jagaja vs coilpack

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

sry mehed aga see soga läheb kustutamisele..

Toetun oma juppide valikus inimeste nõuannetele kellel on REAALSELT kogemusi antud juppide teemas.

Parandan ennast coilid ei ole tõepoolest 20 korda tugevama süütega... see on veidi ülepakutud aga millegipärast soovitatakse gap-i suurendada coilpacki kasutades vs jagaja..+

Ei viitsi vaielda teemal et jagaja on super hea ja et autotootjad ülemaailma on läinud elektronsüütele vaid saastenormide pärast.

Kommentaarid selles vallas on teretulnud inimestelt kellel on olemas reaalsed kogemused mitte ei toetu internetist loetule


Neid argumente mis räägivad jagajasüüte vs coilpack vastu on päris mitmeid
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
unoturbo
Postitusi: 59
Liitunud: 29.11.2004 17:07
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas unoturbo »

OT: Teeksin ettepaneku tõsta need viimased konkreetse autoga mitteseotud lõigud vaba teema alla.. a la pealkirjaga "vaidlused süüte teemal" vms :)

Iseenesest oli tore lugeda :)

Kas moderaatoritel on see võimalik?


Ja teemasse ka: Soovin su marulahedale autole vinget minekut ja et ikka krabisevat jätkuks ideede teostamiseks! :)
Turbos make torque and torque makes fun
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Audiophile kirjutas: Süütesüsteem on 20 korda tugevama sädemega kui originaalis kasutatav jagajaga süsteem.

Kasutan väga kiire protsessoriga väga täpset ja kaasaaegset fuel managementi mitte 20 aastat vana motronicut.
Selline lähenemine võimaldab mul sõita väiksema rõhuga + auto alumine ots peaks olema kõvasti "ergum" Markus
audi puhul öeldkse et sädeme jõud on 10 korda tugevam
---
Vasta