K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

TO: Raimo. Kust su info pärineb?
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

erik kirjutas:TO: Raimo. Kust su info pärineb?
pärineb ühe USA tüübi käest kellel S50B30US turbomootoriga e30. ma ise ei pea seda nii kriitiliseks aga soovitati teemaga ettavaatlik olla.
lisaks ka lihtlabane loogika, et alumiinium on pehmem kui teras. mul on selline m52 plokk olemas ja viga on just äramurdunud ketileevendi kinnituses, nii et eriti tugevad nad just ei ole.
siiski on suur huvi sellise ploki turbotamine ära proovida, ikkagi 20kg kaaluvõitu ninas. juhitavusele mõjub see ainult positiivselt.
ylar
Postitusi: 4
Liitunud: 26.10.2006 21:05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ylar »

olen uus ja roheline ning mind vaevab yks kysimus. nimelt, kummale on kergem turbot peale aretada, kas V6 voi r4 mootorile. tegemist oleks vw vr6 ja 2.0GT ga.
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Kindlasti on kergem ja lihtsam turbotada r4 mootorit. V6`le oleks mõtekam panna 2 turbot aga neid korraga ja ilusti tööle saada peaks olema suht k*pp.
Viimati muutis Toomas, 27.10.2006 1:12, muudetud 1 kord kokku.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

POZ kirjutas:Kindlasti on kergem ja lihtsam turbotada r4 mootorit. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot aga neid korraga ja ilusti tööle saada peaks olema suht k*pp.
:-D mlleks hakata midagi leiutama ? enamus v mootoreid tehasest ikka kahe turboga. muud vahet pole rida või v mootoriga kui ainult kollektori/te ehitus.
ylar
Postitusi: 4
Liitunud: 26.10.2006 21:05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ylar »

POZ kirjutas:. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot.
aga ma ei saa aru, milleks 3 turbot?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ylar kirjutas:
POZ kirjutas:. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot.
aga ma ei saa aru, milleks 3 turbot?
mees tegi lihtsalt rumalat nalja :)
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

:oops: Parandasin vea.
Mõtlesin ikka 2`te turbot. Krt teinekord peab ikka enne korralikult üle ka vaatama mis kirjutan :D
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
ylar
Postitusi: 4
Liitunud: 26.10.2006 21:05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ylar »

aga siis veel see, et ehk oskaksite soovitadam, kelle poole pöörduda. abi vaja nii nõu kui jõuga. V6 mootorile turbo installiks.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

see oleneb juba sellest kui palju sa ise teha kavatsed ja kui palju lase teha. Kui kavatsed suurem osa ise teha, siis võid esialgu siit foorumis kõik turbo kohta käiva teooria läbi lugeda, kui sul põhitõded selged pole, siis keegi sulle konsultatsiooni ei viitsi ka eriti anda. Kui aga lased suurem osa teha, siis on lihtsam viia auto kuhugi töökotta ja hinnapäring teha: see peaks maapeale tagasi tooma.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

võibolla on sul lihtsam ka teistpidi teha. vaata oma eelarve üle ja siis saad uurida, et mis sa selle eest saaks. lähed ntx es-tuningusse, näitad auto ette ja selgitad ära, et näete biturbot vaja raha selleks 70000 ja nad siis panevad sulle kokku paketi ning selgitavad mis sa selle eest saad.
ylar
Postitusi: 4
Liitunud: 26.10.2006 21:05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ylar »

täname sobralike nüannete eest.
vaatame, mis teha annab :)
võhik
Postitusi: 3
Liitunud: 17.12.2006 21:36

Postitus Postitas võhik »

suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

võhik kirjutas:suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:
Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
võhik
Postitusi: 3
Liitunud: 17.12.2006 21:36

Postitus Postitas võhik »

ranz kirjutas:
võhik kirjutas:suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:
Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.
tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?
Vasta