esimesel käivitamisel töötas mootor kuskil 15-20 kuni õlirõhk hakkas kukkuma nagu allapoole lubatu ehk tyhikäigul 1,7bari
linna sõites oli kah suht madal ja panin kohe auto seisma.
tellisin esimese kahtlustatava asjana tutika õlipumba ja vahetasin ära.
mootor töötas kuskil 30min ja õlirõhk kukkus kuskile 1bar piirimaile ja siis pani seisma jälle(kuna peaks olema 1,7)
mis võiks seda põhjustada? Kell on autogauge oma niiet võib valetada aga ei usu et 1 bariga mööda paneb...
kui nyyd jätta välja variant et väntvõll valesti lihvitud, siis mis oleks veel variandid? nukad ja pakud? õlifilter?
kas mõni leke võib seda põhjustada? siis peaks ainult päris suur leke vist olema-nägin et autogauge kolmiku juursest väheke tuli sooja mootoriga aga mitte yldse palju(mudugi kui palju on väheke...
