See 1 mm lisamist rikubki quench area ära, kuna bmw mootoritel on see tehasest täpselt ideaalsuuruses (ca 1 mm). Paksemaid tihendeid on lubatud paigaldada üksnes kaane freesimise järel (vastavad paksemad tihendid on esinduses lausa müüa).Raceboy kirjutas:10.8 puhul saab ka vaid kaanetihendi abil surveastme mõistuse piiresse, olenevalt silindrimõõdust jm piisab vast 1mm lisapaksusest, aga sellega liiale ei tasuks minna, kuna rikub ära quench area.
Tihendi ja vaheplaatidega viivad surveastet alla amatöörid, proffidel on selleks kolvid ja põlemiskamber. Analoogiat võiks tuua vene ajaga, kus ehitati sõiduautomootoreid 76 bensiinile, pannes kaks kaanetihendit, tulemuseks oli rohke detonatsioon võrreldes tehase poolse 76-upgradega (kolvid või kaan). Kuigi surveaste oleks tulnud umbes sama. Asi just selles quench area's ongi.