
BMW M30B34 mootor ja turbo?
Ja vabalthingava stock süüteseadetega on taolise 2v kaane puhul detonatsioon boosti-situatsioonis enamasti garanteeritud.Kuuno kirjutas:hilisemaks peab siis minema kui tekib detonatsioon...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootori sisedetailide kestvuse koha pealt ei ole suurt vahet, kas on algselt turboga või vabalthingav.
Kolvipõhjade jahutus on võimalik seal väga lihtsasti juurde ehitada.
Turbospetsiifiliste asjade nagu pritse, väljalase jm osas on mõistagi 745 mootor odavam võimalus.
Kuigi see K27 turbo selle kollektorijurakaga on tõsiseks võimsuseks liiga lahja. 350 hj küpsetatakse ära selle hinnaga, et kollektor on permanentselt punane ja turbo eluea osas illusioone teha ei maksa.
Kui midagi tõsisemat plaanis ehitada, siis pole sügavat vahet, kas alusmootor on vabahingav või turbo. Pritse, kolvid, tihend, väljalase, turbo ja veel sada asja tuleb nii ehk naa sobivamad panna. Näiteks tarvitab 745 seerias samasugust plokikaanetihendit kui tavaline 3.5, mis ilmselt esimese asjana lendama hakkab.
Kolvipõhjade jahutus on võimalik seal väga lihtsasti juurde ehitada.
Turbospetsiifiliste asjade nagu pritse, väljalase jm osas on mõistagi 745 mootor odavam võimalus.
Kuigi see K27 turbo selle kollektorijurakaga on tõsiseks võimsuseks liiga lahja. 350 hj küpsetatakse ära selle hinnaga, et kollektor on permanentselt punane ja turbo eluea osas illusioone teha ei maksa.
Kui midagi tõsisemat plaanis ehitada, siis pole sügavat vahet, kas alusmootor on vabahingav või turbo. Pritse, kolvid, tihend, väljalase, turbo ja veel sada asja tuleb nii ehk naa sobivamad panna. Näiteks tarvitab 745 seerias samasugust plokikaanetihendit kui tavaline 3.5, mis ilmselt esimese asjana lendama hakkab.
ok.tänud
viimased paar nädalat on päris harivad olnud
sai sõbrale õlut tehtud,kes mulle pool ööd rootsi foorumeid tõlkis
sealmaal paistavad need M20 ja M30 mootorid päris popid turbotamiseobjektid olema.
kokkuvõttes jääb se 745 asi ära.30 lisakilovati pärast ei tasu se asi küll ära,ja süües kasvab isu...pärast peab hakkama ükshaaval juppe välja vahetama,mis kokkuvõttes kallimakski läheb.M30 vabalthingav pidavat kannatama originaalsisuga 350hp kanti,mis mulle esialgu rohkem kui piisav on.Aga jah,eks se eelarve tuleb 2,5-ga korrutaga ja korralik aju vaadata
jõudis lõpuks kohale
ja siis ei tohiks uljast sõitu enam miski segada 



kokkuvõttes jääb se 745 asi ära.30 lisakilovati pärast ei tasu se asi küll ära,ja süües kasvab isu...pärast peab hakkama ükshaaval juppe välja vahetama,mis kokkuvõttes kallimakski läheb.M30 vabalthingav pidavat kannatama originaalsisuga 350hp kanti,mis mulle esialgu rohkem kui piisav on.Aga jah,eks se eelarve tuleb 2,5-ga korrutaga ja korralik aju vaadata



Aju suhtes saan sind ilmselt parima hinna/kvaliteedi suhtega kaubaga aidata (vt. mu signatuuri). Rootsimaal on BMW-del see aju üks populaarsemaid.junsu kirjutas:ok.tänudAga jah,eks se eelarve tuleb 2,5-ga korrutaga ja korralik aju vaadata
![]()
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
M30B34 kannatab täpselt niikaua, kui detonatsioon sisse ei tule, esimese asjana lähevad kolvirõngaste vahekohad katki, kärssavad rõngastega kokku ja edasine on teada.
M30 on valmistatud väike-kuuesest (2,0, 2,5) märgatavalt suurema varuga ja parema kvaliteediga. Kõige nõrgem lüli on ilmselt tehase kolvid (mis tavaliselt on kõigele lisaks ka väsinud). Näiteks on hammasrihmaga väike-kuuese kaan kuumakartlikum, väntvõll valumalmist ja kepsud näevad välja nagu komöödia. M30 väntvõll on põhimõtteliselt purunematu (äärmiselt kvaliteetne sepis), normaalsed kepsud, korralik paks plokikaas.
Kui panna sinna paremad kolvid, lahendada kolvipõhjade õlijahutus ning panna ühepoolsed O-ringid (plokki poolele), siis isegi 450 hj üle ei ehmataks. Väntvõll ja plokk ise kannatab ilmselt 1000 hj no problemo.
Seeriakolbidega (millest saab vabalt maha treida, kuna kolvipea on ca 3 cm paks) ja korraliku pritsega (nt eespool ridade vahel nimetatu) võib sealt isegi 350-380 hj tulla. Sõltub, kui kaua detonatsiooni suudad vältida.
M30 on valmistatud väike-kuuesest (2,0, 2,5) märgatavalt suurema varuga ja parema kvaliteediga. Kõige nõrgem lüli on ilmselt tehase kolvid (mis tavaliselt on kõigele lisaks ka väsinud). Näiteks on hammasrihmaga väike-kuuese kaan kuumakartlikum, väntvõll valumalmist ja kepsud näevad välja nagu komöödia. M30 väntvõll on põhimõtteliselt purunematu (äärmiselt kvaliteetne sepis), normaalsed kepsud, korralik paks plokikaas.
Kui panna sinna paremad kolvid, lahendada kolvipõhjade õlijahutus ning panna ühepoolsed O-ringid (plokki poolele), siis isegi 450 hj üle ei ehmataks. Väntvõll ja plokk ise kannatab ilmselt 1000 hj no problemo.
Seeriakolbidega (millest saab vabalt maha treida, kuna kolvipea on ca 3 cm paks) ja korraliku pritsega (nt eespool ridade vahel nimetatu) võib sealt isegi 350-380 hj tulla. Sõltub, kui kaua detonatsiooni suudad vältida.
esialgu siuke tagasihoidlik plaan rõhu suhtes kindlalt alla 1 baari jääda,ei tea,kas sellega nii kurjad tüsistused kaasnevad,et klappe põletama hakkab
tahaks asja lihtsalt nii teha,et mis küljes,se kestaks ja oleks ka varuga,et ei peaks mitu korda ümber tegema.
ahjaa,se kolvipõhjade õlijahutus...kuidas selle teostus välja näeks

ahjaa,se kolvipõhjade õlijahutus...kuidas selle teostus välja näeks

igast masti paremaid klappe on sellele mootorile saada küll ja rohkem ka ning need ei maksa miljoneid
kuigi selliste autodega ei sõideta tempoga 100 000 km aastas, et suvel paar kuud paarutada pole sinna küll midagi erilist tarvis, nagunii sõidetakse need 20 000 poolkõvad projektid kiiresti laiali ning kaan käib kord aastas vähemalt maha.
tegelt on need klapi ja kolvi jahutused teisejärgulised, kui ei ole adekvaatset mootori juhtimist. nagu enamik isearetatud projekte tehtud on, saab sellest ruttu lahti. keeratakse seeriapritsel surve üles, nii et tagant tomu lendab ja arvatakse, et on OK
ise arvan, et kui võtta aluseks heas korras katiga vana 535 mootor (8,5 surveastmega), teha kaan korralikult korda, panna adekvaatne management, pihustid ja kütuse etteanne, siis kannab see mootor 300 hj ilma mingite sisemuudatusteta ära
ega sa baarise boostiga pidevalt ei küpseta
küsimus on, kui täpne on segu/süüde ja kuidas kontrollid detonatsiooni
ja kaanetihend las jääda esialgu stock - kui pauk käib, lendab tihend esimesena ja muu mootor jääb ehk terveks. stock tihend on nagu sulavkaitse - vastasel juhul leiatakse järgmine "nõrgim lüli".
nagu ütles Bell oma raamatus - ega turbo mootorit ei lõhu, detonatsioon lõhub
kuigi selliste autodega ei sõideta tempoga 100 000 km aastas, et suvel paar kuud paarutada pole sinna küll midagi erilist tarvis, nagunii sõidetakse need 20 000 poolkõvad projektid kiiresti laiali ning kaan käib kord aastas vähemalt maha.
tegelt on need klapi ja kolvi jahutused teisejärgulised, kui ei ole adekvaatset mootori juhtimist. nagu enamik isearetatud projekte tehtud on, saab sellest ruttu lahti. keeratakse seeriapritsel surve üles, nii et tagant tomu lendab ja arvatakse, et on OK
ise arvan, et kui võtta aluseks heas korras katiga vana 535 mootor (8,5 surveastmega), teha kaan korralikult korda, panna adekvaatne management, pihustid ja kütuse etteanne, siis kannab see mootor 300 hj ilma mingite sisemuudatusteta ära
ega sa baarise boostiga pidevalt ei küpseta
küsimus on, kui täpne on segu/süüde ja kuidas kontrollid detonatsiooni
ja kaanetihend las jääda esialgu stock - kui pauk käib, lendab tihend esimesena ja muu mootor jääb ehk terveks. stock tihend on nagu sulavkaitse - vastasel juhul leiatakse järgmine "nõrgim lüli".
nagu ütles Bell oma raamatus - ega turbo mootorit ei lõhu, detonatsioon lõhub
Nõus, aga rõhk on siis väljendil "adekvaatne management"...rookie kirjutas:ise arvan, et kui võtta aluseks heas korras katiga vana 535 mootor (8,5 surveastmega), teha kaan korralikult korda, panna adekvaatne management, pihustid ja kütuse etteanne, siis kannab see mootor 300 hj ilma mingite sisemuudatusteta ära

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring