Ja olengi vihane, oleks ma varem teadnud , et te nii ebaausad olete, poleks autot sinna toonudki.555vrx kirjutas:
Sa võid vihane meie peale olla vms.
Mazda 323 GT-R 1993 frets
Põhimõtteliselt tehti kõik ümber ja öeldi , et see mis ennem oli on amatööride töö.Cypress Hill kirjutas:
Mida seal siis teistmoodi tehti, kui ES-s. Hea oleks teada, kuna ka mul on sama vidin peal!
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Seaded tehti ümber ja seda siis haapsalus soomlaste poolt.henri kirjutas:räägi kus kohas see ümber tehti, kui saladus just polefrets kirjutas:Põhimõtteliselt tehti kõik ümber ja öeldi , et see mis ennem oli on amatööride töö.Cypress Hill kirjutas:
Mida seal siis teistmoodi tehti, kui ES-s. Hea oleks teada, kuna ka mul on sama vidin peal!
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
ma kuulsin ka põgusalt mingit juttu kompensatsioonitabelist, kus 10c temp. tõusuga lisati 60% kütust 

http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
täielik bullshit
ma pole mitte kunagi selliselt fuel vs airtemp seadistanud. Lihtne füüsika ütleb seda, et temp tõusuga väheneb hapniku sisaldus ja kütuse vajadus on hoopis madalam!
Just vaatasin ka enda arvutist viimase faili üle. Keegi on seda aju pärast mind näppinud.

ma pole mitte kunagi selliselt fuel vs airtemp seadistanud. Lihtne füüsika ütleb seda, et temp tõusuga väheneb hapniku sisaldus ja kütuse vajadus on hoopis madalam!
Just vaatasin ka enda arvutist viimase faili üle. Keegi on seda aju pärast mind näppinud.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Huvitav küll kes siis , pole seda keegi näppinud rohkem.555vrx kirjutas:täielik bullshit![]()
ma pole mitte kunagi selliselt fuel vs airtemp seadistanud. Lihtne füüsika ütleb seda, et temp tõusuga väheneb hapniku sisaldus ja kütuse vajadus on hoopis madalam!
Just vaatasin ka enda arvutist viimase faili üle. Keegi on seda aju pärast mind näppinud.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
vaata siis fuel vs engine tempi huvi pärast555vrx kirjutas:fuel vs airtemp
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Toomas kirjutas:MIs mazdast saanud on? Päris pikka aega on vaikus olnud ja sind ennast pole ka kuskil näha olnud. Kas on lootust seeassta ka autot üritustel näha?
Vaikne tegevus ikka käib, hetkel tegelen uue turbo ootamisega, kui selle kunagi kätte saan ja külge ka siis ei lepi alla neljasaja hobuse oma ajas. Ja mis kasti puudutab siis see jääb nii kauaks veel esiveoliseks , kui katki jälle läheb ning seejärel hakkan taastama neljavedu.
Edu teistele igatahes.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Tore kuulda, et asjad ikka liiguvad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.