O: Kahe kolviga piduri silindrid?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Drift
Postitusi: 7
Liitunud: 30.10.2006 14:46

O: Kahe kolviga piduri silindrid?

Postitus Postitas Drift »

Plaan auto pidurid paremax teha:P oskab keegi pakkuda midagi
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Võibolla alustaks sellest, et mis autot sa "paremaks" teha tahad?
Kas sa mõtled 2 kolvi mõlemal pool ehk 4 kolviga? Palju asju vaja välja vahetada. See kõik on ahel, mis toimib nõrgima lüli järgi.
Drift
Postitusi: 7
Liitunud: 30.10.2006 14:46

Postitus Postitas Drift »

jah mõlemal pool 2 kolviga ja autoks on passat VR6
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Mosse 2140 - 4 kolviga pidurd ;). Tõsiselt - Nissan Maxima. Suurtel ja rasketel autodel (maasturid) peaks üldiselt suuremad pidurid olema.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ei saa tegelikult nagu hästi aru, mida siin üldse soovitakse.
Silindreid??? Äkki ikka terveid supporteid?
2-e kolviga või siis 4-ja kolviga? Mis mõiste on 2 kolbi mõlemal pool?
Mina saan aru, et nii vasaku kui parema ratta jaoks 2 kolbi. :-D
Otsusta ära mida sa tegelikult otsid.

Tee väheke korrektuure teema pealkirjas ja sisus.
Siis oskavad inimesed sulle ehk midagi pakkuda ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Drift
Postitusi: 7
Liitunud: 30.10.2006 14:46

Postitus Postitas Drift »

just just terveid suporteid ja siis suuremaid kettaid ka
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Suportid, sadulad, kettad ei peagi suuremad olema. Peavõimendi ehk tõsisem. Piduritega mängimine pole just selline teema, kus proovida, aretada võiks. Võibolla saad kogu mängu kuskilt võimsama auto pealt. volkaril vist mitukümmend aastat sama süsteem, otsi suurema massiga autolt.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Ostad cayenne suppordid :-D , musta värvi maksavad midagi alla 800 EURi.

Mahuvad vaevalt 17 tolli alla, soovitatakse 18 tolli velgi. Ainult et kettaid oleks siis veel vaja.
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Mis probleemi Sa konkreetselt supporti vahetamisega lahedada soovid? Miks olemasolevad VR6 pidurid (288mm läbimõõduga kettad) ei sobi?

Osta parem korralikud klotsid (Ferodo), pane korralik pidurivedelik, korralikud Brembo kettad ja tee olemasolevad pidurid 100% korda (remondikomplektid supportitele, peasilinder uus jne.) ja sul ei ole kindlasti tükk aega vaja osta uusi supporteid.

Kui ikka on kindel soov uus supporteid osta siis Sinu setupile sobivad teatud Porschede supportid ilma suuremate ümberehitusteta. Selleks, et supportite vahetus end ära tasuks arvesta u 15-20k väljaminekuga.

edit: 4x100 auguvahedega VW-tele sobivad Seat Ibiza Cupra (2000a aasta kandis) pidurid 1:1le - Brembo mitmekolvilised supportid ja vist olid 322mm diameetriga kettad.

edit2: täiesti hea komplekt ju müügis isegi siin foorumis http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1825
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Vasta