Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
Ei taha Markuse eest väga kõnelda, aga kokkuladumise viga siiski polnud, asi puudutas rohkem mõnda juppi ennast.Ragnar kirjutas:Mina kuulsin kusagilt, et kone kokku ladumisel oli mingi mõttetu aps tehtud mis kõvasti kätte maksis ?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Väga hea, et asja ikka edasi teed ning seda suht närvekulutavat "püssi" põõsasse ei visanud :D
Suht ammune post aga lihtsalt jäi silma, kindel et rehvi kõrgus 65 on? selline rehvimõõt nagu siin kirjas on pigem kohane mõnele suurematsorti maasturile :D kahtlen, et sellise mõõduga rehv üldse selle masina koopasse ära mahub :PAudiophile kirjutas:sai muretsetud Hr.Lille käest tutikad Yokohama rinka slickid mõõtmetega 245/65/18
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nagu auto ninaski kirjas on siis päris sex.Seoses selle videoga mis eelmisel lk-l oli, kuidas aparaat tagatulesid nendele teistele näitas oli päris muljet avaldav.Nüüd tekib Sul ainult üks lisaprobleem-korralikku rada on vaja
,Nürnburgringil oleks sellisega juba päris tore sõita,ahjaa minu teada seal isegi vist sai sõita mingi tasu eest.Igaljuhul edu ja õnne projektiga

Sellised küljekarbid löövad balansist välja terve auto küljejoone. Thumbs down.
Tiiba ei oska kommenteerida- peaks IRL nägema.
Üldiselt on su autoga, Markus, sellised lood, et ta on väljast üpris perfektne. Eriti hea meel oli näha selle tulevase tooriku musta sisu- see tuleb kohe ümber tõsta sinu omasse. Oranz-must on sex and u know it.
Tiiba ei oska kommenteerida- peaks IRL nägema.
Üldiselt on su autoga, Markus, sellised lood, et ta on väljast üpris perfektne. Eriti hea meel oli näha selle tulevase tooriku musta sisu- see tuleb kohe ümber tõsta sinu omasse. Oranz-must on sex and u know it.
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Kepsud käisid hiljem testimisel lihtsalt.
Üldiselt need kes muretsevad, et jõu pärast midagi katki läks siis nii see pole.
Vähemalt nii sain mina Markusest aru.
Üldiselt need kes muretsevad, et jõu pärast midagi katki läks siis nii see pole.
Vähemalt nii sain mina Markusest aru.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Täpselt samasugust kepsu olen näinud mõne korra Audi 20V mootoril (õnneks mitte enda omal). Juhtunu põhjuste kohta on mitu versiooni. Pildi järgi tundub, et saaled ringi pole käinud, st õlituse probleem polnud, seega huvitaks, miks juhtus, kui kannatab avaldada...Audiophile kirjutas:Nonii..
Pole väga pikka aega midagi kirjutanud..kuna osa ilmselt teab siis tuli autol keps õue sõites viimasele tartu nightrace üritusele! Põhjus miks nii juhtus on teada ja tegu ei olnud liiga võimsa mootori, liiga nõrga kepsu või sita seade süü.... Kogu see jama tegelt pani mind kogu projekti osas kahtlema.. kas üldse jätkan... kui vajalikuks pean kunagi..siis kirjutan ehk ka avalikult mis juhtus.. aga see selleks... mis sitasti see uuesti
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii
Sai siin eile sõbra S2 peal mõõtu võetud.. et mismoodi 16 klapipine mootor 944 aiste vahel istub... Ruumi on ikka sigavähe.. aga olen vastu võtnud ühe väga olulise otsuse..Nimelt turbo liigub oma originaalasukohast (mis on siis teispool mootorit sisselaske kolde all) n.ö "õigele" poole..
Pildil kõrvuti GT35R ja GT30R..

Selle tarvis on vaja teha järgmised muudatused
Aku - liigub pagassi.
Tulede pesu paak.. liigub ilmselt aku kohale
Klapptulede mootor - soov paigaldada porsche 931 oma - kus mootor paikneb teisl pool ehk siis juhipool, muidu sama süsteem...
Õli filter liigub ka oma kohalt ära ilmselt juipoolse amordipüstaku külge mingi remote kit-iga
Roolivõimu õli potska - liigub samamoodi ära juhipoolse amordipüstaku külge..
Esimene rattakoobas saab veidi sisse pekstud :D - päris kerge südamega teen seda värskelt värvitud kapotialuses! Kõrvalistuja poolse rattakoopa katan termotech kuumakindla kleebitava fooliumiga.. samutis saab fooliumkatte kapotialune..
See modifikatsioon muudab siis ennem ca 2m pikkuse teekonna väljalaske portidest turboni ca 60 cm pikkuseks teekonnaks - turbo ja väljalaskekolle vaheline kaugus peale torukolle tegemist..
midagi sellist

Turbo keeratakse mootori suhtes ka 45 kraadise nurga alla. mis annab mulle võimaluse turbosse sisseturevat õhku ahmida läbi 9" tolli pikkuse õhufiltri mille paigaldan esistange alla 90 kraadise 4" tollise põlvega mis on kinnitatud juba turbo kompressor housingu külge.. midagi sellest aga turbo asetseks veel eespool ja 45 kraadi:


Nüüd kui turbo seal pool mootorit 45 kraadise nurga all siis õnnestub mul ka cooleriss minev toru teha ca 30cm pikkune..
cooler asetseb mul niimoodi..

Ilmselt pean kasutama kahte 90 kraadist põlve.. ühte mida juba pildil näete ja teine mis keeraks cooler juurest turbo suunas vasakule..
Jällegi, suur kokkuhoid torude osas ja kiire täiteaste tagab gaasipedaali kiire reageeringu..
Seega tuleb õhul liikuda läbi 4" filtri turbosse, sealt läbi 2.5" ja 30cm toru coolerisse, läbi cooleri mis on 60cm lai 30 cm kõrge ja 10cm ja labi 2.5" ja 50cm pikkuse toru sisselaske koldesse.. jällegi kokkuhoid..
Väljalaske kollektori mõõtmete ja materjali osas veel mõtted käivad.. kindlasti kaetkase vl kolle keraamikaga ja downpipe termoteckiga.. Kapotile tulevad temperatuuri alandamsise mõttes kõrvalistuja poole downpipe kohale ribid mis peaksid selle kuumuse sealt ära imema!
Tundub suure tööna küll aga ma usun et responce on seda väärt..
Teine oluline asi on et mul tekib lisaruum sisselaske kollektori alla kus ennem asetses turbo.. Sinna saab siis turbo asemele teha korraliku plenumiga trompetite ja diffuseriga sisselaske kolde.. + üldse on kapoti all veidi mõistlikumalt ruumi!
Wastegate jääb torpeedopleki ligidusse juurdepääsetavasse kõrgusesss..
Muide. selline turbiinipaigutus teeb huvitavaks ühe asja.. saan vajadusel kasutada kahte erinevat turbiini.. üks tänavale..üks võistlsutele!
Markus
[/list]
Sai siin eile sõbra S2 peal mõõtu võetud.. et mismoodi 16 klapipine mootor 944 aiste vahel istub... Ruumi on ikka sigavähe.. aga olen vastu võtnud ühe väga olulise otsuse..Nimelt turbo liigub oma originaalasukohast (mis on siis teispool mootorit sisselaske kolde all) n.ö "õigele" poole..
Pildil kõrvuti GT35R ja GT30R..

Selle tarvis on vaja teha järgmised muudatused
Aku - liigub pagassi.
Tulede pesu paak.. liigub ilmselt aku kohale
Klapptulede mootor - soov paigaldada porsche 931 oma - kus mootor paikneb teisl pool ehk siis juhipool, muidu sama süsteem...
Õli filter liigub ka oma kohalt ära ilmselt juipoolse amordipüstaku külge mingi remote kit-iga
Roolivõimu õli potska - liigub samamoodi ära juhipoolse amordipüstaku külge..
Esimene rattakoobas saab veidi sisse pekstud :D - päris kerge südamega teen seda värskelt värvitud kapotialuses! Kõrvalistuja poolse rattakoopa katan termotech kuumakindla kleebitava fooliumiga.. samutis saab fooliumkatte kapotialune..
See modifikatsioon muudab siis ennem ca 2m pikkuse teekonna väljalaske portidest turboni ca 60 cm pikkuseks teekonnaks - turbo ja väljalaskekolle vaheline kaugus peale torukolle tegemist..
midagi sellist

Turbo keeratakse mootori suhtes ka 45 kraadise nurga alla. mis annab mulle võimaluse turbosse sisseturevat õhku ahmida läbi 9" tolli pikkuse õhufiltri mille paigaldan esistange alla 90 kraadise 4" tollise põlvega mis on kinnitatud juba turbo kompressor housingu külge.. midagi sellest aga turbo asetseks veel eespool ja 45 kraadi:


Nüüd kui turbo seal pool mootorit 45 kraadise nurga all siis õnnestub mul ka cooleriss minev toru teha ca 30cm pikkune..
cooler asetseb mul niimoodi..

Ilmselt pean kasutama kahte 90 kraadist põlve.. ühte mida juba pildil näete ja teine mis keeraks cooler juurest turbo suunas vasakule..
Jällegi, suur kokkuhoid torude osas ja kiire täiteaste tagab gaasipedaali kiire reageeringu..
Seega tuleb õhul liikuda läbi 4" filtri turbosse, sealt läbi 2.5" ja 30cm toru coolerisse, läbi cooleri mis on 60cm lai 30 cm kõrge ja 10cm ja labi 2.5" ja 50cm pikkuse toru sisselaske koldesse.. jällegi kokkuhoid..
Väljalaske kollektori mõõtmete ja materjali osas veel mõtted käivad.. kindlasti kaetkase vl kolle keraamikaga ja downpipe termoteckiga.. Kapotile tulevad temperatuuri alandamsise mõttes kõrvalistuja poole downpipe kohale ribid mis peaksid selle kuumuse sealt ära imema!
Tundub suure tööna küll aga ma usun et responce on seda väärt..
Teine oluline asi on et mul tekib lisaruum sisselaske kollektori alla kus ennem asetses turbo.. Sinna saab siis turbo asemele teha korraliku plenumiga trompetite ja diffuseriga sisselaske kolde.. + üldse on kapoti all veidi mõistlikumalt ruumi!
Wastegate jääb torpeedopleki ligidusse juurdepääsetavasse kõrgusesss..
Muide. selline turbiinipaigutus teeb huvitavaks ühe asja.. saan vajadusel kasutada kahte erinevat turbiini.. üks tänavale..üks võistlsutele!
Markus
[/list]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes