Marko kirjutas:
tekkis meeletu idee tagaveoliseks teha.
Ainuõige lahendus, kahe käega hoian pöialt, et asja lõpuni viiksid ja siis tahaks ka kuulda/näha mis tehnikat ja kuidas kasutasid. Ära siis palju looda, saavutad kõigest väga kerge, võimsa ja poole parema pidamisega õigeveolise auto.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
alla läheb 4wd calibra tagasild, poolassid ja gardaan. alustuseks ka calibra differ mille hiljem vahetab omega 3000 oma vastu.
selleks et tagasilla paigaldus lihtsam oleks paneb kogu taga osa põhjapleki samuti calibra oma. tekitada tuleb veel gardaanitunnel ning ette käigukastile koht kuna mootori keerab viltu vahele. omega komplektne käigukast algatuseks vahele.
eks seal seda tööd ole kõvasti kuid kui asi valmis on vaev ennast õigustanud. igav selle projekti puhul ei hakka
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Jõudu ehitamisel. Õigesillaveoliseks tegemine tasub ennast ära. Aga kui uus plekk jms, miks siis juba omega tagasilda ei kasuta? või senatori vms tagaveolise oma. Neile igasugu lukke ja performance osi rohkem saada ju.
hents99 kirjutas:Jõudu ehitamisel. Õigesillaveoliseks tegemine tasub ennast ära. Aga kui uus plekk jms, miks siis juba omega tagasilda ei kasuta? või senatori vms tagaveolise oma. Neile igasugu lukke ja performance osi rohkem saada ju.
suurus ja kaal ei sobi
calibra oma suht inimlike mõõtmete ja kaaluga, saab lihtsamalt paigaldada.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ma küll ei tea opelitest suurt midagi aga kas 4wd-ks äkki juba mõtekas ehitada pole kui nii suurt tööd alustad?(kasutades cali 4wd skeemi) Kui vahekasti kestma saaks, siis peaks pidamisprobleemid olema minevik
altz kirjutas:Ma küll ei tea opelitest suurt midagi aga kas 4wd-ks äkki juba mõtekas ehitada pole kui nii suurt tööd alustad?(kasutades cali 4wd skeemi) Kui vahekasti kestma saaks, siis peaks pidamisprobleemid olema minevik
see vahekast ongi kõige nõrgem teema... ei hakka riskima, tuleb kindlapeale tegemine. opeli vahekastis ju väänatakse jõudu 90 kraadi nurga all ja loomulik, et asi ei saagi kesta. 60K välja käia uue täiustatud vahekasti eest ja tõdeda, et ei kesta ka ei tahaks.
tuleb tagavedu ja kõik, annavad saba poolassid või differ siis vahetab ära ja asi töötab jälle...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi kirjutas:Sa oleks võinud kohe alguses õige otsa veoga auto osta, oleks palju lihtsam olnud
ausalt oleks jah
tänase päeva seisuga ostaks ilmselt samuti skyline, sobitaks rooli õigele poole ja teeks veel ninni-nänni ning paugutaks ringi. aga noh, kui see opel minu saatus siis kurja temaga... saab tagaveo ja suht haruldane liikur olemas.
Viimati muutis Marko, 14.03.2008 10:24, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]