imelik turbo asukoht

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

imelik turbo asukoht

Postitus Postitas creese »

http://www.jlturbo.com/eyecandy.htm

leidsin sellise aadressi. kas turbo võib siis nii kaugele ka panna vä :?
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

On plusse ja ka miinuseid.

Suht palju on kirjas selles teemas
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kas seal siis pole mingit vahet kus turbo väljalaske süsteemis paikneb vä. seal taga ju gaasid üsna jahtund, kas see ei mõjuta midagi siis vä. Et põhimõtteliselt võin terve põhjaaluse turbosid täis toppida vä :-D
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ranz kirjutas:Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???
jutt on siis sellest hõbedasest coupest ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

ragz kirjutas:
ranz kirjutas:Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???
jutt on siis sellest hõbedasest coupest ?
Sellestsamast jah.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta