Toyota Corolla 2,5T Collaracer

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Toyota Corolla 2,5T Collaracer

Postitus Postitas collaracer »

Toyota Corolla KE70, 1980a.

Modifikatsioonide list hetkel:
* MegaSquirt V3.0 süütejuhtimisega
* Bosch MotorSport coilpack
* Innovate Motorsports LC-1
* Innovate Motorsports Digital Air/Fuel Gauge
* 600mm*300mm*76mm cooler alu vannidega
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Fuel Surge Tank
* Oil Catch Tank
* Simoni Racing (HKS SSQV) BOV
* FSE kütuserõhuregulaator
* Tervel kerel täiesti uus juhtmestik
* Kapotialuse suurem korrastamine tulekul
* Sleeper Look taastamine tulekul
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
* 2 x Sparco Evo korvistmed, 4p Sparco turvavööd



Siinkohal tänan ära kõik, kes nõu ja jõuga abiks olnud.
Viimati muutis collaracer, 28.09.2008 11:44, muudetud 3 korda kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Said ka lõpuks oma väikse projekti siia üles.
Lisan siis veel, et auto parim veerandmiili aeg on olnud 13.5s.
Tänase seisuga pani mind küttesüsteem tõsiselt imestama, kuidas see 13.5 aeg sellise settinguga sõidetud on.
Sellest mootorist peab seda mürtsu veel tunduvalt rohkem tulema :-D

Üritan Tarmol nõu ja jõuga auto 12s sisse sõitma saada. See peaks olema tehtav isegi originaal ajuga, kuna segu on praegu kuskil puutaga.

Aga eriti meeldib mulle asja juures see, et see auto on väga tõsine sleeper, kui esiosa vähe tagasihoidlikumaks ehitada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Aga eriti meeldib mulle asja juures see, et see auto on väga tõsine sleeper, kui esiosa vähe tagasihoidlikumaks ehitada.
see peaks juhtuma talvel,radikad kapoti alla peitu,scoop läheb ka kindlasti peitu ja vähe kenam satange tuleb kere järgi voolida,siiis peaks päris hea tulema
indrek ilves
Postitusi: 1
Liitunud: 01.04.2005 13:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas indrek ilves »

kuida ARK sellesse projekti suhtub?
[url=http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_403]El Camino '85 (305CID)[/url]
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Õnneks või kahjuks ei tea:)
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Ma viimastest piltidest küll välja ei tõlgenda küljesolevat k26't...
No comment!
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Tegu oli siis veel sissesõiduga.Ei tahtnud kohe rõhuall sõitma hakata, seega paarutasin ja meelitasin esimesed 1000km vabalthingavana. Aga ex ma siis teen suts pildilisa.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Said uue diffri alla täna?

Laupäevani veel aega, äkki leiame kuskilt laenuks mõne korraliku paagivälise pumba.
Näeks ära veel see aasta, kas saab 13.5 üle sõidetud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Tegin nüüd 3.46 ülekandega ploki. Aga sidur hakkas uuesti libisema.Kui 4 käiguga madalalt boostima hakata siis võtab siduri libisema.Kui aga 3 käik korralikult tühjaks lasta ,siis pole veel 4 probleeme.Segu hetkel paistab ilus roheline.
Viimati muutis collaracer, 21.02.2007 15:15, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

no a mis see siduri vahetus ära ei ole praktikat nagu on ju juba prooviks mingi 2h'ga hakkama saada seekord ;)
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Vahetus on jah suht kiire,aga krõbisevat küll praegu ei ole.Nüüd tuleks ilmselt labadega ketas juba panna ja kurjem korv. Täitsa juba teada kust saaks ja hea hinnaga.
Viimati muutis collaracer, 06.02.2007 9:36, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ketas ei ole prioriteet nr 1, KORV on see, mis NM hoiab.

Subarul näiteks lubab üks tootja originaal ketta ja sport korviga 400NM väänet hoida.
See on 100NM rohkem kui stock korviga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

collaracer kirjutas:Segu hetkel paistab ilus roheline.
Narrowband lambda ja 1000 kroonise segukella järgi? Julged mehed.... :x
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

rookie kirjutas:
collaracer kirjutas:Segu hetkel paistab ilus roheline.
Narrowband lambda ja 1000 kroonise segukella järgi? Julged mehed.... :x
antud hetkel küll
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Julgus jah peale tulnud.
Üldiselt on jah WB lambdaga proovimine väga riskantne aga kuna tal mootor juba stoich alas paugutamisega laiali ei läinud, siis vaevalt see tõenäosus ilusti rikast näitavana suureneb.

Pealegi nagu Tarmo ise ütles, et kui laiali läheb, teeb uue. :-D

Viimasel ajal näib mulle üldse müstiline, kuidas ükski kodukootud NB lambdaga projekt veel laiali pole käinud.
Minu ja Rando tehtud projekti järgi on palju komplekte koostatud ja kasutatakse veel väiksemaid pihusteid.
Meil oli juba pihusti vägagi lahja antud jõu jaoks.

Talvel hakkab vaikselt puudusi kõrvaldama alustades korralikust kütusepumbast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta