Kuna pikaks ajaks välismaale minek siis pole mõtet siin edasi hoida autot. Tegemist siis facelift variandiga. Kergelt muudetud.
Turbo on hetkel stock ning vl kolle samuti. suurem cooler, summuti, Green õhufilter, aju natuke muudetud. Juhiistmeks Sabelt'i korviste(homologeering olemas), a piilaris paistab autometeri rõhukell.
Kaasa saab:
Greeni filtripesu asjad, kasutamata
audi tt bypass, uus
st2 chip
Boschi lisabensupump
FSE bensurõhuregulaator, uus
DW õlijahutuse vahetükk, uus
Kontakt: 5203744 või siis madis@ribiinia.ee või siis pm siinsamas foorumis.
Huvilistele seletan isiklikult asjadest lähemalt.
Kuna fotoaparaadiga ma kõige suurem sõber pole siis hetkel ma neid pakkuda ei saa.
M: Nissan 200sx 93a müüdud.
M: Nissan 200sx 93a müüdud.
Viimati muutis Simpson, 28.12.2006 11:44, muudetud 1 kord kokku.
Ei taha hoovi nurka mädanema jätta kui ise eestist pikaks ajaks eemale lähen
Üldsegi, mis sinu mure üldse on hinnaga ma oma asju müün?
Jõuluajal sain tuttavaks fotoaparaadiga ja pildid ka siis: Täna hommikune seis, auto pesemata, vabandan.





Niisiis auto on eestisse tulnud Belgiast. Mina olen esimene omanik eestis. Ostsin kui õigesti mäletan siis
septembris. Igatahes sügisel. Autol on olnud üldse 2 omanikku, millest 1 olen mina. Belgias oli mingi vanamehe
käes, kes käis kogu aeg Nissani hoolduses. Kõik dokumendid olemas selle kohta. Korralikult hooldatud auto on.
Mul on endal olnud mitu s13. Ja ma ei ole elusees näinud nii korraliku kerega kui see. Alt rooste puudub, küll aga
on seda väheke tagaluugil. Läbisõit on 281 000 ja see on ilusti dokumentidest ka näha.
Natuke vigadest ka, mis praegu on. Nimelt suutis naaber sisse sõita mulle täpselt nii, et juhiuks kõver, klaas
katki, peegel jne. Aga paneelid sirged, et ainult uks sai kannatada. Sain võrust uue ukse koos klaasi ja asjadega.
Aga see on teist värvi, mingi airbrushi pilt ka peal. Mingi imelik väike mõlk on taga juhipoolses nurgas ka. Aga see silma ei hakka ja mind ei häiri.
Mootori poole pealt vajaks vahetust nukkvõllide otsasimmerid. Tehtud on siiani
suurem cooler,Green'i filter, summuti alates downpipest 2,5", fuel cut removal chip. Turbo on originaal koos kollega.
Interiöörist Sabelti korviste on sees ja autometeri boosti näidik. Short shifter samuti olemas.
Kaasa annan koos autoga:
Audi tt bypass, uus
Boschi lisabensupump, korra kasutuses olnud
FSE bensurõhu regulaator, uus
Greeni filtri pesemise tarvikud
DW õlijahutuse vahetüki, uus

Jõuluajal sain tuttavaks fotoaparaadiga ja pildid ka siis: Täna hommikune seis, auto pesemata, vabandan.





Niisiis auto on eestisse tulnud Belgiast. Mina olen esimene omanik eestis. Ostsin kui õigesti mäletan siis
septembris. Igatahes sügisel. Autol on olnud üldse 2 omanikku, millest 1 olen mina. Belgias oli mingi vanamehe
käes, kes käis kogu aeg Nissani hoolduses. Kõik dokumendid olemas selle kohta. Korralikult hooldatud auto on.
Mul on endal olnud mitu s13. Ja ma ei ole elusees näinud nii korraliku kerega kui see. Alt rooste puudub, küll aga
on seda väheke tagaluugil. Läbisõit on 281 000 ja see on ilusti dokumentidest ka näha.
Natuke vigadest ka, mis praegu on. Nimelt suutis naaber sisse sõita mulle täpselt nii, et juhiuks kõver, klaas
katki, peegel jne. Aga paneelid sirged, et ainult uks sai kannatada. Sain võrust uue ukse koos klaasi ja asjadega.
Aga see on teist värvi, mingi airbrushi pilt ka peal. Mingi imelik väike mõlk on taga juhipoolses nurgas ka. Aga see silma ei hakka ja mind ei häiri.
Mootori poole pealt vajaks vahetust nukkvõllide otsasimmerid. Tehtud on siiani
suurem cooler,Green'i filter, summuti alates downpipest 2,5", fuel cut removal chip. Turbo on originaal koos kollega.
Interiöörist Sabelti korviste on sees ja autometeri boosti näidik. Short shifter samuti olemas.
Kaasa annan koos autoga:
Audi tt bypass, uus
Boschi lisabensupump, korra kasutuses olnud
FSE bensurõhu regulaator, uus
Greeni filtri pesemise tarvikud
DW õlijahutuse vahetüki, uus