bmw 325 e36 miks ei turbotata

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Alv
Postitusi: 61
Liitunud: 29.01.2006 23:53

bmw 325 e36 miks ei turbotata

Postitus Postitas Alv »

Küsimus sis selline miks e36 (M50 mootor) 325 te ei ole veel eestis turbotatud samas kui e30 on juba igapäevane asi.Neid nokkasid on ju linnapeal ni palju,ning kallis se auto ka pole :? kui on seda tehtud siis kes kus mis ja kuidas tulemused olid.Endal suur huvi. :roll:
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

BMW keskmisest kõrgem hinnatase korralikel autodel. Mõistlik töömaht juba tehasest, mistõttu keskmisest enam ruulivad bemmidel kompressorid. 6 silindrit on paratamult ka veidi kallim kui 4 ja ilmselt ka ajaloolised põhjused.

samas m50 mootorid väga sobivad ülelaadimiseks. madalalt väänet tahtes tuleb küll investeerida uude mootori sisusse aga stripil paugutamiseks stock sisuga m50b25 mootorist 400rwhp pole probleem :-D

abiks http://forums.bimmerforums.com/forum/index.php , edukat lugemist ;)

Näiteks: võtame sealt ühe esimestest teemadest
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=605073

pealkiri on fully built 2.8
Dont forget George said he will make 1000whpwith a 2.8
:-D
Viimati muutis Raimo, 16.10.2006 17:16, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üheks probleemiks on see, et antud mootori kõigepealt korraliku tehasekonditsiooni viimine ja
siis lisaks turbotamiseks muudatuste tegemine maksab kordades rohkem kui see auto ise.

Ja ruumiga pole ka E36 kapoti all just hõisata.

Endal on plaanis antud mootorit turbota aga asi lükkus sellelt talvelt järgmisse talve, kuna igapäeva auto remont võtab oma osa.

Kui tahad korraliku (vähe sõitnud) plokki koos sisuga, siis mul on 1 pakkuda.
Tehase hoonimisjäljed veel väga tugevalt näha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

OT aga nendest hoonimisjälgedest ei saa suurt midagi järeldada. see on pigem bmw mootorite (malmplokk!) featuur :-D

ostsin mingite rullnokkade käest vanakooli M20 kahepoolese. hästi edasi käiv mootor osutus lahtivõtmisel selliseks, et nuka tööpinnast oli 0,5mm kulunud :lol: samas silindriseintel oli kaunis hoonimisjälg nagu oleks alles sisse töötanud mootor. kevadel ostetud m52 ja nüüd ostetud m50 täpselt sama ilusate silindriseintega 8)

muidu olen arvamusega nõus, lisaks on bmw euroopas ja usas ikkagi keskmisest rikkama inimese auto ehk nende ehitajaid kooritakse ka rohkem ning performance tükid on ka rohkem $$$
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aga alumine osa võib ju OK olla.
Ega üle mõõtmata ma selle peale mürki ei võta aga sitt ta nüüd ka pole.
Olen näinud VW PG mootori plokke mille võib küüntega üles tõsta.
Ma ei usugi eriti, et need alumised osad BMW-l nii väga kuluvad.
Samas ühel M20 mootoril oli juba käega kolbide loks silindris tunda.

Kui ta oleks tõsiselt kulunud, siis oleks ilmselt silindri seintel sellest ka jäljed.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
VanDahl
Postitusi: 29
Liitunud: 03.07.2006 21:32
Asukoht: Tln

Postitus Postitas VanDahl »

Kui siin juba aruteluks läks.. ja olles valiku ees, kas valida vanosega või ilma?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Enamus vist panevat turbotamisega Vanose lukku lihtsalt.
Seda siis juhul kui progetav aju pannakse.

Kiidetakse millegi pärast just seda ilma vanoseta mootorit rohkem.
Viimati muutis Mihkel, 21.10.2006 10:25, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See sõltub rohkem aju võimalustest ja häälestajast. Ilma on lihtsam häälestada, aga tegelikult saab korralikult väljahäälestatud VANOSega rohkem jõudu ja parema driveability.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda muidugi aga kas seal mitte sisus ka mingeid erinevusi polnud.
Kindel ma muidugi pole, kuna pole otseselt uurinud asja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Sisu täpselt sama, niipalju, kui ühele m50 mootoriga e30 cabriole VEMSi paigaldusel uuritud sai. non-VANOS m50-l on cam sync trigger VR, VANOS-ega versioonil aga HALL, see on aju paigaldusel suurimaid erinevusi.

Häälestamisel on keerukaim osa tavaliselt see, et VANOS'e lülitamise momendist alates tahab auto hoopis teisi süüte- ja seguseadeid ja kogenumatul häälestusel võib koostöös turbotamisega sealtmaalt alguse saada hävitav detonatsioon :)
Mihkel kirjutas:Seda muidugi aga kas seal mitte sisus ka mingeid erinevusi polnud.
Kindel ma muidugi pole, kuna pole otseselt uurinud asja.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta