Tahan osta turbo pilli?!
Tahan osta turbo pilli?!
Äkki saab infot, et millele rõhku panna auto ostmisel. Huvitab see, et kuidas kontrollida turbo ja muude turbo juurde kuuluvate vidinate korrasolekut (palju norm rõhk on jnejne) Ise suht teadmatu selle koha pealt
endale meeldix s4 mudu...
no turbo puhul saab kontrollida kas suitseb ntx...kui pääseb ligi saab vaadata kas võll loksub kuigi se selline suht kahtlane kontrollimine mumeelest. pisike lõtk võis olla..kuskil 1mm või nii. Mootoril võib ju uurida kas võtab õli...silindrites ntx komp. mõõta.
tehasepoolt on audidel vist rõhk kuskil 0.7bar peal kui seda teada tahad!
no turbo puhul saab kontrollida kas suitseb ntx...kui pääseb ligi saab vaadata kas võll loksub kuigi se selline suht kahtlane kontrollimine mumeelest. pisike lõtk võis olla..kuskil 1mm või nii. Mootoril võib ju uurida kas võtab õli...silindrites ntx komp. mõõta.
tehasepoolt on audidel vist rõhk kuskil 0.7bar peal kui seda teada tahad!
sellist marki/tüüpi auto ei sobiks?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... y/id=95939
minule sobis väga hästi
(konkreetselt ülaltoodud auto kohta ei tea midagi)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... y/id=95939
minule sobis väga hästi

leg200 kirjutas:sellist marki/tüüpi auto ei sobiks?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... y/id=95939
minule sobis väga hästi(konkreetselt ülaltoodud auto kohta ei tea midagi)
aga kuidas hoolde kulud ka on?? audil vist tiba odavamad pulgad.
Pid.kettad/klotsid, sidur, veovõlliotsad, amordid jm püsikulud samas hinnas mis Audil.leib kirjutas: aga kuidas hoolde kulud ka on?? audil vist tiba odavamad pulgad.
Plekid (B osana stanged, kapott, esitiivad talutava hinnaga), puksid (Powerflexi omad odavamad) ja muud ainult A osana saadaval olevad jupid on jah mõnevõrra kallimad. Kestab kui on regulaarset hooldust saanud (nt soovituslik õlivahetusvälp 5000 km), käest ära lastud isendi korda tegemine on kallis.
Eelised S4 ees:
* hind
* tühimass (1375 kg)
* kütusekulu (ECE - 90/120/linn 7,4/9,0/12,3 l/100 km)
Natuke muid andmeid:
147 kW @ 6000 p/min, 260 Nm @ 3600 p/min (juurde saab lihtsalt)
pidev nelivedu, kesk- ja tagadifierentsiaali lukustus
0-100 km/h 6,7 s
0-400 m 14,8 s
Tehnika praktiliselt sama mis -'96 Impreza, kuid sobivaid tükke leiab ka uuematelt (kasvõi terve mootor, kkast). Tuuningjuppe on terve maailm täis.
S4/200 20V on mugavam, vaiksem (raskem), suurem. Ilmselt leiab ka remondikohti/kogemusi lihtsamalt. 200 20V oleks hinda vaadates parem valik.
leg200 kirjutas:Pid.kettad/klotsid, sidur, veovõlliotsad, amordid jm püsikulud samas hinnas mis Audil.leib kirjutas: aga kuidas hoolde kulud ka on?? audil vist tiba odavamad pulgad.
Plekid (B osana stanged, kapott, esitiivad talutava hinnaga), puksid (Powerflexi omad odavamad) ja muud ainult A osana saadaval olevad jupid on jah mõnevõrra kallimad. Kestab kui on regulaarset hooldust saanud (nt soovituslik õlivahetusvälp 5000 km), käest ära lastud isendi korda tegemine on kallis.
Eelised S4 ees:
* hind
* tühimass (1375 kg)
* kütusekulu (ECE - 90/120/linn 7,4/9,0/12,3 l/100 km)
Natuke muid andmeid:
147 kW @ 6000 p/min, 260 Nm @ 3600 p/min (juurde saab lihtsalt)
pidev nelivedu, kesk- ja tagadifierentsiaali lukustus
0-100 km/h 6,7 s
0-400 m 14,8 s
Tehnika praktiliselt sama mis -'96 Impreza, kuid sobivaid tükke leiab ka uuematelt (kasvõi terve mootor, kkast). Tuuningjuppe on terve maailm täis.
S4/200 20V on mugavam, vaiksem (raskem), suurem. Ilmselt leiab ka remondikohti/kogemusi lihtsamalt. 200 20V oleks hinda vaadates parem valik.
väga hea! see võrdlus paha ei tee, kuid 5000km on õlivälp see tuleb jube kulukas kui aastas sõidan 30tuhat. Kuid audil ikka see õli jutt ju 10-15 tuhat või turboga autodel mingi oma soovituslik vahetus.
Olen omanud S4 ja sõitnud ka sellise Legacy'ga. Neid omavahel võrrelda on suhteliselt mõttetu tegevus, kuna nad on täiesti erinevad - ühised nimetajad vaid turbomootor ja nelivedu. Audi S4 on ikka lukslimusiin Legacy kõrval - mugavus, müratase, materjalide kvaliteet, disain, ruumikus on kõik Subarust kahe pea jagu üle. Subaru seevastu on oluliselt sportlikum, iseloomulik mootori hääl, raju turboviive, aga kui lajatab siis korralikult - tekitab tunde, et tahaks kihutada koguaeg. Nii et täiesti maitse asi. Legacy on tegelikult pigem 200tq20v'ga ühes hinnas, st. kui üldse midagi võrrelda, siis neid - seal ei ole ka olulist välisdisaini vahet enam, mõlemad on suhteliselt kirvega löödud. 200 on tegelikult S4'ga suhteliselt sarnane masin - 2k eest pannakse Tartus chip, mis teeb 220hp'st käigu pealt 270. Eeldusel, et raud ikka korras on. Subaru tuunimise kohta Eestis ei oska midagi öelda - rallivennad kindlasti on midagi teinud ja teavad, iseasi, mis nende meetodid maksavad.
Kui huvi on, uuri http://foorum.audiclub.ee müügipakkumisi...
Kui huvi on, uuri http://foorum.audiclub.ee müügipakkumisi...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Joel kirjeldas päris hästi, ei vaidle vastu üldiselt - ainult et ei tasu eelarvamust kujundada nagu Subaru salong prügi oleks, auto sportilkust arvestades on ta täiesti kohane, omal ajal oli ka 2kordne hinnavahe nendel autodel.
Audi 20V turbomootori 309 Nm @ 1950 rpm räägib juba ise enda eest. DP, tagapüti vahetus ja sisselaskest resonaatori eemaldamine annab Subarule ka uue hingamise. Erinevalt Audist on Subarul levinud rohkem meh. või elektrooniline turborõhureg, kuid saadaval on ka chip (~4K). Orig turbo ja pritsega üle 300 hj / 400 Nm ei saa.
Audi 20V turbomootori 309 Nm @ 1950 rpm räägib juba ise enda eest. DP, tagapüti vahetus ja sisselaskest resonaatori eemaldamine annab Subarule ka uue hingamise. Erinevalt Audist on Subarul levinud rohkem meh. või elektrooniline turborõhureg, kuid saadaval on ka chip (~4K). Orig turbo ja pritsega üle 300 hj / 400 Nm ei saa.