Hybrid Turbod

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Hybrid Turbod

Postitus Postitas AcX »

Sellest siin foorumis palju juttu olnud, mõtlesin küsida siiski

KKK on kõik blot-on?
suht levinud kooslus k26/27
lugesin "raceboy" teemat ja tal k28/26

Keegi võiks siia postitada kohustusliku lugemist :)
AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Postitus Postitas AcX »

Keegi ei julge lolli tilganäppijat harida? :cry:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

AcX kirjutas:Keegi ei julge lolli tilganäppijat harida? :cry:
sõna tilganäppija tuleb saidilt striitreiss.org ja on täiesti mõtetu
kui sa juba endast arvad nii siis mis seal ikka harida.. :)


ise kasutan gt2876R garreti hybriidi ja siiani tundub v hea
spoolup 2000rpm juures max boosti kohta veel ei tea ja puhub välja compressor mapi järgi ~480hp
AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Postitus Postitas AcX »

Kas kooslus k31/27 on võimalik reaalselt või mitte?
:o
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Kas sa saad aru mis need nr näitavad?
Tel. 5654585
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

...et K31 südamik ja K27 kojad?
Tegelikult pakub huvi üldse see, kas k31 külma osa ja k27 kuuma osaga kooslust annab kokku kompunnida? Mistahes südamik siis kasutada vaja oleks...
Et näiteks 3.x töömahuga masinale turbo mis oleks suuteline 600+hp ja ei omaks nii suurt lag-i kui suvaline rekkapealt maha keeratud k31....
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mõtelgem siin kohal korraks reka mootorite kubatuuri ja pööretearvust.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Miq kirjutas:mõtelgem siin kohal korraks reka mootorite kubatuuri ja pööretearvust.
Noh jämedalt mingi 10-12L töömahuga, saavutab suurima rõhu 1000-2000rpm vahemikus.
Siit võiks järeldada et mingi 4.0-6.0 töömahuga mootor keerutab kuumaosa päris korralikult ca 3000+ rpm pööretel
Aga mina ja ka teema algataja küsisime hoopis selle kohta et äkki saab K31 puhul kasutada väiksemat kuumapoolt?Et kiirendada natuke spooli ütleme siis, kui kasutada laadurit 3.x töömahu juures..k27 kuumapool äkki?
Või on see kõik lootusetu?
:roll:
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Hübriidi ehitamisel ei tea enne mis välja tuleb
Kui tee valmis ja katseta.
Teoreetiliselt ei pruugi hiljem asjad paika pidada.
Tel. 5654585
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

igale mootorile, igale eesmärgile on kindel turbo

enamus eesmärkidele vastavaid turbosid poest osta ei saa, tuleb kombineerida.

näiteks erinevad kuuma, külmakojad, erinevad turbiini ja kompressori rattad(?).

külmapoole pealt:
lamedad labad- madal boost, lai puhumisvahemik;
püstised labad- kõrge boost kitsas vahemik;
rääkimata erinevad A/R külmapoolel mis mõjutavad boostimist, response jne.

kuumapoolega on sama lugu

Uuemad garretid omavad külmapoolel kumera labaga rattaid, kas kaks kärbest ühe hoobiga? Või pigem üks suur kompromiss?

targematele küsimusi

Mis vahe on järgmistel kkk-del? Mis otstarbeks kumbagi kasutada?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Esimene vihje: kompressori tiivikud on erinevad, samuti turbiini tiivikud.
Ise eelistaks K04-0240, sest selle turbiini tiivik võimaldab veidi paremat spoolupi, samuti tundub kompressori tiivik veidi kaasaegsem olevat.

EDIT: Tundub, et K04-0240 sisu ei ole üldse KKK oma, kuid võin ka eksida. Nagu oleks Garretti jubinate peale ümber tehtud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kust nende tiivikute kohta lugeda saab, tahaks vabast ajast end harida sellel teemal
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Internet google ja muud otsingud abistavad.
Võid a turbo nr panna siis võin erinevusi välja tuua.
Tel. 5654585
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

puna, numbrid saad lugeda siit

K04-023 kohta õeldakse kuni 275hj
K04-0240 puhul kuni 285hj

seega raceboy arvas täiesti õigesti, mind pigem huvitab kuidas kaks mõõtmetelt sarnast turbot annavad erinevaid maks võimsusi

NB! need pildid on netist leitud seega mitte minu omad
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

henri kirjutas:puna, numbrid saad lugeda siit

K04-023 kohta õeldakse kuni 275hj
K04-0240 puhul kuni 285hj

seega raceboy arvas täiesti õigesti, mind pigem huvitab kuidas kaks mõõtmetelt sarnast turbot annavad erinevaid maks võimsusi
Ma arvan, et selleks labade kuju ja arvu erinevus ongi.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta