
Autost siis täpsemalt:
-------------------------------------------------------------------------------------
VW CORRADO 1.8 G60
Mootor:
*1.8 G60 118kw (mootoritähis - PG)
*MegaSquirt'n Spark Extra täisprogrameeritav aju
*Innovate MotorSports LC-1 WideBand lambdaandur koos kontrolleriga
*Audi S2 pihustid (346cc@3bar)
*Audi RS2 kütusepump (tootlikusest piisab vähemalt 235kw)
*65mm kompreesor rulliki (1.0bar boost)
*Martelius XL torukollektor (4-2-1)
*60mm roostevaba väljalase + JapStyle pütt (Sumpsimees)
*Denso Iridium küünlad (IW20)
*Sabelt silindriline filter
*RPM Tuning koonusfiltri flants (alumiinium)
*RPM Tuning kompressori väljalaske flants (alumiinium)
*M-Tuning kompressori tagasivoolu flants (alumiinium)
*M-Tuning sisselaske torustiku üleminek (alumiinium)
*BOV (originaal by-passist tehtud)
*Tühikäigu klapi ümbersuunamine (ISV re-route)
*AMS Front Mounted Intercooler (M-Tuningu poolt modifitseeritud)
*60mm sisselasketorustik (M-Tuning ja Sumpsimees)
*Kangem sidur (LUK-i korv ja Sachs-i ketas)
Kere:
*Elektriline antitiib (tõuseb üles kiirusel 120km/h)
Sisu:
*Luisi Skorpio sportrool (sinine/must)
*Recaro poolnahk el. istmed
*Schroth Rallye 3 turvavööd
*El. aknad
*El. katuseluuk
*El. soendusega peeglid
*A/F kell (Auto Gauge Smoke)
*Boost kell (Auto Gauge Smoke)
*Õlirõhu kell (Auto Gauge Smoke)
*Kütuserõhu kell (Auto Gauge Smoke)
Veermik:
*BBS kärgveljed 15"x7" (BMW originaalid, kerged)
*195/50/15 rehvid
*H&R Coiloverid (Bilsteini jämedate amortidega)
*Alumiinium strutbar ees üleval (ootab paigaldust)
*Alumiinium strutbar ees all (tellimisel)
*Alumiinium strutbar taga üleval
Pidurid:
*Ees 280mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Taga 226mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Ferodo DS Performance racing piduriklotsid
Värv on sinakas lilla (kameeleon, originaal VW toon), väljalaskeaasta 1991.
Lisad: El. aknad, el. luuk, el. peeglid, el. recaro istmed, el. antitiib,
el. reguleeritavad tuled, ABS, roolivõim, poolnahk sisu, kompuuter.
Kompressor puhus välja ~3k pöördel 0,55bar ja ~5k pöördel 0,65 bar.
Aga kuna see oli plastik väljalaske flantsiga, mis lekkis ei ole veel õige tulemus teada.
Uue flantsiga hakkas asi voolikuid lahti pilduma, kuna jätisn ühe vooliku natuke lühikeseks.
Peale seda sai asi garaaži lükata, uue cooleri ja torustikuga saab õige numbri teada.
Liguri stendis mõõdeti sügisel 121,1kw ilma cooleri jahutuseta.
Modidest olid siis ainult summuti koos kollektoriga ja koonusfilter.
Mõned pildid ka enne seisma jäämist (siin veel eelmiste 17" velgedega):












Projekti pildikogu --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado