Veel on vaja teha korralikud väljalaske kolded ja suuremaid turbosid kasutada.
Hämmastavalt palju grippi on sel autol. Hayabusasi võib lõunaks süüa. Ja salongis on lärmi niivähe et kui ei oleks neid hämmastavaid G-sid siis arvaks et autoga cruisitakse.
Seda autot juba tahaks endale .
Viimati muutis henri, 07.12.2006 22:11, muudetud 1 kord kokku.
Soovitan film kõigil tõsistel inimestel ära vaadata, Ilus clean install on tehtud ja uskumatu et selline tulemus on saavutatud ilma intercooleriteta! Auto tundub ikka väga kiire olevat!
See on ikka väga äga auto... Peaks vist Jeremy Clarksonile lingi andma, tal ju ka Ford GT garaazis..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Impressive on siiski et setup saadi koos seadistamisega valmis 5 päevaga ja ainult paar inimest tegelesid sellega.
Autos sees filmitud kaader tundub suht igav, kuid kui jälgida spidomeetrit märkad et 100-200km/h saadakse ~4 sekundiga. Selle jälgimiseks tuleks laadida IMV films kodulehelt parema kvaliteediga video.
Tean et 0-300km/h rekordit omav Veilside Skyline R32 GTR on suuteline 100-200 km/h saavutama 3.8x sekundiga (4wd auto).
Tulevikuplaanides filmi tegija (Sav) jutu järgi (või juba realiseerunud plaanidest ei tea)
5.8L bored over Ford GT block.
custom pistons - not sure on compression or brand
Carrillo rods
Not sure on crankshaft
Fully built DOHC heads, oversize valves, springs retainers, fully ported and blended intakes, Crower cams, not sure on fastening hardware.
Chris at Champion Motorsports did the porting and head work. Don't know the shop that did the bottom end...
They are going to break in the motor on the GT35R's and stock ex. manifolds. They fab'd up some fuel rails and are working on injectors, fuel pumps etc. They may dyno and see what it will make on the current setup. Then the GT4067's and tubular headers will be made!