Siin müügis mitu korda olnud tutikad KKK K-31 turbod, mille kuum koda on nr 20 või nr 22. Need ilmselt pärinevad mingiselt mersu diiselveoautolt.
Kõik siiani ära ostetud ja ilmselt kuskil ehitamine käib
Palju sellega on bensumootori juures peale hakata ning mida sealt oodata mõtet on. Saan aru, et panna saab seda 3+ liitrit mootorile. Kui lugeda Belli raamatut, siis sealt võetud valemite järgi on sellise kobaka jõudlus kuskil 800-900 cfm ehk sellega võiks teoorias produtseerida 600-700 hj.
See turbo on tegelikult sobiv mootorile, mille kubatuur on alates 3,5 liitrit ja siis isegi on powerband u 4000-7500p/min.
Kõige sobivam on selline turbo mõne 4.5-6liitrise V8 turbotamiseks. Heade kaante ja korraliku setupiga suudab see turbo probleemideta 800-850hj puhuda.
Selleks et välistada pikka vaidlust bi-,twin- vms turbo erinevustest kordaks kaasfoorumlase Raceboy kokkuvõtlikku lauset selle teema kohta :
Nimetuses on ainult vahe. Kuidas meeldivamalt kõlab .
Kuid on olemas vahe, kuidas kaht turbot kasutatakse, kas paralleelselt või järjestikku (sequential), kuid see nimes küll ei kajastu.
arvasingi et selline segatud ja vaidlus tekkib - mõtetu.
Ma pidasin silmas siis, et kaks erimõõtu turbot, üks selgelt alamõõtudile ja teine ülemõõduline e. K31. Kui arvestada 1.8- 2.5 l kubatuuri. Aga see oleks siis ka highpower setup..
ühesõnaga - sellest saab asja, kuid pada peab olema turbo vääriline, mingite vabahingava seeriakolbidega ja kepsudega pole seal vist mõtet ruletti mängima hakata?