Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu

Postitus Postitas junsu »

`tere

teen siis ka siia teema,saab kõik oma hädad kenasti ühte kohta kirjutada :)
preparaat siis aastast 89 ja eestisse toodud selle aasta sügisel.värv punane,el aknad,peeglid...nagu ikka.ette vasakusse nurka laksu saanud,mis koduste vahenditega taastatud.kuigipalju roostet tagakoopal ja luugil.autoalla pole veel jõudnud vaadata korralikult.mootor enamvähem.ei klõbise.millegipärast jätab vahele kohati...pole jõudnud süveneda.väidetavalt tehtud ka mootoriremont(saaled,plokikaanetihend jne) nagu kõigil müüdavatel SX-del :-D .siiamaani(u 800km) vähemalt toimib.siis veel see häda,et vahest sõidust tulles hoiab mootor pöördeid 1500rpm ja siis vaikselt langeb 1000rpm peale.millest se? ja siduripedaal üles tulles jääks nagu kuhugi kinni korraks.BOV ka susistab kapotiall :) .

vot nii.
täna soetasin autogauge turborõhu ja õlirõhukellad.nädalavahetusel üritab need ka külge keerata,siis näeb ehk täpsemalt,mis seal toimub.siit-sealt veel kokku tellitud ja tellimas kõiksugu nänni,mis kohale jõuab,saab ka siia kirja.pilte enne ei pane,kui esiotsal vähe kobedam välimus.
ahjaa,kui tuled kustu panna,siis peaks need klapid ka kinni mineva või?mina pole neid igatahes veel kinni saanud :oops:
Viimati muutis junsu, 06.05.2008 22:49, muudetud 2 korda kokku.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

roolist paremal asub veel 1 tuledelüliti ;)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

:) Tulede klapid ei lähe alla sul vb sellest, et keegi on endale Sleepy Eyes üritanud teha. ( klapidele on oma lüliti, paned tuled peale ja kustuta ära, peale seda vajuta seda nuppu.) Peaksid alla minema....kui ei lähe siis pole viga selles.
302hp/464nm
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

:) sai proovitud seda tuledeasja.esiteks oli mootoritel pistikud tagant ära võetud üldse.kui need tagasi panin ja nupuga müllama läksin,siis läksid tuled poolepeale ja jäid sinna plõksuma.ei edasi ega tagasi.keerasin nad siis käsitsi tagasi ja võtsin uuesti pistikud lahti :?

täna sai siis garaasis oma uue leluga müratud pool õhtut :) tulemuseks see,et tuju polegi enam nii hea...nimelt kui õlivarda välja tõmbasin,selgus,et polegi teist nagu õieti.viga oli autoall,mis oli poolenisti õline,nimelt oli turbo tagasivoolu toru ja karteri vaheline voolikujupp praoga.hea,et niigi läks.üldse on mootor seestpoolt kuidagi sodine.homme uus sünt-õli sisse,aga natuke kardan,et äkki peseb liiga puhtaks ja ummistab mõne kanali...siis veel üks huvitav asi: nimelt täna ja eile peale seismist käivitades kostus kapotialt 7-8 korda tugev tõk-tõk-tõk...ja peale seda kadus hoobilt.edasi käis moorot väga vaikselt.peale u. poolt tundi seismist sama nalja enam ei teind.tagab just pikemat seismist.hüdrotõukur kuiv?eiei,ärge üelge,et saale :o :)

siis veel üks küsimus: kuhu panna õlirõhukella andur? kus tal se õlituleandur üldse on? ja turborõhukell? sisselaskekollektorile võimalikult lähedale?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Pöörded peaksid manuaali järgi olema 850 +- 50, kuid ka mul hoiab mõnikord pöördeid kõrgemal, ent seda külma mootoriga ning sõites langeb tagasi u 900 peale.

Saale kolks peaks olema pidev, mitte vaid külma mootoriga 7-8 korda, see sul ikka tõenäolislet hüdrotõukurite lugu. Neid vahetada pole suurt mõtet, aga ravida võib-olla küll. Saale kolksu tunnevad enamik SX-ide omanikest ära, niiet kui kunagi kedagi kohtad, siis palu kuulata. Siin foorumis ja Nissani klubis sellest räägitud ka päris põhjalikult, kuidas näiteks pöörete langedes saale kolks peaks eriti hästi esile tulema.

Minul tekkis tuledega see nö Sleepy eyes probleem siis, kui sai headlamp-i relee välja tõmmatud selles vasakpoolsemas releekarbis. Kahjuks ei mäleta kuidas normaalseks tagasi sain, kuid umbes käis see katse eksitus meetodil, tuled sisse välja - relee sisse välja.

Kas tagaluugil on tiiva kinnituskohtades roostet? Kui nii, siis ma olen rohkem näinud SX-e, mis sealt roostes, kui et sealt poleks roostes.

Palju silindrites kompressioon ka on? Selle järgi peaks umbes ära nägema, kas on mootori remonti, või "mootori remonti" saanud. Sinist ei aja?

Ja kõige olulisem: mis aega ta sul tunde järgi sõita võiks?
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

kui sul on mootor seest tõesti väga "si**ne", siis kasuta spets mootoripesu ainet enne kui uue õli paned, nende ainetega ei ole ohtu et miskit ära ummistub. Võin soovitada näiteks salome auto (automaailm) poolt pakutavat carlube pesuainet, maksis see vist 190.-

see tõk-tõk on sul kindlasti hüdrutõukuritest, kui tõesti väga häirib see, siis võta need maha, pigista õlist tühjaks, ning ürita seest puhastada neid, nt brake cleaneriga, arvatavasti läeb paremaks.

turbo kell võta jah kusagilt sisselaske vaakumist, see kui lähedal ta sl-kollele on ei oma eriti tähtsust, aga noh, teoreetiliset peaks vist lähemal parem olema.


ja veerandmiili aeg tunde järgi, no comoon :lol:
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

õlirõhu kellaga oleksid pidanud kaasa saama kolmiku, mis keerata õlitule anduri asemele blokki ja õlitule andur omakorda kolmiku külge
autogauge elektroonilise sai niimoodi vähemalt tööle
boosti kell ürita võtta nii sisselaske vaakumi küljest kui võimalik
mitte läbi selle solenoidi, mis vasakul pool asub kapotiall, roolivõimu õli juures(muidu võib hakata valetama suht palju)
tõukuri kohapealt
võta välja ja pane likku nt, bensiin/nafta(kui kauemaks võimalik)
pärast seda ettevaatlikult kruustangide vahel "tühjaks" pigistada(pisike auk jäta allapoole suunaga ikka)
Edu, Rene
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

ok.tänud nõuannete eest :)

täna tuju juba parem :) sai mootor seest pestud ja õli vahetatud.sisse läks MOTUL mingi racing seeria 10w40.uskumatu,mis õli võib mootoriga teha 8) väha vaikselt käib nüüd.vanast õli oli ka suht puhas,poleks oodanud seda.

mis roostesse puutub,siis tagaluugil seda jagub.spoila alla ei hakka parem vaatamagi....las olla,kuni püsib seal/kuni maaler-keremeister ta sealt eemaldab.veel on pindmist roostet väga vähe(2x ~4cm3) vasaku karbi siseküljel,paremal tagakoopal ja vasakul A-piilaril.ahjaa,paremal esilansekal ka oli tiba.üllatavalt korralik muidu...

rõhukellaga polnud mingit kolmikut,oli üleminek suurema läbimõõduga avale.homme hyrdoscandi asja parandama.sealt saab alati abi :)

häirib aga hetkel see,et ventikas vuhab väga kaasa...visko vist peetis.ja üldse on temp kuidagi madal.termostaat peaks siiski tagama mootori optimaalse temperatuuri olenemata igasugu mootorivälistest "jahutajatest".homme ostan uue veepumba,termostaadi ja tosooli :)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Taga spoileri alusega kaua ei tasu viivitada

Pilt
302hp/464nm
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

mul võib miskit sellelaadset seal tiival juba täitsa olla kusjuures :roll:

aga räägiks natuke saaledest veel :) pole kokkupuudet olnud enne saalekolksuga.kas seda tühikäigul ka kuulda.kui kohapeal tallata,siis kuskil 4000rpm juures tuleb siuke terab KRRR sisse :-D häirib natu...aga se külmkäivituse TÕk-TÕK,mis alguses oli,on mootori pesu/õlivahetusega kadunud igatahes :)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Minu omal tuli saale kolin umbes 3000rpm juures juba, aga oli ka päris jube.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

ei tegele vabal ajal ennustamisega, kuid tõenäoliselt raamsaale teeb häält
kuigi enne peaks kepsu omad tegema hakkama aga võta näpust...
räägin oma kogemusest...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

just... kui 3000 rpm tuleb kõvem kolin siis 90 % saaled .
kurb kogemus :)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

huvitaval kombel on se hääl kadunud mootorist :shock:

lõpuks sain soetatud veepumba,homme peaks tulema termostaat.jubedasti kõigub se temp.näidik.vahepeal on üldse esimese kriipsupeal ja leiget puhub sisse.kui paarutada siis läheb soojaks.kus ta üldse olema peaks?kuskil keskel?paar pilti ka:
Pilt
Pilt <---tegelt se esit´iib ei ole teist värvi :roll:

uss tagaluugis
Pilt

ja õhufiltri kontrolli käigus maha krutitud BOV :-D
Pilt

lähiajal läheb keremeistri hoolealla mõneks ajaks selle tagaotsaga...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

kui termostaat on korras siis liigutab seier ennast suht kiiresti keskele ja seisab seal ilusti.
Vasta