Volvo S40 T4

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Baltic Bolt, Knoke ja teised :lol:
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:48, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

kas midagi muutus ka ?
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

vahetasin küünlad eile ära ja avastasin, et ohoo, süütepoolidel mõlemal pikad mõrad sees. Keerasin tihedalt teipi ümber esialgu.
Uued poolid 1450 eek tk :shock:
mul täitsa jukerdas pühapäeval. Panin käru taha, et vaja värki vedada. Ja hakkas kiirendamisel kamm pihta... täiega peksis üle. Turbot ka minu meelest nagu taga polnud, vähemalt tigu-aeglane masin oli.

aga vastates Raiki küsimusele - ei saa arugi...
tundub nagu oleks sama minek ehk siis liigub väga hästi :)

peab tulema ükspäev sinu juurest läbi ja boostikella ostma. Kas installida ka kusagil saab?
Volvopower @400+
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

saab ikka :)
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

nüüdsest boostikell ka küljes.

4. käiguga sai kätte igatahes 1,1 bari.
3ndaga oli 1,0 bari.
2ga sai 0,8 bari.

peab uurima pisut, kas stock peab olema 0,9 või 1 bar.
ehk on vaja veel midagi pisut sättida, et olla kindel näitude õigsuses.

1,1 bari tekitab väikseid kahtlusi minus, aga samas pole wastegate'i 100%-lises töökorras ka kindel.
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Boostikella täpses näidus oled samas kindel?
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

ei ole

ühes S40 foorumis (USA) oldi väga rahul Blitzi ja Greddy omadega.
selle kvaliteedi kohta ei osatud seisukohta võtta.

aga eksimust +0,2 vast ei saaks olla?
Volvopower @400+
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Saab küll...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

siis peaks kelleltki mingit teist kella laenama ja testima, kas on vahet
Volvopower @400+
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

hmm, mul oli fiatil kah sama häda, et siis WG oli kinni, mul hakkas vastupidi, et suurema boosti all jamama, sest WG enam rõhku ei kontrollinud ja turbo lasi max rõhu peale.täpse jalaga aga minek ka jõhker. nüüd siis tegin selle korda ja nüüd on ok.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

kuidas üldse WG saaks uurida, ilma et turbot maha kakuks?
Volvopower @400+
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

googeldasin nati ja leidsin , et t4 ´98 peaks olema 0,76 bari(krdi tegelased kes mingite psi-dega tegelevad), sul paistab see veits kõrgem olevat, kuid see võib jah tulla boost meteri veast.vahet pole, mida rohkem rõhku seda uhkem minek. vaevalt et sul see mootor cut-offi piirimaile jõudis, et jamama hakkas, eriti kui wg ka lõpux oma tõõd tegi.boosti kella järgi peaks wg tõõd nii näha olema, et näitab ära mingi rõhu, kust ta enam edasi ei lähe, isegi kui põõrdeid lisad. sa võid ju nii ka proovida et võtad uuesti wg lahti ja annad siis minna,siis näeb ära palju rõhku tuleb, seda muidugi omal riskil ja tundliku jalaga, sest WG ei ole seal nalja pärast. ja veel, saad ühtlasi WG rõhuklapi(see mis WG lahti lükkab) kompressoriga kontrollida, kas see ikka tõõtab(ettevaatlikult ja madala rõhuga). seda, kas sisemine klapp (WG sees) tõõtab, saab näpuga liigutades proovida(kui rõhuklapist tulev varras on lahti), see peaks täiesti vabalt liikuma.ja nagu olexgi kõik mis peab WG-s tõõtama, kui need on korras siis tõõtab ka WG.
krt, segane jutt sai, ehk on abiks
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

tänud heade soovituste eest :)

see 0,7 bari peaks olema 12T turbo versioonil, ehk siis 2.0T
sellel mudelil on 0,9 bari - mudeliks siis TD04L-14T-6

Väike tehniline info võrdluseks: S40 2.0T ja 1.9 T4 mudeleid.

Engine S40T - B4204T
Engine S40T4 - B4194T
Maximum Power S40T - 160 hp (120 kW) @ 5250 rpm
Maximum Power S40T4 - 200 hp (148 kW) @ 5250 rpm
Torque S40T - 240 N.m @ 1800-4500 rpm
Torque S40T4 - 300 N.m @ 2500-4000 rpm
Geometric CR S40T - 9.0 : 1
Geometric CR S40T4 - 8.5 : 1
Turbocharger S40T - MHI TD04L-12T-8.5cm2 (AR-0.61)
Turbocharger S40T4 - MHI TD04L-14T-6cm2 (AR-0.41)
Max. BP - 8.8 psi (0.6 bar) - LPT - Intercooler
Max. BP - 20.5 psi (1.4 bar) - HPT - Intercooler
0 - 100 kmh S40T - 8.5 seconds
0 - 100 kmh S40T4 - 7.3 seconds
Transmission S40T - M56
Transmission S40T4 - M56
Gear ratios: (1) 3.38:1 (2) 1.90:1 (3) 1.19:1 (4) 0.87:1 (5) 0.70:1


eBays ka müügil (220£+saatmine): http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... _Stores_IT
Volvopower @400+
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:49, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Vasta