Sa ei ole esimene, kes mqtleb, eti midagi on juurde ehitatud. 2 inimest utlesid, wow Sohc'ist sai Dohc
Pea oli lihvitud, pesad olid keermetatud ja oli tehtud klappide solvedus.
P.S.
Ma uldse ei oska teehnilist eesti keelt
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color] www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Selline kusimus tekkis.
Hommikuti mul jahutusvedelik taitsa nullis, peale 30 min. soitmist kui vaadata kapoti alla, jahutusvedelik max. joone juures.
On see norm, voi midagi valesti seal
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color] www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Mihkel kirjutas:Sa mõtled, et külmast peast on normis või natuke alla normi?
Kui seda, siis see on normaalne, kuna vedelik soojenedes paisub.
Jah, kui mootor kulm,(naiteks peale ood) siis vedelik taielikult nullis, mitte nats alla minimumi, aga juba soe mootori puhul naitab normi, ta vist ei pea paisuma ni palju
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color] www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
võta kork lahti ja vaata kas sinna minevast torust tuleb mulle..kui ei tule siis on ok
ja kui veetase ei kao kuhugi siis pole kah põhjust muretsemiseks!
Kalla külmast peast normaalasendisse täis paisupaak.
Siis peaks kuumast peast ~max asendis olema.
Japsidel on vist süsteem natuke teistsugune kui eurooplastel.
Mul on paisupaak nagu ülevoolupaak. Ei oskagi kuidagi kirjeldada.
Tase vist seal ka nagu ei muutu eriti, see paak on suht karuperses ja suurt midagi lugeda sealt ei näe.
kui radika korgi avades külmalt seal vedelik on siis kõik ok. see mis paagis toimub suht savi tegelt sinna ta pressib kuumenedes ülejääva vedeliku ja deoorias peaks selle sealt siis jahtudes sisse tagasi imema...
a jah kui radikas täis, vedelik ei kao ja valget suitsu ei aja siis pole vast mureks põhjust!