Volvo S40 T4
BOV-i juures olev põlv võiks lamedam olla.
Mõjuks õhu voolavusele veidi paremini.
Mõjuks õhu voolavusele veidi paremini.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Miinimum 40mm madaldus ka ja hakkab juba looma.
Velg sobib IMO väga hästi, vähemalt videos.
Velg sobib IMO väga hästi, vähemalt videos.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tekkis selline küsimus seoses BOV peal oleva kruvi regullimisega.
need, kellel kogemusi, äkki oskavad aidata.
ma proovisin seal siis kruvida kinni poole ja siis lahti, aga mitte ei saa aru, mis vahet on...
otsisin ka netis ringi, et kuidas neid "soft" ja "hard" seadeid tuleb panna, aga ei midagi.
Sellise teksti leidsin mingi teise BOV kirjelduse juurest:
Ja vastupidi...
need, kellel kogemusi, äkki oskavad aidata.
ma proovisin seal siis kruvida kinni poole ja siis lahti, aga mitte ei saa aru, mis vahet on...
otsisin ka netis ringi, et kuidas neid "soft" ja "hard" seadeid tuleb panna, aga ei midagi.
Sellise teksti leidsin mingi teise BOV kirjelduse juurest:
Mina saan aru, et kui keeran kruvi kinni, järelikult keerab ka vedru kõvemaks. Mida see siis teeb?Blow off valve spring tension and blow off flow rates are independently adjustable. Users can independently control blow off valve reaction time and the volume of air expelled when the valve opens.
Simply twist the screw to increase or decrease spring tension, adjusting blow off valve response. An internal adjustment controls the airflow rate while venting boost pressure. The added adjustability allows the tuner to vent less air for low boost applications and more for high boost applications. Custom tailored venting will minimize your boost lag between shifts.
Ja vastupidi...
Volvopower @400+
See sätib piiri mis rõhult sul atmosfääri ventileeritakse.
Mina panin selle paika "surge" hääle järgi, et võimalikult vähe turbot killiks.
Originaal by-passi võtsid ikka ära?
Mina panin selle paika "surge" hääle järgi, et võimalikult vähe turbot killiks.
Originaal by-passi võtsid ikka ära?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Võtsin ikka ära, Forgei plate seal asemel.Mihkel kirjutas:See sätib piiri mis rõhult sul atmosfääri ventileeritakse.
Mina panin selle paika "surge" hääle järgi, et võimalikult vähe turbot killiks.
Originaal by-passi võtsid ikka ära?
Räägi täpsemalt sellest "surge" häälest.
Lugesin siit foorumist ühest teemast, et kui boostikellal näitab vaakumit ehk alla 0, ei tohiks klapp avaneda...
Volvopower @400+
BOV-idel on üldiselt piisavalt tugevad vedrud, et seda ei juhtuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
igatahes, kui ma õigesti aru saan, siis see "kruvi keeramine" pole päris täppisteadus, kuna seda saab keerata päris palju.
ise küsin-ise vastan ( http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve ):
ise küsin-ise vastan ( http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve ):
You want the spring as soft as possible without leaking boost at peak pressure. If the spring is set too soft then the valve will not close fully resulting in a boost leak and idle problems. If you set it too hard then the valve will not fully open, close too early, and have compressor surge.
Trial and error with an accurate boost gauge is the perfect way to find the right setting for your vehicle.
Volvopower @400+
Pole küll vahepeal midagi juurde aretanud, aga sai eile mõni video klõpsatud, kuna kaamera oli käepärast.
summutihelid: http://www.youtube.com/watch?v=a9Rhu2n_YnM
DSA (dynamic stability assistance) on peal ja aju keerab kütuse kinni: http://www.youtube.com/watch?v=0BUBl9cNsLM
Mulle tundub, et blow-off tõttu lööb ka segu rikkaks. Gaasi lasen lahti, siis podiseb piisavalt. Samas ei midagi väga valjut.
BOV: http://www.youtube.com/watch?v=HyXld_Kyz4E (WG actuator on seatud orig asendisse ja on kuulda seda "kõrinat" kui gaas lahti lasta).
summutihelid: http://www.youtube.com/watch?v=a9Rhu2n_YnM
DSA (dynamic stability assistance) on peal ja aju keerab kütuse kinni: http://www.youtube.com/watch?v=0BUBl9cNsLM
Mulle tundub, et blow-off tõttu lööb ka segu rikkaks. Gaasi lasen lahti, siis podiseb piisavalt. Samas ei midagi väga valjut.
BOV: http://www.youtube.com/watch?v=HyXld_Kyz4E (WG actuator on seatud orig asendisse ja on kuulda seda "kõrinat" kui gaas lahti lasta).
Volvopower @400+
Vaatasin, et Propartsi lehel on selle BOV kohta pisut täpsemat infi.
http://www.proparts.ee/?cat=647&l=0 (ülevalt teine toode)
Ei teadnudki, et see on kahekambriline klapp.
Mul tekkis küsimus, et mismoodi see retsirkuleerivaks tehakse? Saan aru, et tuleb õhk tagasi suunata pärast MAFi õhuvõttu.
http://www.proparts.ee/?cat=647&l=0 (ülevalt teine toode)
Ei teadnudki, et see on kahekambriline klapp.
Mul tekkis küsimus, et mismoodi see retsirkuleerivaks tehakse? Saan aru, et tuleb õhk tagasi suunata pärast MAFi õhuvõttu.
Volvopower @400+
Otsast käib see ruupori taoline ketas ära ja asemele lähem toru (keermega).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui by-pass-iks teed, siis ei tohiks suurt midagi enam kuulda olla.
Täpselt nagu stock autoga sõidaks.
Täpselt nagu stock autoga sõidaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.