Performance piduriklotsid
Ferodosid saab Taketist vajadusel (ise sealt alati saanud).
Ise sõitnud kahe autoga juba rinkat Premier klotsiga ja võrreldes tavalise japanparts klotsiga on vahe märgatav. Premieriga pole ma siiamaani kuskil suutnud sõita nii, et pidurid oleks ära kadunud või pehmeks läinud,(täitsa üllatav, kuna piduriketas on nii väike, et isegi 14'' velg mahub alla vajadusel) mida aga ei saa öelda japanpartsi klotside kohta, mis rapla rajal isegi läksid peaaegu sõna otseses mõttes põlema ja 4-5 ringiga rapla rajal läks pidur pehmeks.
(ees on Zimmermanni puuritud kettad)
Ise sõitnud kahe autoga juba rinkat Premier klotsiga ja võrreldes tavalise japanparts klotsiga on vahe märgatav. Premieriga pole ma siiamaani kuskil suutnud sõita nii, et pidurid oleks ära kadunud või pehmeks läinud,(täitsa üllatav, kuna piduriketas on nii väike, et isegi 14'' velg mahub alla vajadusel) mida aga ei saa öelda japanpartsi klotside kohta, mis rapla rajal isegi läksid peaaegu sõna otseses mõttes põlema ja 4-5 ringiga rapla rajal läks pidur pehmeks.
(ees on Zimmermanni puuritud kettad)
Civic VTi-T
Oma e30 kasutasin varem tavalisi klotse (mingi tundmatu firma toode) ja tavalist vedelikku ning rajal sõites oli pidevalt probleem pidurite ülekuumenemise ja klotside hirmsa kulumisega.
Nüüd on autol all DS2500 ja Castroli täissünt vedelik (marki täpselt ei tea aga seda sai ammutatud Urmo Aava JWRC auto erinevate vedelike tagavaradest) ja Sauga rajal sai just hilise ning konkreetse pidurdusega muidu palju võimsamatele autodele järgi mindud ja tänu sellele ka mööda sõidetud.
*kettad täiesti originaalid ja saab ka vajadusel 14 tolli ratta alla panna
**DS2500 - natukene küll vilistab linnasõidul aga ei midagi ulmelist ja ma seda autot niisama tänaval põhimõtteliselt ei kasuta ka.
***Premier klotse kasutasin kunagi oma Audi S4 ja ega neil viga ei olnud - hea tänavasõidu klots. Kulus kah hästi - iga 15tuh km sai ka uued klotsid alla pandud (sõidustiil ei olnud ka kõige rahulikum).
Nüüd on autol all DS2500 ja Castroli täissünt vedelik (marki täpselt ei tea aga seda sai ammutatud Urmo Aava JWRC auto erinevate vedelike tagavaradest) ja Sauga rajal sai just hilise ning konkreetse pidurdusega muidu palju võimsamatele autodele järgi mindud ja tänu sellele ka mööda sõidetud.
*kettad täiesti originaalid ja saab ka vajadusel 14 tolli ratta alla panna
**DS2500 - natukene küll vilistab linnasõidul aga ei midagi ulmelist ja ma seda autot niisama tänaval põhimõtteliselt ei kasuta ka.
***Premier klotse kasutasin kunagi oma Audi S4 ja ega neil viga ei olnud - hea tänavasõidu klots. Kulus kah hästi - iga 15tuh km sai ka uued klotsid alla pandud (sõidustiil ei olnud ka kõige rahulikum).
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Üldiselt on pildid seal osaliselt illustratiivsed!
Kui sul just see kood mis klotsi taga on pildil oleva koodiga ei kattu.
Kui sul just see kood mis klotsi taga on pildil oleva koodiga ei kattu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Artman racing müüb ka Ferodot. http://www.artman-racing.ee/artman/index.php
hmm..imelik. Mulle tulevad ntx Ferodod max paari päevaga.Ragnar kirjutas:Taket. Aga mina loobusin Ferodost kuna tarne aeg nii pikk. Taketist pakkusid asenduseks mingisugust Remsa klotsi ja ma loodan, et parem ka kui mingi suva Delphi omad.
Delphit ära võta...mul pandi need esinduses taha ja no krt...vigisevad koguaeg

Civic VTi-T
Delphit ka ei soovita. Ei saa aru, miks mõned kohad seda kiidavad, et paljudel euroopa autodel orginaalis jne.
Kettad lähevad kiiresti kõveraks, kuluvad kiiresti ja sooniliseks. Klotsid tahmavad vingelt ja erinevalt ketastest kuluvad aeglasemalt. Ka sama raha eest on paremiad asju. Pidurdusomadused keskmised.
Ja mingi performance pole ta ammugi - odavama otsa "sodi".
Kettad lähevad kiiresti kõveraks, kuluvad kiiresti ja sooniliseks. Klotsid tahmavad vingelt ja erinevalt ketastest kuluvad aeglasemalt. Ka sama raha eest on paremiad asju. Pidurdusomadused keskmised.
Ja mingi performance pole ta ammugi - odavama otsa "sodi".
EBC oleks veel alternatiiv performance poolel
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)