Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
No datalogis tundus et muutub nagu peab ja aju saab aru, et ta on idle režiimis kui gaas maha lasta.
Ma ütlen, et nii kui MAF-i pistik maha võtta, siis on tühikäik nagu kulda.
Ma ütlen, et nii kui MAF-i pistik maha võtta, siis on tühikäik nagu kulda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma panen teised logid tabeli kujul välja, kui kellegil huvi vaadata on.
Käisin just veel proovimas.
Alates 5k pööret hakkab elu ja käib lõpuni ja seda päris karmilt.
Igatahes ~6k pealt on tegu et kaela istmest eemale tõmmata
Seda siis 0.8bar juures. Can't wait 1.5bar
Asi käib igalt poolt väga rikkalt mul on tunne.
Igatahes 0.8bar ja pea 7k rpm oli mul NB segukell viimase rohelise peal.
Vana turboga ei näinud mina teda suurt kordagi üle tagantpoolt kolmanda või teise led-i.
Kütusekulu on ~20l sajale vaikselt töristades ma vaatan. ~100km tagasi sai paak kaelani pandud ja nüüd peaaegu pool paaki läind anduri järgi.
EDIT: Datalogid üleval ---> www.m-tuning.ee/impreza/datalog
Aju koodide erinevus sellest, et vahepeal lasti Mariines tehase ettenähtud uus soft peale.
Käisin just veel proovimas.
Alates 5k pööret hakkab elu ja käib lõpuni ja seda päris karmilt.
Igatahes ~6k pealt on tegu et kaela istmest eemale tõmmata

Seda siis 0.8bar juures. Can't wait 1.5bar

Asi käib igalt poolt väga rikkalt mul on tunne.
Igatahes 0.8bar ja pea 7k rpm oli mul NB segukell viimase rohelise peal.
Vana turboga ei näinud mina teda suurt kordagi üle tagantpoolt kolmanda või teise led-i.
Kütusekulu on ~20l sajale vaikselt töristades ma vaatan. ~100km tagasi sai paak kaelani pandud ja nüüd peaaegu pool paaki läind anduri järgi.
EDIT: Datalogid üleval ---> www.m-tuning.ee/impreza/datalog
Aju koodide erinevus sellest, et vahepeal lasti Mariines tehase ettenähtud uus soft peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Enne sai ka 0.8bar'i aga point ongi selles, et spoolib üles nii hirmus hilja. Mul sama vurriga 0.8bar'i juba enne 3000rpm ilusti üleval ja max boost 3200-3300rpm. Tõesti see turbiin siis vigane või on ikkagi asi subaru pikkades kollektori torudes nagu eile Mihkliga rääkisime ? Samas nii palju ei tohiks kolle pikkus mõjutada ka ju.
Viga oli selles, et ma enne ei julgenud kohe vajutada/peenestada.
Ma eeldasin, et boost tuleb kohe madalalat üles. Originaal turbol oli juba 3k pöördel 1bar vist.
Aga võrreldes teiste GT28RS kasutajatega tuleb minu autol vist boost 2k pööret hiljem üles hoopis.
Auto lõugab praegu nii kõvasti, et üle 4k pöörde linnavahel vajutada ei saa lihtsalt.
Salongis juba sealt kõrvalistujat enam ei kuule.
Ma eeldasin, et boost tuleb kohe madalalat üles. Originaal turbol oli juba 3k pöördel 1bar vist.
Aga võrreldes teiste GT28RS kasutajatega tuleb minu autol vist boost 2k pööret hiljem üles hoopis.
Auto lõugab praegu nii kõvasti, et üle 4k pöörde linnavahel vajutada ei saa lihtsalt.
Salongis juba sealt kõrvalistujat enam ei kuule.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No acutatori varras on keeratud nii, et kui WG klapp jõuga kinni suruda, siis acutatori varras läheb vaevu WG klapi võlli otsa
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sul peab ikka midagi kapitaalselt võsas olema! Gt28Rs ei ole ju teab mis suur föön (5k rpm toimetab). Sinu autol peaks max boost üleval olema juba mingi 3000 juures! võrreldes orignaaliga on vahe muidgi märgatav aga mitte nii suur.. Originaalturboga võimalik saada ca 280 hj. GT28RS mingi 340 hj. Subaru on teada oma väga rikka segu poolest seda just ebavõrdse sisse ja väljalaske süsteemi kompenseerimiseks (loe segu on arvestatud kõige lahjema silindir järgi) Seega ei ole mingi ime kui sul segu seal 10 juures oleks! Rikas segu aga kärbib spoolupi tõsi mitte niipalju kui eelpool kirjeldanud oled. Võta turbiin maha ja anlüüsi ja vaata mis värk on!
Markus
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tead
Mulle meenub veel selline asi... keera mootor nulli ja vaata kõik märgid üle kui sa ütled et asi viliseb aga boosti pole siis võib olla et tegu on ilgelt hilise cam.timinguga. või on rihm üle visanud! See tähendab tegelt päris suurt ohtu kunga EGT läheb üles jne!
Markus
Mulle meenub veel selline asi... keera mootor nulli ja vaata kõik märgid üle kui sa ütled et asi viliseb aga boosti pole siis võib olla et tegu on ilgelt hilise cam.timinguga. või on rihm üle visanud! See tähendab tegelt päris suurt ohtu kunga EGT läheb üles jne!
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kuidas sa muidu rõhku reguleerid, sealt samast vardast?Mihkel kirjutas:No acutatori varras on keeratud nii, et kui WG klapp jõuga kinni suruda, siis acutatori varras läheb vaevu WG klapi võlli otsa
(ehk siis klapp peaks veel rohkem kinni olema, et vabalt otsa läheks).
Ei usu, et sealt midagi lekib.
Actuatori varras peaks olema nii, et kui wg klapp kinni siis vähemalt 5-10mm on varras eemal klapi võllist.
Keera algul varrast rohkem pingule, vaata mis juhtub, kas hakkab varem laadima.
Boosti reguleerin ikka boost ciontrolleriga (manual).
Hetkel otse sisselaske küljes, kuna ei taha enne WB-ga mõõtmist üle 0.8bar keerata.
Wastegate on nii kinnises asendis kui ta olla saab.
Mis puutub originaal turbo tootlikusse, siis tema suurust uuega võrreldes sealt küll 280hp max ei tule.
Originaal on ikka mini mis mini. MY97 omal on suurem turbiin TD05.
Hetkel otse sisselaske küljes, kuna ei taha enne WB-ga mõõtmist üle 0.8bar keerata.
Ei saa aru, mida sa selle lausega öelda tahad?zoom1 kirjutas: Actuatori varras peaks olema nii, et kui wg klapp kinni siis vähemalt 5-10mm on varras eemal klapi võllist.
Keera algul varrast rohkem pingule, vaata mis juhtub, kas hakkab varem laadima.
Wastegate on nii kinnises asendis kui ta olla saab.
Mis puutub originaal turbo tootlikusse, siis tema suurust uuega võrreldes sealt küll 280hp max ei tule.
Originaal on ikka mini mis mini. MY97 omal on suurem turbiin TD05.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.