Pehme voolik
Pehme voolik
Jälle vajan kaasfoorumlaste abi.
Nimelt vaja karterituulutseks pehmet ja painduvat voolikut.
Rõhku pidama ei pea, küll aga peab olema õlikindel ja suhtkoht kuumakindel (~150 kraadi vast).
HydroScand-is on siiani kõik voolikud mis sobiksid olnud sellised toikad, et ned ei painuta kuskile.
Läbimõõt vist kuni 20mm kanti.
Hydroscandis eriti nii väikseid asju ei leidu.
Oskab keegi juhata mõnda kohta, kust võiks saada vajaliku voolikut.
Nimelt vaja karterituulutseks pehmet ja painduvat voolikut.
Rõhku pidama ei pea, küll aga peab olema õlikindel ja suhtkoht kuumakindel (~150 kraadi vast).
HydroScand-is on siiani kõik voolikud mis sobiksid olnud sellised toikad, et ned ei painuta kuskile.
Läbimõõt vist kuni 20mm kanti.
Hydroscandis eriti nii väikseid asju ei leidu.
Oskab keegi juhata mõnda kohta, kust võiks saada vajaliku voolikut.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Need olid vist jah suht pehmed.
Tänud, järgmine nädal hüppan BEN-ist läbi.
Pean vooliku täpse läbimõõdu ära mõõtma.
Täna ununes ära.
Kui kellegil veel mõni koht pakkuda, siis ootan huviga.
Tänud, järgmine nädal hüppan BEN-ist läbi.
Pean vooliku täpse läbimõõdu ära mõõtma.
Täna ununes ära.
Kui kellegil veel mõni koht pakkuda, siis ootan huviga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ära ole selle õlikindlusega nii kindel... jahutusvedelike voolikud ja õli voolikud 2 eri toodet525 kirjutas:Kuuma kindlat voolikut saab BEN autotarvest järvel. Sobib jahutus süsteemi, usun et on ka õli kindel.
Sellist voolikut nägid minu 525-el kui õhulugejat vahetasid, need mis üle mootori jooksid

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Õlikindla jaoks jah mingi eraldi kummimark küll. Ma võin küll eksida, aga kui on jahutusvedeliku kindel, siis on ka õlikindel ja vastupidi. Vahe on vast temperatuuri ja rõhutaluvuses.
Ise otsisin kunagi õli ja kütusekindlat lehtkummi. Lõin otsingusse netis sisse "õlikindel kumm" ja leidis sealt igasugu firmasid. Mina käisin Maardus ühes kohas, seal oli igasugust lehtkummi ja voolikuid sadat erinevat liiki ja igasuguseid muid voolikutarbeid. Hüdroscand ei olnud.
Hüdroscandis ütlesid ise ka mulle, et nende voolikud erilist väänamist-painutamist ei kannata, siis peaks juba mingid valmispõlved ostama vms.
Ise otsisin kunagi õli ja kütusekindlat lehtkummi. Lõin otsingusse netis sisse "õlikindel kumm" ja leidis sealt igasugu firmasid. Mina käisin Maardus ühes kohas, seal oli igasugust lehtkummi ja voolikuid sadat erinevat liiki ja igasuguseid muid voolikutarbeid. Hüdroscand ei olnud.
Hüdroscandis ütlesid ise ka mulle, et nende voolikud erilist väänamist-painutamist ei kannata, siis peaks juba mingid valmispõlved ostama vms.
Dunlop-is pehmemaid voolikuid ka?
Üldiselt vist suurte rõhkudega tehnikaga tegelevates firmades repertuaar suht sama.
Enamus voolikud ikka survele orjenteeritud ja suht jäigad.
Üldiselt vist suurte rõhkudega tehnikaga tegelevates firmades repertuaar suht sama.
Enamus voolikud ikka survele orjenteeritud ja suht jäigad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ar21 kirjutas:Õlikindla jaoks jah mingi eraldi kummimark küll. Ma võin küll eksida, aga kui on jahutusvedeliku kindel, siis on ka õlikindel ja vastupidi. Vahe on vast temperatuuri ja rõhutaluvuses.
täitsa vale jutt, no mitte täitsa sest kindlasti on kusagil ka mingeid kalleid universaalvoolikuid aga jahutusvedeliku kummist voolik ei ole kohe kindlasti õlikindel, jah sa paned ta külge ja ta kestab sul natuke, võibolla 2-3 päeva, võibolla mitu kuud, kuid pehmeks ta läheb, võtad näpuvahele siis tunned nagu näpud vajuksid läbi. Enamus õlivoolikud seevastu kannatavad aga väga ilusti jahutusvedelikku.
Ma nagu sellest räägingi, et spetsiaalsed autovoolikud võivad odavuse mõttes ju olla kõik eraldi millegi kindlad. Aga on ka selliseid voolikuid, mis kannatavad kõike seda. Tavaliselt tehakse vahet, et kütuse-õlikindel ja tavaline. Ja see kütuse ja õlikindel kannatab ka jahutusvedelikku.
Veel liigitatakse neid rõhu- ja temperatuuritaluvuse järgi.
NB! Mina ei tahaks oma auto kapotialla küll mitte ühtegi voolikut, mis poleks õli-ja kütusekindel.
Kuidas Subarul see õlikogur üldse külge läheb ? Kahelt poolt klapikambri pealt tulevad mingid tuulutusvoolikud välja + sisselaksekolle alguse alt. Seal on ka mingi vedruga klapp vahel. Siselaskekolle alt ja juhi vastaspoole klapikambri ots lähevad vist kokku üheks, aga kuhu teise poole klapikambri ots läheb praegu ei mäleta ? Kas kahe otsaga tavalisest õlipüüdurist üldse jagub ? Kuhu seda kõige mõtekam paigaldada oleks ?
Veel liigitatakse neid rõhu- ja temperatuuritaluvuse järgi.
NB! Mina ei tahaks oma auto kapotialla küll mitte ühtegi voolikut, mis poleks õli-ja kütusekindel.
Kuidas Subarul see õlikogur üldse külge läheb ? Kahelt poolt klapikambri pealt tulevad mingid tuulutusvoolikud välja + sisselaksekolle alguse alt. Seal on ka mingi vedruga klapp vahel. Siselaskekolle alt ja juhi vastaspoole klapikambri ots lähevad vist kokku üheks, aga kuhu teise poole klapikambri ots läheb praegu ei mäleta ? Kas kahe otsaga tavalisest õlipüüdurist üldse jagub ? Kuhu seda kõige mõtekam paigaldada oleks ?
Re: Pehme voolik
Ostsin kah Hydroscandist alguses seda toigas-tüüpi voolikut aga mingi aeg hiljem sain ka sealt väga head voolikut. Mul mingi jupp veel Mäealuses olemas.. räägi garaaziomanikuga, ehk laseb sind sinna sobramaMihkel kirjutas:Jälle vajan kaasfoorumlaste abi.
Nimelt vaja karterituulutseks pehmet ja painduvat voolikut.
Rõhku pidama ei pea, küll aga peab olema õlikindel ja suhtkoht kuumakindel (~150 kraadi vast).
HydroScand-is on siiani kõik voolikud mis sobiksid olnud sellised toikad, et ned ei painuta kuskile.
Läbimõõt vist kuni 20mm kanti.
Hydroscandis eriti nii väikseid asju ei leidu.
Oskab keegi juhata mõnda kohta, kust võiks saada vajaliku voolikut.

Hydroscandist sain õhukeseseinalise jahutusvee vooliku nime all seda, täitsa mõistliku hinna ja hea painduvusega. Coolerile sai kogu voolikustik sellest tehtud ja karterituulutus samuti samast voolikust tehtud.
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Tööriistamarketis (asub Lasnamäe Maksimarketi majas) on sellist pehmet õlikindlat voolikut, millel on terasest punutis ümber. Punutise saab ka maha sikutada ning siis on tõsiselt pehme
Ainult läbimõõt pole päris 2cm, vaid pigem 1,5cm kanti.
Mul on see voolikujupp karteris õlivõtturi toru osana ning ühe suvega pole mootor veel kotti lennanud, nii et ilmselt on piisavalt õlikindel.

Mul on see voolikujupp karteris õlivõtturi toru osana ning ühe suvega pole mootor veel kotti lennanud, nii et ilmselt on piisavalt õlikindel.