Tahan osta turbo pilli?!

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

leib
Postitusi: 5
Liitunud: 02.12.2004 17:00

Tahan osta turbo pilli?!

Postitus Postitas leib »

Äkki saab infot, et millele rõhku panna auto ostmisel. Huvitab see, et kuidas kontrollida turbo ja muude turbo juurde kuuluvate vidinate korrasolekut (palju norm rõhk on jnejne) Ise suht teadmatu selle koha pealt
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

on mõned konkreetsed mudelid vaateväljas?
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
leib
Postitusi: 5
Liitunud: 02.12.2004 17:00

Postitus Postitas leib »

ilmselt midagi audi mudelivalikust. Ajaaa ja ikka bensumootorist käib jutt.
Samas ka jaapani tootjatel on huvitavaid isendeid. Auto eesmärkiks on olla kiire kuid samas mugav ja ruumikas. Kütusekulu ple kõige suurem mure kuid see võiks ikka sinna 13-17 vahele jääda linnas
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mis hinnavahemikku se auto läheb? ma mõtlen et mõni uuem mudel nagu A4 1.8T ntx?
leib
Postitusi: 5
Liitunud: 02.12.2004 17:00

Postitus Postitas leib »

ilmselt hinnavahemik jääb alla 80 000.- ja kw piir läheb alates 150KW - ...
et siis audi puhul S4,S6,200tq20V,S2(kuid ruumipuudus paneb kahtlema)
Et mida siiski vaatata tehnika poole pealt.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

endale meeldix s4 mudu...
no turbo puhul saab kontrollida kas suitseb ntx...kui pääseb ligi saab vaadata kas võll loksub kuigi se selline suht kahtlane kontrollimine mumeelest. pisike lõtk võis olla..kuskil 1mm või nii. Mootoril võib ju uurida kas võtab õli...silindrites ntx komp. mõõta.
tehasepoolt on audidel vist rõhk kuskil 0.7bar peal kui seda teada tahad!
Kasutaja avatar
leg200
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 20:23
Asukoht: Keila

Postitus Postitas leg200 »

sellist marki/tüüpi auto ei sobiks?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... y/id=95939

minule sobis väga hästi ;) (konkreetselt ülaltoodud auto kohta ei tea midagi)
leib
Postitusi: 5
Liitunud: 02.12.2004 17:00

Postitus Postitas leib »

leg200 kirjutas:sellist marki/tüüpi auto ei sobiks?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... y/id=95939

minule sobis väga hästi ;) (konkreetselt ülaltoodud auto kohta ei tea midagi)

aga kuidas hoolde kulud ka on?? audil vist tiba odavamad pulgad.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

on kogemus vabalthingava legacyga ja too hakkas jubedalt lagunema...ei teagi miks ja jupid olid jah peris soolase hinnaga. Ei oska öelda konreetse isendi vastupidavuse kohta, aga mina ise tüüriks ikka audi poole.
Kasutaja avatar
leg200
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 20:23
Asukoht: Keila

Postitus Postitas leg200 »

leib kirjutas: aga kuidas hoolde kulud ka on?? audil vist tiba odavamad pulgad.
Pid.kettad/klotsid, sidur, veovõlliotsad, amordid jm püsikulud samas hinnas mis Audil.
Plekid (B osana stanged, kapott, esitiivad talutava hinnaga), puksid (Powerflexi omad odavamad) ja muud ainult A osana saadaval olevad jupid on jah mõnevõrra kallimad. Kestab kui on regulaarset hooldust saanud (nt soovituslik õlivahetusvälp 5000 km), käest ära lastud isendi korda tegemine on kallis.

Eelised S4 ees:
* hind
* tühimass (1375 kg)
* kütusekulu (ECE - 90/120/linn 7,4/9,0/12,3 l/100 km)

Natuke muid andmeid:
147 kW @ 6000 p/min, 260 Nm @ 3600 p/min (juurde saab lihtsalt)
pidev nelivedu, kesk- ja tagadifierentsiaali lukustus
0-100 km/h 6,7 s
0-400 m 14,8 s

Tehnika praktiliselt sama mis -'96 Impreza, kuid sobivaid tükke leiab ka uuematelt (kasvõi terve mootor, kkast). Tuuningjuppe on terve maailm täis.

S4/200 20V on mugavam, vaiksem (raskem), suurem. Ilmselt leiab ka remondikohti/kogemusi lihtsamalt. 200 20V oleks hinda vaadates parem valik.
leib
Postitusi: 5
Liitunud: 02.12.2004 17:00

Postitus Postitas leib »

leg200 kirjutas:
leib kirjutas: aga kuidas hoolde kulud ka on?? audil vist tiba odavamad pulgad.
Pid.kettad/klotsid, sidur, veovõlliotsad, amordid jm püsikulud samas hinnas mis Audil.
Plekid (B osana stanged, kapott, esitiivad talutava hinnaga), puksid (Powerflexi omad odavamad) ja muud ainult A osana saadaval olevad jupid on jah mõnevõrra kallimad. Kestab kui on regulaarset hooldust saanud (nt soovituslik õlivahetusvälp 5000 km), käest ära lastud isendi korda tegemine on kallis.

Eelised S4 ees:
* hind
* tühimass (1375 kg)
* kütusekulu (ECE - 90/120/linn 7,4/9,0/12,3 l/100 km)

Natuke muid andmeid:
147 kW @ 6000 p/min, 260 Nm @ 3600 p/min (juurde saab lihtsalt)
pidev nelivedu, kesk- ja tagadifierentsiaali lukustus
0-100 km/h 6,7 s
0-400 m 14,8 s

Tehnika praktiliselt sama mis -'96 Impreza, kuid sobivaid tükke leiab ka uuematelt (kasvõi terve mootor, kkast). Tuuningjuppe on terve maailm täis.

S4/200 20V on mugavam, vaiksem (raskem), suurem. Ilmselt leiab ka remondikohti/kogemusi lihtsamalt. 200 20V oleks hinda vaadates parem valik.


väga hea! see võrdlus paha ei tee, kuid 5000km on õlivälp see tuleb jube kulukas kui aastas sõidan 30tuhat. Kuid audil ikka see õli jutt ju 10-15 tuhat või turboga autodel mingi oma soovituslik vahetus.
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Olen omanud S4 ja sõitnud ka sellise Legacy'ga. Neid omavahel võrrelda on suhteliselt mõttetu tegevus, kuna nad on täiesti erinevad - ühised nimetajad vaid turbomootor ja nelivedu. Audi S4 on ikka lukslimusiin Legacy kõrval - mugavus, müratase, materjalide kvaliteet, disain, ruumikus on kõik Subarust kahe pea jagu üle. Subaru seevastu on oluliselt sportlikum, iseloomulik mootori hääl, raju turboviive, aga kui lajatab siis korralikult - tekitab tunde, et tahaks kihutada koguaeg. Nii et täiesti maitse asi. Legacy on tegelikult pigem 200tq20v'ga ühes hinnas, st. kui üldse midagi võrrelda, siis neid - seal ei ole ka olulist välisdisaini vahet enam, mõlemad on suhteliselt kirvega löödud. 200 on tegelikult S4'ga suhteliselt sarnane masin - 2k eest pannakse Tartus chip, mis teeb 220hp'st käigu pealt 270. Eeldusel, et raud ikka korras on. Subaru tuunimise kohta Eestis ei oska midagi öelda - rallivennad kindlasti on midagi teinud ja teavad, iseasi, mis nende meetodid maksavad.

Kui huvi on, uuri http://foorum.audiclub.ee müügipakkumisi...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Kasutaja avatar
leg200
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 20:23
Asukoht: Keila

Postitus Postitas leg200 »

Joel kirjeldas päris hästi, ei vaidle vastu üldiselt - ainult et ei tasu eelarvamust kujundada nagu Subaru salong prügi oleks, auto sportilkust arvestades on ta täiesti kohane, omal ajal oli ka 2kordne hinnavahe nendel autodel.
Audi 20V turbomootori 309 Nm @ 1950 rpm räägib juba ise enda eest. DP, tagapüti vahetus ja sisselaskest resonaatori eemaldamine annab Subarule ka uue hingamise. Erinevalt Audist on Subarul levinud rohkem meh. või elektrooniline turborõhureg, kuid saadaval on ka chip (~4K). Orig turbo ja pritsega üle 300 hj / 400 Nm ei saa.
Kasutaja avatar
leg200
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 20:23
Asukoht: Keila

Postitus Postitas leg200 »

leib kirjutas: väga hea! see võrdlus paha ei tee, kuid 5000km on õlivälp see tuleb jube kulukas kui aastas sõidan 30tuhat.
Üldiselt 7500 km tagant peaks vahetama, soovitavalt Castrol 10W60... hüdrotõukurite teemal leiab Audi meestega lihtsasti ühise keele :-D
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

lähtuvalt summast soovitaksin kaaluda ka Nissan 200sx s14 kerega. Väga isikupärane auto nii välimuselt kui iseloomult, tagavedu, väga hea ja suure potentsiaaliga mootor, tõsine harrastusauto. Kui tahad mugavust, siis vaata Audi S4.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Vasta