Garaazidest tallinnas
Garaazidest tallinnas
Nii, lugu järgmine...
kuna mind suht visati oma praegusest garaazist välja...
siis oleks vajadus leida mingi "eluase" tallinna...
kui keegi huvitatud kuidagipidi koostööst.
rentida mulle garaazi, rentida mitmepeale suuremat vms...
siis võib ps'is märku anda
br,
Mart
kuna mind suht visati oma praegusest garaazist välja...
siis oleks vajadus leida mingi "eluase" tallinna...
kui keegi huvitatud kuidagipidi koostööst.
rentida mulle garaazi, rentida mitmepeale suuremat vms...
siis võib ps'is märku anda
br,
Mart
auto ja tehnika peavad seal ikka kogu aeg sees olema.Laisu kirjutas:millejaoks sul seda täpsemalt vaja on, et kui vahest vaja nö ehitada siis võin ehk aidata, aga kui vaja "talvekorterit", siis jääb vist ära, sest endal ka seda garaasi vaja.
mingit ajutist lahendust enam ei taha, seda on näha, ööpäevaga peab välja kolima kogu träni

paistab, et suurem ruum mitme peale tuleb üürida...
tere,
teen ettepaneku huvilistel käed tõsta kes ühisgaraazi tahaksid , tallinnas on piisavalt laopindasid mida saab pikaajaliselt rentida ning piisava hulga huviliste korral üks 10-15 auto ühisgaraaz teha oleks hea idee.
olen käsi
olavi
teen ettepaneku huvilistel käed tõsta kes ühisgaraazi tahaksid , tallinnas on piisavalt laopindasid mida saab pikaajaliselt rentida ning piisava hulga huviliste korral üks 10-15 auto ühisgaraaz teha oleks hea idee.
olen käsi
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
niinii, kui idee juba välja käidi 
jõudsin juba Olavi ideed natuke uurida...
Huvilisi oleks praegu 4...
mina ise,
Olavi,
üks kutt põrnikaklubist, hoiustamiseks
ja keegi haininafoorumist, tahtis lausa 2 auto jaoks ruumi
ruumide osas midagi eriti roosilist praegu kinnisvaraturul ei paista olevat..
sügisel garaazi hankimine pole kaval.
teeme siis nii, et kel huvi asja vastu, kirjutab mulle martj[ät]e-vita.ee

jõudsin juba Olavi ideed natuke uurida...
Huvilisi oleks praegu 4...
mina ise,
Olavi,
üks kutt põrnikaklubist, hoiustamiseks
ja keegi haininafoorumist, tahtis lausa 2 auto jaoks ruumi
ruumide osas midagi eriti roosilist praegu kinnisvaraturul ei paista olevat..
sügisel garaazi hankimine pole kaval.
teeme siis nii, et kel huvi asja vastu, kirjutab mulle martj[ät]e-vita.ee
Ma oleks ka mingil määral käpp. St et auto hoiustamise kohta küll pole eriti vaja aga mingit kohta, kus aegajalt käia soojas kohas nokitsemas tahaks küll. Üür ja kulud jagatakse nii kui nii võrdselt kõigi vahel ja oma täisosa maksaksin küll.
Edit: sirvisin veits kuulutusi ja mitte ühtegi sobivat ei leidu hetkel.
Konkreetselt garaazhi vist niisuurt ei pakutagi aga laopinda saaks ju kasutada ka vabalt.
Edit: sirvisin veits kuulutusi ja mitte ühtegi sobivat ei leidu hetkel.
Konkreetselt garaazhi vist niisuurt ei pakutagi aga laopinda saaks ju kasutada ka vabalt.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
tere,
koplis-põhjatallinnas on laopindu jalaga segada , vali ainult välja , hinnad alates 30eek/m2.
pigem ise näeks asja nii , et kui tekib piisav grupp huvilisi siis pikemas perspektiivis soetada kambapeale kogu garaazisisseseade. kindlasti on paljudel tahtmist ise nokitseda kuid puudub koht ja kes sind ikka kuskil remonditöökojas ise nokitsema laseb.
kui usarauaga tegelejad saavad sama asja orgunnimisega hakkama miks siis turboklubilised peaksid kehvemad olema. vaja lihtsalt ühte aktivisti.
minul hetkel on garaaz olemas ja koht ka kus autot ehitada mõistlikel tingimustel aga ühisgaraaz oleks siiski parem lahendus kuna tekib ka huvilistel koht kooskäimiseks ja ideede jagamiseks.
ärge häbenege oma ideesid välja jagada , eestlane on jah muidu selline vaikne isenokitseja aga mitmekesi koos on hulga lõbusam:)
olavi
koplis-põhjatallinnas on laopindu jalaga segada , vali ainult välja , hinnad alates 30eek/m2.
pigem ise näeks asja nii , et kui tekib piisav grupp huvilisi siis pikemas perspektiivis soetada kambapeale kogu garaazisisseseade. kindlasti on paljudel tahtmist ise nokitseda kuid puudub koht ja kes sind ikka kuskil remonditöökojas ise nokitsema laseb.
kui usarauaga tegelejad saavad sama asja orgunnimisega hakkama miks siis turboklubilised peaksid kehvemad olema. vaja lihtsalt ühte aktivisti.
minul hetkel on garaaz olemas ja koht ka kus autot ehitada mõistlikel tingimustel aga ühisgaraaz oleks siiski parem lahendus kuna tekib ka huvilistel koht kooskäimiseks ja ideede jagamiseks.
ärge häbenege oma ideesid välja jagada , eestlane on jah muidu selline vaikne isenokitseja aga mitmekesi koos on hulga lõbusam:)
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Ei taha teie üllast ideed segada aga soovitan mõelda mõnedele detailidele:
1. Kuidas tagada autode välimuse mitte kahjustamine (relakasädemed, keevitus, vastu nühkimine, kogemata pihta minemine jne kahjustavad värvkatet).
2. Tööriistade kadumine ja korrashoid.
3. Tööriistade purunemise/lõhkumise korral mis saab.
4. Omavahelised suhted.
5. Mis saab, kui inimene/inimesed soovivad lahkuda. Kas teised on nõus selle võrra rohkem maksma.
6. Kuidas tagada auto ja asjade turvalisus individuaalselt.
7. Kuidas lahendada kulumaterjalide kasutamine.
Olen ise väiksema grupiga (6 inimest) samalaadse asja üle elanud ja lõppkokkuvõttes ei saanud ideest asja.
Ilmselt lendasime asjale liiga läbimõtlemata peale. Lõpuks tekkisid osalistel omavahelised pinged (mitte minul õnneks).
Mis puutub kambakesi remontimisse, siis mina ei ole keelanud tuttavatel enda garaaži esist kasutada.
Mul nimelt garaaž nö. maja sees. Seltsis on loomulikult segasem.
Ilus oleks muidugi enda soetatud juppidega autot remontida mitte teise inimese arvelt.
See puudutab siis just igasugu väikeste paigaldusvahendite kasutamist ja keemia suuremas koguses kasutamist.
Tihtipeale on mõni töö mis hetkeks 4-ja kätt nõuab.
Üksi on sellist tööd kõvasti raskem teha (üks operatsioon töö juures sööb lihtsalt närve ja aega).
Isiklikult mul hetkel sellist pinda ilmselt tarvis pole, kuna saan enda garaaži piires kõik probleemid lahendatud.
Külas teadmisi jagamas võiks samas käima küll hakata.
1. Kuidas tagada autode välimuse mitte kahjustamine (relakasädemed, keevitus, vastu nühkimine, kogemata pihta minemine jne kahjustavad värvkatet).
2. Tööriistade kadumine ja korrashoid.
3. Tööriistade purunemise/lõhkumise korral mis saab.
4. Omavahelised suhted.
5. Mis saab, kui inimene/inimesed soovivad lahkuda. Kas teised on nõus selle võrra rohkem maksma.
6. Kuidas tagada auto ja asjade turvalisus individuaalselt.
7. Kuidas lahendada kulumaterjalide kasutamine.
Olen ise väiksema grupiga (6 inimest) samalaadse asja üle elanud ja lõppkokkuvõttes ei saanud ideest asja.
Ilmselt lendasime asjale liiga läbimõtlemata peale. Lõpuks tekkisid osalistel omavahelised pinged (mitte minul õnneks).
Mis puutub kambakesi remontimisse, siis mina ei ole keelanud tuttavatel enda garaaži esist kasutada.
Mul nimelt garaaž nö. maja sees. Seltsis on loomulikult segasem.
Ilus oleks muidugi enda soetatud juppidega autot remontida mitte teise inimese arvelt.
See puudutab siis just igasugu väikeste paigaldusvahendite kasutamist ja keemia suuremas koguses kasutamist.
Tihtipeale on mõni töö mis hetkeks 4-ja kätt nõuab.
Üksi on sellist tööd kõvasti raskem teha (üks operatsioon töö juures sööb lihtsalt närve ja aega).
Isiklikult mul hetkel sellist pinda ilmselt tarvis pole, kuna saan enda garaaži piires kõik probleemid lahendatud.
Külas teadmisi jagamas võiks samas käima küll hakata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Enamik tööriistu peaks igalühel endal olema. Tõsi, ei ole reaalne nõuda, et kõigil oleks oma keevitus, puur-, trei vms pink ja tõstuk, aga elementaarsed mutrivõtmed, tungrau(a)d jm võiks ikka olemas olla.
Ühiste tööriistade puhul peab kasutamise kord väga selgelt kokkulepitud olema, kui muudmoodi ei saa, panna kasvõi paberile kirja ja kinnitada allkirjadega. Igaüks vastutab oma käsutuses olevate tööriistade eest ise.
Autode puhul tuleks kasutada katteid ja on töid, mida saab autodest eemal teha. Aga nt ketaslõikuriga summutit lõigates peab ettevaatusabinõud kasutusele võtma.
Lahkuda soovijatest. Esiteks tuleks paika panna umbkaudne aeg, kui kaua selline "asutus" töötada võiks. Kui keegi enne ettenähtud aega ära soovib minna, peab leidma asendaja või raha edasi maksma. Alati on ka variant, et ülejäänud maksavad lihtsalt rohkem. Aga selge on see, et koos hüvedega (=garaaži kasutamise võimalus) kaasnevb ka vastutus, teistpidi on raske asju edukalt ajada.
Turvalisuse koha pealt on mõistlik paigaldada valvesüsteem (Falck vms) ja sõlmida varavastutusleping teenusepakkujaga.
Kulumaterjalide puhul tuleks iga teatud partii osta kellegi poolt või seada sisse mingi x summa, mille eest ostetakse. Kui summa kulutatakse enne järgmist kuud vms ära, ostab igaüks ise või pannakse rahad varem kokku.
Kindlasti tekib palju muid hädasid, kuid eelnevalt põhiasju kokku leppides on võimalik asi läbi viia.
Ühiste tööriistade puhul peab kasutamise kord väga selgelt kokkulepitud olema, kui muudmoodi ei saa, panna kasvõi paberile kirja ja kinnitada allkirjadega. Igaüks vastutab oma käsutuses olevate tööriistade eest ise.
Autode puhul tuleks kasutada katteid ja on töid, mida saab autodest eemal teha. Aga nt ketaslõikuriga summutit lõigates peab ettevaatusabinõud kasutusele võtma.
Lahkuda soovijatest. Esiteks tuleks paika panna umbkaudne aeg, kui kaua selline "asutus" töötada võiks. Kui keegi enne ettenähtud aega ära soovib minna, peab leidma asendaja või raha edasi maksma. Alati on ka variant, et ülejäänud maksavad lihtsalt rohkem. Aga selge on see, et koos hüvedega (=garaaži kasutamise võimalus) kaasnevb ka vastutus, teistpidi on raske asju edukalt ajada.
Turvalisuse koha pealt on mõistlik paigaldada valvesüsteem (Falck vms) ja sõlmida varavastutusleping teenusepakkujaga.
Kulumaterjalide puhul tuleks iga teatud partii osta kellegi poolt või seada sisse mingi x summa, mille eest ostetakse. Kui summa kulutatakse enne järgmist kuud vms ära, ostab igaüks ise või pannakse rahad varem kokku.
Kindlasti tekib palju muid hädasid, kuid eelnevalt põhiasju kokku leppides on võimalik asi läbi viia.
Mihkel kirjutas: 1. Kuidas tagada autode välimuse mitte kahjustamine (relakasädemed, keevitus, vastu nühkimine, kogemata pihta minemine jne kahjustavad värvkatet).
2. Tööriistade kadumine ja korrashoid.
3. Tööriistade purunemise/lõhkumise korral mis saab.
4. Omavahelised suhted.
5. Mis saab, kui inimene/inimesed soovivad lahkuda. Kas teised on nõus selle võrra rohkem maksma.
6. Kuidas tagada auto ja asjade turvalisus individuaalselt.
7. Kuidas lahendada kulumaterjalide kasutamine.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kirjutasin Olavile meilile natuke infi.. ei tea, kas ta loeb seda harva või ignoreerib mind
aga igatahes, ~10 huvilist on mulle teada andnud...
eks kui raha maksmiseks läheb, siis mõned mölalõuad kaovad niikuinii ära... aga ehk saab samamoodi mõne huvilise juurde...
ühesõnaga, inimesi oleks.
nüüd ruum ja haldamiseks sobilik vorm veel välja mõelda..
Minuarust võiks teha MTÜ ja siis garaazi-jooksevkulude katmine teha kuumaksu alusel. et üüriraha kuu ette ja "kommunaalid" takkajärgi. nagu üürikorteri puhul ikka.
ühtlasi saaks kõik vajalikud reeglid-nõuded inventari kasutamiseks jne kirjutada mtü paberitesse.

aga igatahes, ~10 huvilist on mulle teada andnud...
eks kui raha maksmiseks läheb, siis mõned mölalõuad kaovad niikuinii ära... aga ehk saab samamoodi mõne huvilise juurde...
ühesõnaga, inimesi oleks.
nüüd ruum ja haldamiseks sobilik vorm veel välja mõelda..
Minuarust võiks teha MTÜ ja siis garaazi-jooksevkulude katmine teha kuumaksu alusel. et üüriraha kuu ette ja "kommunaalid" takkajärgi. nagu üürikorteri puhul ikka.
ühtlasi saaks kõik vajalikud reeglid-nõuded inventari kasutamiseks jne kirjutada mtü paberitesse.
Arvestage, et talvel peab ruum köetav olema ja suure ruumi küttmine ei ole kaugeltki odav.
Nullkraadidega ei ehita auto juures küll midagi.
Nullkraadidega ei ehita auto juures küll midagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.