õlisuitsuga. Suitseb rohkem madala pöördega. Kui gaas maha lasta 5k rpm'i juures ja lasta mootoril pidurdada autot kuni 3k rpm'ini ja siis gaasi lisada ei tule nähtavalt suitsu.
Põhimõtteliselt tekkis viga suhteliselt lambist. Olin teinud just paari nädala eest õlivahetuse, enne oli sees Mobil1 5w50, asendus see Magnatec 5w40'ga
* Tõmbasin õlivarda välja aga mingit suisinat, pressimisjälgi pole.
* Mootor käib ja liigub nagu vaja. Veakoode pole. Õli on kulunud.
* Alla aasta tagasi sai vahetatud viled, selle käigus õlitusvoolikud. Viled ei olnud uued, aga 40 000 sõitnud, täiesti korralikud, mingi aeg seisnud, praeguseks 15 000 rohkem sõitnud. Lisaks 1 uus plokikaas, selle käigus ka vahetatud kõik vajalik.
* Karterituulutus sai puhastatud, oli löga täis ja muutus niipalju, et tühikäigul kui varem ei toimunud midagi, siis nüüd imeb karter ilusasti vaakumisse turbo imiosas oleva membraanpaunaga breatheri. Aga suits pole kadunud, kui siis natuke vähem. Sai tehtud mingi 5km ring ja sellega midagi ei muutunud.
* Ühe turbo cooler oli täiesti kuiv, teise omas oli omajagu õli. Peale testsõitu olid nagu mõlema turbo rõhutorud kergelt õlised.
* Mootor chipitud, väljalase kativaba, seda juba mingi 8 aastat.
Siin, lk (29)30 on manualis karterituulutuse skeem. ..mis on kaunis keeruline. Äkki viitsib keegi kaasa mõelda, või on kogemust sest turbode kontroll/maha võtmine tähendab selle auto puhul mootori ja nina maha võtmist ja on väga tülikas/kulukas ettevõtmine.
Ette tänades,
Martin.
S4BiT
Umbes karterituulutus võib väga kergelt turbo suitsema ajada, kuna õli tagasivoolule tekib siis kohe karteri poolt vastusurve.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.