Turbo seisundi hindamine näppude ja silmadega

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Turbo seisundi hindamine näppude ja silmadega

Postitus Postitas riceboy »

Sooviks asjatundjate õpetusi :)
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

sellest oli ju juttu kuskiil siin..!
edit: ega ei leia küll, äkki oli kuskil teises fooumis :roll: kõik foorumid niikuinii ühesugused
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Piki lõtku näppudega tunda ei tohiks, risti lõtk peaks jääma 0,4-0,7mm vahele. Kontrollid nii et surud võlli ühte äärde ja siis samal ajal keerad - kui labad vastu korpust ei lähe siis ok.

Lööd näppudega võlli ringi käima ning see peaks enda inertsist veel vähemalt mitu mitu tiiru tegema - ehk siis täiesti vabalt keerlema (see siis u. toatemperatuuri juures)


Kui mutrivõtmed kaasas siis võid turbo külma ja kuuma osa lahti võtta ja vaadata korpust ja tiiviku labasid seestpoolt. korpusel ei tohiks seespool kriime olla - viitab labade vastukäimisele. Samuti võib ka labade otstes näha olla kulumis jälgi - siis võib (aga ei pruugi) juba tasakaal rikutud olla.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas keerlemist ei pidanud nii kontrollima, kui õli on sees.??
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

see huvitaks mind ka. sest näpuga jõuan vaevu vaevu turbot ringi keerata. asi on seisnud tükk aega ka. äkki sellest kinni jäänud?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

turbo peab ringi käima täiesti vabalt, ja seda ka ilma õlita.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

täna näppisin ühte, see nüüd küll nii kergelt ei käinud, et näpu liigutuse peale mitu ringi oleks teinud, hea kui pool ringi tegi(ei saanud ruumi puuduse tõttu suurt hoogu teha). Kuigi see takistav jõud, mis seda võlli pidurdas tundus kuidagi .. 'pehme' arvan(ning loodan), et see on vaid kuivanud õli.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mitu tiiru teeb jah siis kui enamvähem värske õli sees on olnud - st turbo äsja kasutuses olnud. seistes ikka valgib õli sealt välja, kuivab/tahkub vms deformeerub, seega ka võll enam nii vabalt ringi ei käi.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

mul alguses oli päris kinni aga peale poolt pudelit wd-40'et mis sealt läbi lasin hakkas juba liikuma :-D
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

See 0.4-0.7mm on suht raske hinnata vist näpuga - aga ülivähe öhesõnaga

Kas risti-lõtku suurus võib oleneda ka turbo tüübist näiteks kuullaager, tavaline nõel-laager turbo või milliseid neid iganes veel on? Võib ka mõnel turbol olla piki-lõtk ok?
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Vasta