Autol plaanis vahetada orig. "aju" mõne progetava vastu. Uurind igalt poolt erinevaid lahendusi. Seega tekkis küsimus, kas se sequental pihustite juhtimine avaldab mingit mõju ja HP-dele ja on see oluline vahetuse puhul või mitte? On sellest reaalset kasu või näit 6000rpm peal pole enam vahet. Kas on hea kui pihustitel sequental juhtimisega on näit suurem taastumis aeg?
Küsimus:EFI vs. SEFI ?
Küsimus:EFI vs. SEFI ?
Tere.
Autol plaanis vahetada orig. "aju" mõne progetava vastu. Uurind igalt poolt erinevaid lahendusi. Seega tekkis küsimus, kas se sequental pihustite juhtimine avaldab mingit mõju ja HP-dele ja on see oluline vahetuse puhul või mitte? On sellest reaalset kasu või näit 6000rpm peal pole enam vahet. Kas on hea kui pihustitel sequental juhtimisega on näit suurem taastumis aeg?
Autol plaanis vahetada orig. "aju" mõne progetava vastu. Uurind igalt poolt erinevaid lahendusi. Seega tekkis küsimus, kas se sequental pihustite juhtimine avaldab mingit mõju ja HP-dele ja on see oluline vahetuse puhul või mitte? On sellest reaalset kasu või näit 6000rpm peal pole enam vahet. Kas on hea kui pihustitel sequental juhtimisega on näit suurem taastumis aeg?
2,5-16v
Ega absoluutnumbrites mingit olulist vahet pole, kuid suuremate pihustitega on vahe selles, et sequential pritse puhul on kütuse pulseerimine praktiliselt olematu fuel railis.
Samuti on madalatel pööretel võimalik saavutada ühtlasemalt töötav mootor ja puhtamad heitgaasid (suht tähtis tänavaautol, millega ülevaatusele ka minema peab). Meil õnneks ülevaatajad ei oska progetavat aju uurida
Samuti on madalatel pööretel võimalik saavutada ühtlasemalt töötav mootor ja puhtamad heitgaasid (suht tähtis tänavaautol, millega ülevaatusele ka minema peab). Meil õnneks ülevaatajad ei oska progetavat aju uurida
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei hakkand uut teemat tegema, küsimus järgmine mis ECU-l ja kuidas?
Soov siis autole panna "variable cam timing" , et tõmbaks natuke madalatel pööretel nukke lahku ja säiliks sujuv töö 800-2000rpmi. Või hoopis lahendatakse see asi vaakumiga? Osadel Nissanitel see ka peal, et oskab keegi komentaarida?
Soov siis autole panna "variable cam timing" , et tõmbaks natuke madalatel pööretel nukke lahku ja säiliks sujuv töö 800-2000rpmi. Või hoopis lahendatakse see asi vaakumiga? Osadel Nissanitel see ka peal, et oskab keegi komentaarida?
2,5-16v