VW Corrado 1.8 G60 ::: 1991 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

VW Corrado 1.8 G60 ::: 1991 ::: Mihkel

Postitus Postitas Mihkel »

Asi hetkel suht tükkideks ja ehk on kellegil mõni hea idee kokkulappamisel varuks :)

Autost siis täpsemalt:
-------------------------------------------------------------------------------------

VW CORRADO 1.8 G60

Mootor:

*1.8 G60 118kw (mootoritähis - PG)
*MegaSquirt'n Spark Extra täisprogrameeritav aju
*Innovate MotorSports LC-1 WideBand lambdaandur koos kontrolleriga
*Audi S2 pihustid (346cc@3bar)
*Audi RS2 kütusepump (tootlikusest piisab vähemalt 235kw)
*65mm kompreesor rulliki (1.0bar boost)
*Martelius XL torukollektor (4-2-1)
*60mm roostevaba väljalase + JapStyle pütt (Sumpsimees)
*Denso Iridium küünlad (IW20)
*Sabelt silindriline filter
*RPM Tuning koonusfiltri flants (alumiinium)
*RPM Tuning kompressori väljalaske flants (alumiinium)
*M-Tuning kompressori tagasivoolu flants (alumiinium)
*M-Tuning sisselaske torustiku üleminek (alumiinium)
*BOV (originaal by-passist tehtud)
*Tühikäigu klapi ümbersuunamine (ISV re-route)
*AMS Front Mounted Intercooler (M-Tuningu poolt modifitseeritud)
*60mm sisselasketorustik (M-Tuning ja Sumpsimees)
*Kangem sidur (LUK-i korv ja Sachs-i ketas)

Kere:

*Elektriline antitiib (tõuseb üles kiirusel 120km/h)

Sisu:

*Luisi Skorpio sportrool (sinine/must)
*Recaro poolnahk el. istmed
*Schroth Rallye 3 turvavööd
*El. aknad
*El. katuseluuk
*El. soendusega peeglid
*A/F kell (Auto Gauge Smoke)
*Boost kell (Auto Gauge Smoke)
*Õlirõhu kell (Auto Gauge Smoke)
*Kütuserõhu kell (Auto Gauge Smoke)

Veermik:

*BBS kärgveljed 15"x7" (BMW originaalid, kerged)
*195/50/15 rehvid
*H&R Coiloverid (Bilsteini jämedate amortidega)
*Alumiinium strutbar ees üleval (ootab paigaldust)
*Alumiinium strutbar ees all (tellimisel)
*Alumiinium strutbar taga üleval

Pidurid:

*Ees 280mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Taga 226mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Ferodo DS Performance racing piduriklotsid

Värv on sinakas lilla (kameeleon, originaal VW toon), väljalaskeaasta 1991.
Lisad: El. aknad, el. luuk, el. peeglid, el. recaro istmed, el. antitiib,
el. reguleeritavad tuled, ABS, roolivõim, poolnahk sisu, kompuuter.

Kompressor puhus välja ~3k pöördel 0,55bar ja ~5k pöördel 0,65 bar.
Aga kuna see oli plastik väljalaske flantsiga, mis lekkis ei ole veel õige tulemus teada.
Uue flantsiga hakkas asi voolikuid lahti pilduma, kuna jätisn ühe vooliku natuke lühikeseks.
Peale seda sai asi garaaži lükata, uue cooleri ja torustikuga saab õige numbri teada.

Liguri stendis mõõdeti sügisel 121,1kw ilma cooleri jahutuseta.
Modidest olid siis ainult summuti koos kollektoriga ja koonusfilter.

Mõned pildid ka enne seisma jäämist (siin veel eelmiste 17" velgedega):

Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Projekti pildikogu --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado
Viimati muutis Mihkel, 27.07.2006 16:21, muudetud 15 korda kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hetkeseis on siis selline, et käigukast on maas.
Simmerid vahetasin ära, käiguhoova 2 laagrit veel vaja vahetada.

Maha sai kast võetud, kuna sidur ei lahutanud, seega sai soetatud uus LUK-i sidurikomplekt ja kõikvõimalikud muud jubinad mis siduriga seonduvad.
Seekord siis VR6-e oma, kuna see on juba stockis 140kw ja pidavat 250hp ilusti ära pidama.
Ketas on tõsi küll veel puudu, kuna LUK-i ketast VR6-ele eestis ühel maaletoojal kohapeal ei olnud.

Taga rattad on ka õhus, kuna tagasild tahab vahetust (kõver).
Simonsi summuti võtan ka lähiajal alt ära.

Kevadeks tahaks auto sõitma saada, seega ei hakka kompressorit hetkel veel näppima.
Hea oleks muidugi lahti võtta ja vaadata mis sees toimub.

Sisu kohapealt on siis kellade install ja maki ümberpaigutus pooleli.
Kellad said ka väheke uuema välimuse, küll mitte teist värvi taustade näol.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lisasin illustratsiooniks mõned pildid ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

tõsiselt ilus kompott on see veljed ja värv. väga kena !
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pildil olevad veljed müüsin maha, kuna performance kannatas kõvasti velje diameetri all.
Nimelt olid veljed 205/40/17 rehviga juba pea 20mm diameetrilt suuremad, kuna originaalis käivad tal 195/50/15 rehvid.

Uued veljed, mis ootavad korrastust on sellised:
Pilt Pilt

Peale tulevad 215/40/16 rehvid, mis originaaldiameetrist isegi mõned mm väiksemad.
Ainuke mis on asja juures s**t on nende kaal: 10,5kg tk
Seega kiiremateks sõitudeks peaks ilmselt Kosei Racing 15" veljed ostma.

Auto peaks madalamaks ka saama 16" veljega :evil:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Polegi siia midagi enam ammu kirjutanud.
Vahepealseks update-iks siis, et hooratas nüüd kergem ja tasakaalus.
Zimmermani ketaste ning Ferodo klotside install hakkab ka varsti pihta.
Suportite remont võtab ka juba ilmet.
Tahaks selle nädala sees käimari ka uuesti mootori külge installida.

Pingsalt mõtlen ka WB lambdale aga see peab ilmselt rahakoti täienemist ootama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna sai 60mm RV väljalase valmis ja homme on lootust isegi häält kuulata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nüüd sai sisi üle 11kuu mõned kiiremad tehtud Corradoga.
Ehitamine tasus ennast ära ära.
Sama rõhu juures minek hoopis teine.
Nüüd vaja veeel väiksem rullik meisterdada ja siis tuld :)

Mõned jooksvad pildid auto ehitamisest: http://m-tuning.ee/galerii/Corrado
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Rajapäevale tuled ikka? :roll:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei tea kas julgen kohe tallama hakata täiega.
Esipidurid ka veel vahetamata.
Peaks enne sõitma natuke ja vaatama mis juhtub.

Aga vaatama tulen ehk ikka ja kui pisik sisse tuleb siis ju võimalus kohapeal ka regada nagu aru sain.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väike UpDate teemasse, osad asjad vahepeal külge installitud.

Ja kuna originaal engine management ei suutnud kuidagi oma tööga toime tulla siis sai MegaSquirt Digifanti asemele muretsetud.
Kevadeks üritan peale installida asja.

Sam-i käest tellisin ka LC-1 WB lambda, kuna tõsiselt kopp ees on pimesi seadistamisest.

Et rinkal vähe mõnusam sõita oleks sai ka Schroth traksid nii juhile kui kaasreisiale muretsetud.

Väikest pildikogu pean ka modifikatsioonidest --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Lugesin, et käisid liuguri stendis...mis põhjusel? Näitab täpsemini kui laki vms?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma arvan, et näitab küll jah aga põhjuseks oli see, et toona oli see ainuke stend Eestis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nüüd siis WB lambda ka olemas ja kevadel saab ehk juba seadistamisest rääkida.
Ajuga on mudiugi veel pikk tee ees aga loodan, et saan ikka selleks ajaks, millal suvekad alla tagasi võib keerata, auto jälle sõitma.
Hädasti vaja esimene mootoripadi ka jäik panna, kuna VW mootor käib kapotiall nagu tallesaba.

Vahepeal on tekkinud ideed ka kapotialuse õhutamise kohapealt.

Kui palju on kasu õhuavades kapoti pinnal (mõtlen lamedaid nagu solotarjovi supral)?
Avade otstarve oleks kuumust kapotialt ära juhtida.
Paistab nagu selline tagasihoidlikum lahendus välimuselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

lisa stabilisaator varras oleks võibolla isegi parem varjant et mootorit kinni hoida(muidugi ka natuke suurem ehitamine), tugevama mootori padjaga võib hakata kere väristama.
Vasta