Audi A6 Avant bi-turbo quattro?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
TSIAWD
Postitusi: 17
Liitunud: 12.06.2005 15:49

Audi A6 Avant bi-turbo quattro?

Postitus Postitas TSIAWD »

Tere!

Vaatan siin omale teist autot ja kuna nelivedu ja turbo on hingelähedane siis selliseid isendeid olen otsimas, ainult, et võiks ka pereauto mõõdu seekord välja anda.
Idee järgi tundub Audi Avant Bi-turbo nagu lahe 2.7 liitrine mootor ja kaks turbot nagu ma aru saan... ja käisin ühte sellist vaatamas Tartus. Ma ei teagi kuidas oma küsimust formuleerida, kuid vähemalt see isend tundus kuidagi tuim? Vähemalt kui võrrelda mu oma 2liitrise turbo taloniga... kas nad ongi sellised või on pigem reaalne, et isend on vigane?
Peenestada tee peal ei saanud kuna masinal pole numbreid aga kaupluse ümber ringe sai küll teha ja esimesega peenestada ja teist ka proovida... aga noh, lahja :(

edit: jutt sellest isendist: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Arvesta ka selle auto tühimassi.
Passis on sedaanil tühimass üle 1700kg.
Reaalselt olenevalt lisadest ilmselt sinna 1900kg kanti.
Vähemalt 92a S4 oli tuttaval kaalunud tühjalt 2 tonni.

169kw mootor ei tee sellisest tankist ju raketti.
Viimati muutis Mihkel, 10.11.2006 21:17, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ega see 169lw ei peagi selle kere peal midagi eriti teravat olema. Ja see 2,7 mootor ei ole ka remondimeeste eriline lemmik.

Ise eelistaks selle aja Audidelt 4,2 mootorit.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Mulgi mõned sellise mootoriga isendid müügis olnud - esimesel korral ehmatasin lausa ära - no ei liigu.
Ja tõesti ei liigugi ja ei peagi liikuma (169 kw ja raske kere).
Automaatkastga on see veelgi jubedam.
Samas 3,0 vabalthingavana (162 kw) sobib quattro ja automaatkastiga jälle väga hästi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

184kw sedaan, manuaal ja quattro liikumise kohta küll halbu sõnu pole.
Ja seda juba ilma chipita. Chipiga saadav 225kw ja 470nm peaks nii suurt autot vägagi kiiresti edasi liigutama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

250hp avant 2002 aut. hampsas küll ilusti,muidu midagi kaelamurdvat polnud aga kui spidomeetrit sai jälgitud siis kiirus kasvas küll ja küll!!
sama isend müügis ka!
Turbo auto
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

No aga tule proovi minu autot ka saad võrrelda - äkki ostad ära :-D http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
margus
Postitusi: 35
Liitunud: 20.09.2006 11:38
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Ehk on asi hoopis selles, et reas mootor ja turbo on tuntav just selle pärast, et turbo taha tulemise moment on palju teravam ja tuntavam. V-motodel just seda boosti momenti nii teravalt ei ole tunda.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Vaevalt, et nüüd asi reas või v mootoris on. Pigem ikka tehnikas ja seadistuses.
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Selle mootoriga A6 on omanike andmetel üks paras peavalu ja just mootori probleemide tõttu. Kuid hinnaklassis 150 t. eeku ei oska paremat nelivedu ja turbo kombinatsiooni soovitada, lihtsalt arvesta keskmisest kõrgemate pidamiskuludega.

Muidu soovitaks ka pigem 4,2 või kui raha rohkem ala panna, viimase otsa 3,0 motot.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

2,7T mootoriga ju kaks erinevat autot, üks neist S ja teine tavaline A6. Ilmselt loodeti (lugedes jääb mulje) 2,7T A6-st S-i minekut.

1,8TQ on nii suure ja raske auto kohta natuke jõuetu, eriti madalatel pööretel ja ega selle fourbangeri "sound" nüüd ka just akustiline rõõm pole, karjub pöördes nagu üks VW mootor muiste.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

A6 on 2.7T mootoriga ainult A6. S6 selle kerega on 4.2 V8 vähemalt minu andmetel.
Ja ei usu eriti, et peale chippimist 225kw ja 470NM seda autot just viletsalt liigutavad.

Täna käisin enda kasutuses oleva autoga (184kw, manuaal) linnas asju ajamas ja 77kw 1000kg kaaluvast tagaveolisest A6-te ümberistudes oli sõites raketi tunne.
Kui teisega ikka lapats põhja suruda ja turbiinid max boosti üles lükkavad, siis on ainult nauding kuni piirajani :-D

See tunne ilmselt kaob, kui Impreza uuesti sõitma saan aga praegu hakka või oma väärtushinnanguid ümber seadma (mugava, võimsa luksauto poole).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
rmm
Postitusi: 18
Liitunud: 04.05.2005 17:11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmm »

peepp kirjutas:Selle mootoriga A6 on omanike andmetel üks paras peavalu ja just mootori probleemide tõttu.
Oskad täpsustada, mis need "mootori probleemid" on või mis konkreetsemalt peavalu tekitab?
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Kui mälu ei peta, siis seoses elektroonika, andurite ja turboga. Kuna mu enda autodel pole seda mootorit olnud, siis pole täpsemalt süvenenud aga otsing kuskil suuremal Audi saidil annab kindlasti konkreetsemad vastused.
Vasta