Unustate ära ühe olulise asja: esimene õlivahetus tuleb teha juba pärast pooletunnist mootori käimist!Miq kirjutas:niipalju kui neid sissesõidu eemasid olnud on, siis kokkuvõtvalt:
100km veerand gaasiga
100km poole gaasiga
võlivahetus ja mootori pesu
100km kolmveerand kaasiga
100km täis gaasiga
võlivahetus ja mootori pesu
sissesõit
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
sellist asja ei saa olla nagu tahavad tunda mis neid ees ootab..kui midagi hakkab järgi andma siis annab ta nii või naa järgi. Õige sissesõit mootori detaile seest tugevamaks ei tee :P Mina näengi ainukest eesmärki et kolvirõngad korralikult mootori seinaga kokku käima hakkaksid.Lauri_s kirjutas:sissesõites tuleb siiski autole anda tunda, mis teda järgnevalt ees ootab, kuna kepsud jms tahavad tunda seda koormust, mis neil kannatada tuleb...kui vaikselt töristada ja hiljem minna anda, võib tekkida olukord, kus miski detail järgi annab...loomulikult ei tohi võtta viimast, aga väga tagasi hoida ka ei tasu...võimalikult erinevaid koormusi mootorile anda, siis ok
Kui kepsu saaks tugevaks õpetada tugevama sissesõiduga poleks ma endale pautereid ostnud :P
sa ei õpetagi tugevamaks:P vaid kuidas ma ütlen... kui sõidad 2aastat ühe vedrustusega ning paned jäigemasd vedrud...amordid jätad samad...sis amort ei kesta enam...ma sulle hetkel seda teooriat täpselt ei mäleta öelda, ag apoint jh selles, et sissesõitu ei saa teha ainult rahulikult kärutades! peace 

see amordi/kepsu võrdlus oligi pigem piltlik näide, mitte 1:1-e võrdlus. Loomulikult, kui mootoris midagi valesti on siis ei aita üleüldse mingi sissesõit ega midagi...vaid tuleb viga likvideerida, aga kui sul on põhimõtteliselt kõik detailid uued (uus mootor) siis ikkagist ei saa teha sissesõitu töristades...samamoodi võiks ju sissesõidu asemel auto õues tiksuda nii 3-4h ja siis rajale võistlema minna
aga nii ju ei saa.. mootor peab saama tunda juba algusest erinevaid koormusi, tee v tina
kui kõik on ok, siis ei juhtu midagi (ei ole ülemäärast kulumist ega midagi) ning peale sissesõitu võid rahuliku südamega hakata igapäevaselt vaikselt kulgema, nagu sul kombeks:) ja eks iga mootor tuleb "lahti" sõita kusagil maanteel, aga see juba peale sissesõitmist 



Seda tunnevad nad paugutamisel ka.
Oskad sa oma väidet ka füüsikaliselt tõestada?
Ilma tõestuseta on sellistel väidetel vähe kaalu.
Oskad sa oma väidet ka füüsikaliselt tõestada?
Ilma tõestuseta on sellistel väidetel vähe kaalu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sissesõit on ju ikka selleks, et kuluv detailid omavahel kokkusobitada(eriti siis kui tegu ei ole uute tükkidega, mis ei ole peegel siledad) nagu nt kolvirõngas silindri seinaga, vändasaaled vändaga, kepsusaaled kepsuga jne..
..aga see jutt kepsu "tugevaks sõitmisest" on küll pläust.
Ning mis puutub piltlikusse näitesse amordiga, siis tulgu taevas appi - vahet ei ole kui vana aul amort on, kui ta on loodud pehme vedru jaoks siis kange vedru tapab ta niiehknaa ära.
mihkel.
..aga see jutt kepsu "tugevaks sõitmisest" on küll pläust.
Ning mis puutub piltlikusse näitesse amordiga, siis tulgu taevas appi - vahet ei ole kui vana aul amort on, kui ta on loodud pehme vedru jaoks siis kange vedru tapab ta niiehknaa ära.
mihkel.
Ma ei ole kordagi öelnud, et sõidad kepsud tugevaks!aga see jutt kepsu "tugevaks sõitmisest" on küll pläust


Mis saaledesse puutub, siis sai ühel VW 16V mootoril kunagi saaled vahetatud ja kohe peale vahetust ka korralikult minna antud (ei mõelnud tol hetkel selle peale millegipärast, et saaled peaksid sisse töötama).
Saalede kohta olen kuulnud nii seda juttu, et neil ei ole kuhugi sisse töödata ja õlikile tõttu väntvõll ja saale kokku ei puutugi kui ka seda, et on vaja sisse sõita.
Igatahes sai peale kokkuladumist kohe talda antud ja see mootor sõidab minuteada ilma probleemideta siia maani. Iseasi palju selle ajaga sõidetud on.
Saalede kohta olen kuulnud nii seda juttu, et neil ei ole kuhugi sisse töödata ja õlikile tõttu väntvõll ja saale kokku ei puutugi kui ka seda, et on vaja sisse sõita.
Igatahes sai peale kokkuladumist kohe talda antud ja see mootor sõidab minuteada ilma probleemideta siia maani. Iseasi palju selle ajaga sõidetud on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
oeh! ma ei võrdlegi lada kepsu millegiga! Ehk loed enne natuke kui kommenteeridsiinkohal ma arvan et ei tohiks võrrelda lada kepsu ja eagle või pauteri toodet Smile
