Kui too Apexi timer suudab aktsepteerida sisendsignaali 0...5V, siis on asi korras, sobib, ja selle raha eest oleks ta igatepidi mõistlik ost: Timer 2200kr + andur 2500 = 4700kr ja selle sees on nii taimer kui Wideband O2 Sounds good to me
arvatavasti suht ebamugav on jälgida kargavaid numbreid selle tablool. T-timer nagu siin juba mainiti on piisavalt "waste of money" device, ühinen sama arvamusega. Kahtlen samuti sellise kombinatsiooni täpsuses, kindlasti peab midagi kalibreerima hakkama. 1 sõnaga arvan, et parem maksta rohkem õige asja eest
neid lambdaandureid kasutatakse nii mõneski Widebandi komplekti sees, ja nad on täpsed. Selle timeri kohta ei tea öelda, kuid väiksegi tehnilise taibuga mees, kellel tööriistad käest ei kuku, suudab skeemi järgi DIY-Wideband O2 ploki valmis meisterdada, ja seda kordi odavamalt, kui lihtsalt ostes ja pappi välja köhides. See on sama asi, miks me ise turboid aretame ja kiiremaks teeme jne: miks me kohe ei osta kiiremat autot, vaid paneme hulga raha ja aega autode aretamise alla, olemata kunagi 100% kindlad, et tulemus on meile ootuspärane. Eks see isetegemise rõõm ole, mis muud
ei kahtle anduri täpsuses, vaid nagu ütlesin Apexi + anduri täpsuses ning Apexi jälgimise mugavuses.
Kui viitsid minu masinat uurida, siis avastad et minulgi on DIY A/F kell.
zoom1 kirjutas:Kuidas testriga mõõtes lambda signaali täpsus ka on - või see sõltub juba lambdast endast. Tester peaks ju juht täpselt näitama seda 0-1V signaali.
Testrit saab vaese mehe A/F meetrina kasutada, et mingi ettekujutus asjast saada, aga testri häda selles, et loeb signaali aeglaselt, aga lambda pinge ei püsi konstantne vaid kõigub sageli kiiremini, kui tester jõuab pinge kõikumisele reageerida...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
quattromees kirjutas:Testrit saab vaese mehe A/F meetrina kasutada, et mingi ettekujutus asjast saada, aga testri häda selles, et loeb signaali aeglaselt, aga lambda pinge ei püsi konstantne vaid kõigub sageli kiiremini, kui tester jõuab pinge kõikumisele reageerida...
Seda näidu auglust olen täheldanud jah, kuigi kiirendades nii et rõhk üleval, siis on näit suht püsiv, ei kõigu enam niipalju.
kui mõõtmine peaks testriga toimuma, on parem võtta osutiga tester, panna see kuni 5V näitama, saab kiiresti ja operatiivselt muutusi jälgida. Seda muidugi häälestamise jaoks, sõidu ajal peaks autos ikka korralik displei olema.
lambda signaal kõigub tyhikäigul mitu korda 1 ja 0V vahel ning tester seda ei jõua näidata korralikult. Kui kiirendada siis jääb signaal pidama kuhugi ja seda saab jälgida! Kõigu signall sellepärast et aju üritab signaali koguaeg normis hoida teatud kütusesegu juures.
hm.. tegin eile õhtul just endale a/f kella valmis.., paneks külgegi kui väljas nii krdi külm ei oleks..
Muidu see kivi mis kella sisse käib on selline et sobibi ka widebandi anduri jaoks.