Ainuke jama on, et Outlanderil need ei tee seda mida peaksid, EVOl vast teeksid

Aga usun, et saab kindlasti tunduvalt odavamalt kui 32k.
Üks asi on üldine läbimõõt, aga Audil on rattarummu osa palju suurem. Loeb ketta pidurduspinna ja klotsi pindala suhe ning sadulas kolbide pindala (arv pole tähtis, lihtsalt üht ja väga suurt pole võimalik ju panna). Ketta poolest ei ole Audi oma kuskilt otsast parem, paremaks teeb ainult sadul antud juhul.
Loeb ka kaugus ketta keskpunktist.Raceboy kirjutas:Üks asi on üldine läbimõõt, aga Audil on rattarummu osa palju suurem. Loeb ketta pidurduspinna ja klotsi pindala suhe ning sadulas kolbide pindala (arv pole tähtis, lihtsalt üht ja väga suurt pole võimalik ju panna). Ketta poolest ei ole Audi oma kuskilt otsast parem, paremaks teeb ainult sadul antud juhul.
Läbimõõt loeb ja mitte vähe.Raceboy kirjutas:Üks asi on üldine läbimõõt, aga Audil on rattarummu osa palju suurem. Loeb ketta pidurduspinna ja klotsi pindala suhe ning sadulas kolbide pindala (arv pole tähtis, lihtsalt üht ja väga suurt pole võimalik ju panna). Ketta poolest ei ole Audi oma kuskilt otsast parem, paremaks teeb ainult sadul antud juhul.
Outlanderi pidurid ei ole samad, mis EVO väikesed, see on kindel. 32000 EVO väikeste pidurite eest on soodushind ja tõenäoliselt ilma käibemaksuta. Letihind on koos kmga 42392krooniPeep, Outlanderi esimesed pidurid on samad mis EVO väikesed. Vähemalt suuruse poolest, tootja võib muidugi erinev olla. Aga klotside suurus sama, ketaste suurus sama ning supportid kahe kolviga.