Kui rahuliku sõidu ajal gaasi vajutada siis viskab pöörded üles aga mingit olulist muutust liikumiskiiruses ei toimu. Kas sidur läbi?
Autoks siis Seat Ibiza Cupra 1.8T
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Hooratta tööpinna võib ära rikkuda.
Enivei pole võimsamale autole mõtet ka natuke künkliku hooratta peale kohe uut sidurikomplekti panna.
Enne tuleb hooratas siledaks lasta treida.
Vastasel juhul ei ole seda uue siduri mõnu eriti kauaks.
puna kirjutas:Võib ära lõhkuda ka korvi ja laagri.
Juhus kui odav ketas lendas laiali ja lõhkus ära kõik.
Lõi puruks ka kasti.
Veel parem on kui hooratas jooksu paneb, niidab sul jalad ka otsast.
Alati veenduda et ei ostetaks saasta, mis laiali lendab, sama kehtib ka trietud hooratta kohta, juhul kui kõik jääb tasakaalu ja ratast oluliselt ei ole nõrgendatud võib kasutada aga teistel puhkudel on kindlam kvaliteet kerge hooratas osta (jah ma tean et nad on kallid ).
Viimati muutis henri, 20.10.2006 16:37, muudetud 1 kord kokku.
Oma silmaga olen näinud Subaru hooratast, mis libiseva siduriga sõites ära rikutud. Hooratas oli jämedaid mõrasid ja pragusid täis, ime, et mõnda tükki polnud lahti löönud ja "lendu" lasknud. Võimasmal autol saab sidurit libistades niikõvat kuuma, et arvatavasti võib hooratta punaseks lasta.
wa666ou kirjutas:kas see on ka libiseva siduri tundemärgiks kui - 1. käiguga kiirendada ja pöörded üles ajada ning siis gaas lahti lasta, jäävad pöörded hetkeks üles?
Muude käikudega pole täheldanud.
Algul arvasin, et see tuleb külmast mootorist, aga juhtub ka töötemperatuuril.
Just nii;) Küll varsti hakkab teiste käikudega ka nii tegema .
kui sidur juba niimoodi libiseb,siis on ketta nn katted ikka täitsa õhtal.ja needid,mis neid seal kinni hoiavad,"treivad" sul hooratast,mis kole.sellise auto jätaks sidurivahetuseni heaga üldse seisma,kui uut hooratast nurgas ei vedele...