Volvo S40 T4

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

BOV-i juures olev põlv võiks lamedam olla.
Mõjuks õhu voolavusele veidi paremini.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:49, muudetud 2 korda kokku.
Volvopower @400+
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:50, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miinimum 40mm madaldus ka ja hakkab juba looma.
Velg sobib IMO väga hästi, vähemalt videos.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

tekkis selline küsimus seoses BOV peal oleva kruvi regullimisega.
need, kellel kogemusi, äkki oskavad aidata.

ma proovisin seal siis kruvida kinni poole ja siis lahti, aga mitte ei saa aru, mis vahet on...

otsisin ka netis ringi, et kuidas neid "soft" ja "hard" seadeid tuleb panna, aga ei midagi.

Sellise teksti leidsin mingi teise BOV kirjelduse juurest:
Blow off valve spring tension and blow off flow rates are independently adjustable. Users can independently control blow off valve reaction time and the volume of air expelled when the valve opens.

Simply twist the screw to increase or decrease spring tension, adjusting blow off valve response. An internal adjustment controls the airflow rate while venting boost pressure. The added adjustability allows the tuner to vent less air for low boost applications and more for high boost applications. Custom tailored venting will minimize your boost lag between shifts.
Mina saan aru, et kui keeran kruvi kinni, järelikult keerab ka vedru kõvemaks. Mida see siis teeb?
Ja vastupidi...
Volvopower @400+
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See sätib piiri mis rõhult sul atmosfääri ventileeritakse.
Mina panin selle paika "surge" hääle järgi, et võimalikult vähe turbot killiks.

Originaal by-passi võtsid ikka ära?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Mihkel kirjutas:See sätib piiri mis rõhult sul atmosfääri ventileeritakse.
Mina panin selle paika "surge" hääle järgi, et võimalikult vähe turbot killiks.

Originaal by-passi võtsid ikka ära?
Võtsin ikka ära, Forgei plate seal asemel.

Räägi täpsemalt sellest "surge" häälest.

Lugesin siit foorumist ühest teemast, et kui boostikellal näitab vaakumit ehk alla 0, ei tohiks klapp avaneda...
Volvopower @400+
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

BOV-idel on üldiselt piisavalt tugevad vedrud, et seda ei juhtuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

igatahes, kui ma õigesti aru saan, siis see "kruvi keeramine" pole päris täppisteadus, kuna seda saab keerata päris palju.

ise küsin-ise vastan ( http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve ):
You want the spring as soft as possible without leaking boost at peak pressure. If the spring is set too soft then the valve will not close fully resulting in a boost leak and idle problems. If you set it too hard then the valve will not fully open, close too early, and have compressor surge.

Trial and error with an accurate boost gauge is the perfect way to find the right setting for your vehicle.
Volvopower @400+
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:50, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Pole küll vahepeal midagi juurde aretanud, aga sai eile mõni video klõpsatud, kuna kaamera oli käepärast.

summutihelid: http://www.youtube.com/watch?v=a9Rhu2n_YnM
DSA (dynamic stability assistance) on peal ja aju keerab kütuse kinni: http://www.youtube.com/watch?v=0BUBl9cNsLM

Mulle tundub, et blow-off tõttu lööb ka segu rikkaks. Gaasi lasen lahti, siis podiseb piisavalt. Samas ei midagi väga valjut.

BOV: http://www.youtube.com/watch?v=HyXld_Kyz4E (WG actuator on seatud orig asendisse ja on kuulda seda "kõrinat" kui gaas lahti lasta).
Volvopower @400+
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Vaatasin, et Propartsi lehel on selle BOV kohta pisut täpsemat infi.
http://www.proparts.ee/?cat=647&l=0 (ülevalt teine toode)

Ei teadnudki, et see on kahekambriline klapp.

Mul tekkis küsimus, et mismoodi see retsirkuleerivaks tehakse? Saan aru, et tuleb õhk tagasi suunata pärast MAFi õhuvõttu.
Volvopower @400+
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Otsast käib see ruupori taoline ketas ära ja asemele lähem toru (keermega).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Seda küll, aga mis sinna toru otsa peaks panema?

See toru tegelikult on küll rohkem nn stealth-mode jaoks.
Ehk siis, kui ei soovi vilet, ainult susinat, võib selle panna.
Vile allikaks on ainult kolmnurkne jubin, mis HKS SSQ puhul pole eemaldatav, aga siin on.
Volvopower @400+
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui by-pass-iks teed, siis ei tohiks suurt midagi enam kuulda olla.
Täpselt nagu stock autoga sõidaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta