Imprezale turbo (soovitage)
Imprezale turbo (soovitage)
Kuna tundub, et stock turbo hakkab vist otsa saama, siis mõtleks äkki uue soetamise peale.
Mootoriks siis 2.0 16V bokser.
Eesmärgiks kuni 350hp kuna stock sisu ei pidavat enam üle selle piiri eriti töökindel olema (just materjalide poolelt).
Ise vaatasin, et Garrett GT2860RS (Disco Potato) peaks MAP-i järgi päris hästi sobima.
Spool-up peaks ka tunduvalt parem tänu kuullaagritele olema.
On kellegil veel soovitusi?
Nagu ikka mida soodsam seda parem, kuigi enamus tutikad turbod selles suurusklassis jäävad vist ka samasse hinnaklassi.
Võib muidugi ka kasutatud alternatiive pakkuda, mida soodsamalt läbi saab seda parem.
Praegu niigi ~15k sidurikomplektile läheb.
Mootoriks siis 2.0 16V bokser.
Eesmärgiks kuni 350hp kuna stock sisu ei pidavat enam üle selle piiri eriti töökindel olema (just materjalide poolelt).
Ise vaatasin, et Garrett GT2860RS (Disco Potato) peaks MAP-i järgi päris hästi sobima.
Spool-up peaks ka tunduvalt parem tänu kuullaagritele olema.
On kellegil veel soovitusi?
Nagu ikka mida soodsam seda parem, kuigi enamus tutikad turbod selles suurusklassis jäävad vist ka samasse hinnaklassi.
Võib muidugi ka kasutatud alternatiive pakkuda, mida soodsamalt läbi saab seda parem.
Praegu niigi ~15k sidurikomplektile läheb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
laager niipalju spoolupi ei mõjuta kui mõõdu poolest õigesti valitud turbo. Laager aga lisab töökindlust ja tööiga.
Kui liuglaager turbot vaja, siis astu läbi, mul terve kataloog kõikide vajalike andmetega MasterPower`ilt. Hinnad peaksid soodsad olema.
Kui liuglaager turbot vaja, siis astu läbi, mul terve kataloog kõikide vajalike andmetega MasterPower`ilt. Hinnad peaksid soodsad olema.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Lugesin Taavi teemast, et see GT2860RS peaks 2.0 mootorile ja minu hp numbrite sihtimise jaoks nagu rusikas silma auku sobima.
Just linna autoks on asi sihitud, seega ka madalalt teravalt reageerimine on oluline.
Just linna autoks on asi sihitud, seega ka madalalt teravalt reageerimine on oluline.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuulaager turbotele sellist omadust just omistatakse, niipalju, kui kuulda on. Sellepärast ei saa nagu üleeelmisest kommentaarist päris aru. Ei tea võibolla minu viga.
See, et asi õigete mõõtudega peab olema see nagu loomulik.
Endal konkreetne kokkupuude olnud tuttava EVO 7-ga, millele installis
ka mingi Garreti kuulaagerturbo, ka materjal oli asjal parem , kui tavalistel turbotel, (kas mitte titaan turbiin vms.)
Turboauku sellel masinal praktiliselt ei ole. Saab TUNDUVALT varem boosti ülesse, kui orginaal liuglaagritel turboga. Ka max. võimsus tuli üle 350 hj. Soomes stendis mõõdetud. Praegu elab ise ka seal.

See, et asi õigete mõõtudega peab olema see nagu loomulik.
Endal konkreetne kokkupuude olnud tuttava EVO 7-ga, millele installis
ka mingi Garreti kuulaagerturbo, ka materjal oli asjal parem , kui tavalistel turbotel, (kas mitte titaan turbiin vms.)
Turboauku sellel masinal praktiliselt ei ole. Saab TUNDUVALT varem boosti ülesse, kui orginaal liuglaagritel turboga. Ka max. võimsus tuli üle 350 hj. Soomes stendis mõõdetud. Praegu elab ise ka seal.
mis maksab IHI vf34, originaalis subaru STI peal???puna kirjutas:Subarutele ja EVOdele täiesti asju mis puhuvad ka ~600hp välja.
Hinda küll ei oska öelda.
puhub ka sinna ~400hp ja on kuulidel

Viimati muutis Marko, 12.10.2006 17:36, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mul üle 350hp pole plaanis minna, kuna see on suhtkoht originaal alumise otsa kestvuse piir.
400hp pidi täielik piir olema. Nii vähemalt räägitakse.
400hp pidi täielik piir olema. Nii vähemalt räägitakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
4g63 on ikka midagi muud kui ej20Kuuno kirjutas:ma ei saa tglt selelst piirist päris aru ikkagi...401hp ja siis kõik?
kas asi ei ole ikka seotud seadsituse ja setupi endaga..kui õhku rohkem jahutad kuidagi saad seda piiri edasi lykata
(mul peas ikka paljud stock vabalthingava sisuga sõitvad autod-hyundai coupe 422whp)
Ja need numbrid mida mihkel ütles on ej20 puhul täiesti reaalsed.
Ilmselt on tegu materjalide taluvuse umbkaudse piiriga.
Ei saagi ju öelda täpselt hp pealt purunemispiiri, kõrvalisi tegureid on lihtsalt niivõrd palju.
50hp täpsusega peaks asi enam-vähem piiritletud olema
Stock sisu on ju ikagi masstoodang ja on loodud varuga kestma stock jõu piires.
Kolvid/kepsud pole ka ilmselt tasakaalustatud (erinevalt korralikest sepisasjadest).
Ka see peaks nn. "stressi" lisama.
Ei saagi ju öelda täpselt hp pealt purunemispiiri, kõrvalisi tegureid on lihtsalt niivõrd palju.
50hp täpsusega peaks asi enam-vähem piiritletud olema

Stock sisu on ju ikagi masstoodang ja on loodud varuga kestma stock jõu piires.
Kolvid/kepsud pole ka ilmselt tasakaalustatud (erinevalt korralikest sepisasjadest).
Ka see peaks nn. "stressi" lisama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
SR20DET kannatab umbes sarnaseid numbreid. 350hj on turvaline ja 400 on pushing it tehase sisuga
350hj alla 1500kg keres 2.0T mootorist tänavale on rohkem kui küll. Sealt edasi on mõtet minna ainult dragimasina puhul. Selle põlvkonna Impreza ei kaalu ka eriti midagi, 200km/h pealt 350hj-ga kiirendab veel näo korralikult irvele
Seega 2.0T tänavamasina puhul on GT28RS ideaalne turbo.


Otsus põhimõtteliselt GT2860RS kasuks tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.