Küsimusi Saab 9-3 2,2 TiD turbo kohta.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
saab9-3
Postitusi: 3
Liitunud: 11.10.2006 16:02

Küsimusi Saab 9-3 2,2 TiD turbo kohta.

Postitus Postitas saab9-3 »

Esimene küsimus on, et kas opeli 2,2 TiD mootoris on sama turbo? (mootor ise sama). Minul on GARRETT GT15 454299-2.

Teine küsimus on see, et kas mõradega korpus (sooja poolse tiiviku ümber olev) võib tekitada sellist kriginat-vilinat nagu tiivik käiks vastu korpust? Tiivikue ei käi kuskile vastu, see on kontrollitud. Kas seda korpust oleks võimalik kuskilt eraldi ka saada? Sellest vilinast veel niipalju, et autol oli enne vaakumvoolik, mis liigutab wastegate´i (seda mis laseb gaasi otse sumpsi, mitte läbi turbiini) klappi, lahti ja kui ma selle kinni panin, siis mingi aja pärast hakkaski see krigin pihta ja samas ato hakkas väga hästi liikuma.

On kellelgi mõtteid/soovitusi, mis teha?
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Re: Küsimusi Saab 9-3 2,2 TiD turbo kohta.

Postitus Postitas puna »

saab9-3 kirjutas:Esimene küsimus on, et kas opeli 2,2 TiD mootoris on sama turbo? (mootor ise sama). Minul on GARRETT GT15 454299-2.
Teine küsimus on see, et kas mõradega korpus (sooja poolse tiiviku ümber olev) võib tekitada sellist kriginat-vilinat nagu tiivik käiks vastu korpust? Tiivikue ei käi kuskile vastu, see on kontrollitud. Kas seda korpust oleks võimalik kuskilt eraldi ka saada? Sellest vilinast veel niipalju, et autol oli enne vaakumvoolik, mis liigutab wastegate´i (seda mis laseb gaasi otse sumpsi, mitte läbi turbiini) klappi, lahti ja kui ma selle kinni panin, siis mingi aja pärast hakkaski see krigin pihta ja samas ato hakkas väga hästi liikuma.
On kellelgi mõtteid/soovitusi, mis teha?
Jah Saabil ja osadel opelitel on sama turbo, aga selle kood on 454229-?
Tiivik võib sul ikka korpusesse käia seda eriti käsitsi ei kontrolli kui piiripeal ja väga kulund pole.
Kui leiad kellegilt vana turbo siis sealt saad.
Vaakum voolik on mootori tervise seisukohalt rohkem oluline.
Tel. 5654585
saab9-3
Postitusi: 3
Liitunud: 11.10.2006 16:02

Postitus Postitas saab9-3 »

ma võtsin külma poole tiiviku ümbert korpuse ära, ja sama hääl oli ikka. nii et vastu käimisest see ei saa olla.
When turbo spins, bullshit ends
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Ega ta ju kuumapoolelt ei või vastu käia?
Tel. 5654585
saab9-3
Postitusi: 3
Liitunud: 11.10.2006 16:02

Postitus Postitas saab9-3 »

Kuumapoolt on kõik ühtlaselt tahmane, seda oleks näha ma arvan.
When turbo spins, bullshit ends
Vasta