rõhu tõstmine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

rõhu tõstmine

Postitus Postitas creese »

kuidas ma seda rõhku tõstan, kas pean mingi manual boost kontrolleri tegema või on ka mingi teine varjant :oops: autoks supra
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

no rõhku piiratakse wastegate mineva toru, vooliku või muuga, mis tuleb sisselasketorustikust. Sinu ülesanne on, et wastegate'i ei jõuaks nii palju rõhku, et see avab tema sees oleva vedru. Ei tea, kuidas Supral täpselt see setup tehtud on, kuid Audidel ja Porschedel saab ka wastegate'i vedru jäikust regullida, tõstes sellega rõhku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Eeldan et on sisene wastegate. Kui ise jamama ei viisti hakata selle manual boost controlleriga siis võta ühendust - 53908776
CA18DET best et 11.1s 205kmh
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

sisene wastegate jah. eks ma võin ise ka ju teha selle boost controlleri, aga kas ainuke varjant on siis boost kontroller vä, mingit kraani ei või vaakumile vahele panna, et vähem õhku läbi läheks. ja ma vaatasin et wastegate hoob hakkab alles liikuma siis kui enam vähem gaas põhjas on , kas see on normaalne vä. panin mingi vene manomeetri sisselaske torustiku külge ja see näitab maks pööretel mingi 1,2 bar-i. kuidas seda turbo rõhku ültse regullitakse, ma mõtlen mis pööretel, see ju erinevatel pööretel erinev. palju lolle küsimusi tuli nüüd, aga keegi võiks veic õpetada.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Võid ju vedru ka vahele panna, et seda hooba kõvemini kinni tõmbaks.

Kohapeal on muidugi väga raske seda wastegate hooba liikuma saada kuna niisama pööret andes ei löö suurt rõhku üles - iseasi kui tahad väheke gaasi põhjas hoida :-D

Turbo rõhku reguleeritakse boost controlleriga. Kiirendades on rõhk ju sama, lõpus hakkab ainult väheke langema (oleneb turbost)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

aga kohapeal ei saagi ma ju seda siis regullida vä
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ega sa sõiduajal kapotialla ei roni :-D
Lihtsalt see, et WG sul seistes täis gaasiga reageerib, ei tähenda seda, et ta sul sõites samamoodi oleks.
WG siiski reageerib (enamjaolt) rõhule, seega teda üldsegi ei huvita, mis suunad, kuhu, või kui kiiresti sa sõidad.

Creese, soovitan sul turbo põhiteadmised endale selgeks teha - vähem 'lolle küsimusi' ning vähem valesti mõistmist.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kust ma neid teadmisi võtan kui te ei seleta mulle, siiamaani kõikidele küsimustele foorumitest vastused leidnud
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kui auto tühikäigul käib siis ei ole ju rõhku, et mis pööretel ma seda regullin
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

internet on suur ja lai.. 8)

edit: unusta need pöörded ära. Mõtle õhu voolu peale, mis, jah, suureneb vastavalt pööretega. Aga WG'l ei saa sa midagi pöörete järgi paika panna. WG'i ainuke põhimõte on rõhu ülemine piir ära märkida ja kõik.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mis pööretest sa räägid.
Kohapeal sa saadki seda ainult reguleerida. Paned controlleri vahele ja keerad sealt "väheke peale", siis teed ühe kiirema ringi ja vaatad kella järgi palju rõhku juurde tuli.

Ega see nii ei käi et keerad peale ja siis lükad gaasi põhja ja vaatad palju rõhku juurde tuli. Kohapeal ei saa kunagi max boosti kätte. Kõik sõltub turbo suurusest ning kasuks tuleb kuullaagritel turbo mis reageerib kiiremini. Vähemalt 20% on alati rõhk väiksem kohapeal isegu kui väheke piirajas hoida. kõik testimised tuleb ikka teha nii, et mootoril koormus taga et jõuaks max boosti üles lüüa.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

ometigi üks tark vastus, sain oma küsimustele vastused
Vasta