
Bmw 325ix -->turbo crisp MÜÜDUD
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27080Siim-R kirjutas:selline,poolik teema küsimus.-palju maksab eestis üks korralik 325 ix?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kahe uksega ja manuaal on reeglina veelgi hinnatum. Kogu Mobile.de peale on hetkel vaid üks selline müüa. Hinnaks 1990 EUR: http://www.mobile.de/SID0ao-lkaE8no4RLl ... 1235389782&Siim-R kirjutas:Et siis 87 a maksab umbkaudu 40T,ja siis seda makstakse ka!-see oli automaat kui aru sain?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=34415Siim-R kirjutas:selline,poolik teema küsimus.-palju maksab eestis üks korralik 325 ix?
Eks kindlasti mingil määral jahutus halveneb. Aga õnneks eestis ei ole see nii suur probleem kui muu jahutus süsteem on korralik (termostaat, ventika sidur) Kuna tahan jäta välimust originaalseks siis lihtsalt pole võimalik seda mujale paigutada...Reims kirjutas:Jube loll küsimus kindlasti,kuid suhtkoht võhik turbomootorite suhtes(püüan endale vaikselt asju selgeks teha),kas see suur cooler tavaradikale takistuseks ei jää,või on loodetud emmale kummale ,et siis kas ventilaatorile või et käib õhk läbi cooleri ka tagumise radikani välja.

paigaldasin just mõni päev tagasi cooleri sama süsteemiga ette. kõige ees ventilaatorid, peale proovisõitu selgus, et sellest u 10-12cm paksusega radikapakist ei tulnud mitte üks piuks õhku läbi, vähemalt seistes mitte ja mootoriruum oli ikka rõvedalt kuum. Kuna mul tegemist õhukeste ventidega siis läksid need cooleri ja radika vahele ja nüüd on väga hea. tõmbab õhu ilusasti läbi cooleri ja suudab radikast läbi puhuda.
Kollektor on hea lihtne valmistada, aga risti vastu tehtud reeglitele. Belli raamatus on sellise asja kohta kirjutatud "bad". Teinud parem seeria malmkollektoritest, need on vähemalt vastupidavamad kui need veevärgi torud. Sellise asja efektiivsus ei ole suurt targem seeria malmkärakast. 3 ja 4 silindri kohast hakkab see rämedalt kuumenema ja kremplit kõveraks kiskuma.
to aare: Pole kajuks seda raamatut lugenud. kindlasti on +/- külgi, aga bmw td kolle on suht sama ja see bmw peal ju toimib. sa kirjutad, et see on halb ja 3-4 sil läheb kuumaks. kas sul äkki on mõni näpunäide mida muuta, sest hetkel on asi punktidega koos ja kui mõni muudatus oleks vaja teha saaks selle veel korda saata.