Esimene küsimus on, et kas opeli 2,2 TiD mootoris on sama turbo? (mootor ise sama). Minul on GARRETT GT15 454299-2.
Teine küsimus on see, et kas mõradega korpus (sooja poolse tiiviku ümber olev) võib tekitada sellist kriginat-vilinat nagu tiivik käiks vastu korpust? Tiivikue ei käi kuskile vastu, see on kontrollitud. Kas seda korpust oleks võimalik kuskilt eraldi ka saada? Sellest vilinast veel niipalju, et autol oli enne vaakumvoolik, mis liigutab wastegate´i (seda mis laseb gaasi otse sumpsi, mitte läbi turbiini) klappi, lahti ja kui ma selle kinni panin, siis mingi aja pärast hakkaski see krigin pihta ja samas ato hakkas väga hästi liikuma.
On kellelgi mõtteid/soovitusi, mis teha?
Küsimusi Saab 9-3 2,2 TiD turbo kohta.
Re: Küsimusi Saab 9-3 2,2 TiD turbo kohta.
Jah Saabil ja osadel opelitel on sama turbo, aga selle kood on 454229-?saab9-3 kirjutas:Esimene küsimus on, et kas opeli 2,2 TiD mootoris on sama turbo? (mootor ise sama). Minul on GARRETT GT15 454299-2.
Teine küsimus on see, et kas mõradega korpus (sooja poolse tiiviku ümber olev) võib tekitada sellist kriginat-vilinat nagu tiivik käiks vastu korpust? Tiivikue ei käi kuskile vastu, see on kontrollitud. Kas seda korpust oleks võimalik kuskilt eraldi ka saada? Sellest vilinast veel niipalju, et autol oli enne vaakumvoolik, mis liigutab wastegate´i (seda mis laseb gaasi otse sumpsi, mitte läbi turbiini) klappi, lahti ja kui ma selle kinni panin, siis mingi aja pärast hakkaski see krigin pihta ja samas ato hakkas väga hästi liikuma.
On kellelgi mõtteid/soovitusi, mis teha?
Tiivik võib sul ikka korpusesse käia seda eriti käsitsi ei kontrolli kui piiripeal ja väga kulund pole.
Kui leiad kellegilt vana turbo siis sealt saad.
Vaakum voolik on mootori tervise seisukohalt rohkem oluline.
Tel. 5654585