Toyota Corolla 2,5T Collaracer
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Toyota Corolla 2,5T Collaracer
Toyota Corolla KE70, 1980a.
Modifikatsioonide list hetkel:
* MegaSquirt V3.0 süütejuhtimisega
* Bosch MotorSport coilpack
* Innovate Motorsports LC-1
* Innovate Motorsports Digital Air/Fuel Gauge
* 600mm*300mm*76mm cooler alu vannidega
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Fuel Surge Tank
* Oil Catch Tank
* Simoni Racing (HKS SSQV) BOV
* FSE kütuserõhuregulaator
* Tervel kerel täiesti uus juhtmestik
* Kapotialuse suurem korrastamine tulekul
* Sleeper Look taastamine tulekul
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
* 2 x Sparco Evo korvistmed, 4p Sparco turvavööd
Siinkohal tänan ära kõik, kes nõu ja jõuga abiks olnud.
Modifikatsioonide list hetkel:
* MegaSquirt V3.0 süütejuhtimisega
* Bosch MotorSport coilpack
* Innovate Motorsports LC-1
* Innovate Motorsports Digital Air/Fuel Gauge
* 600mm*300mm*76mm cooler alu vannidega
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Fuel Surge Tank
* Oil Catch Tank
* Simoni Racing (HKS SSQV) BOV
* FSE kütuserõhuregulaator
* Tervel kerel täiesti uus juhtmestik
* Kapotialuse suurem korrastamine tulekul
* Sleeper Look taastamine tulekul
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
* 2 x Sparco Evo korvistmed, 4p Sparco turvavööd
Siinkohal tänan ära kõik, kes nõu ja jõuga abiks olnud.
Viimati muutis collaracer, 28.09.2008 11:44, muudetud 3 korda kokku.
Said ka lõpuks oma väikse projekti siia üles.
Lisan siis veel, et auto parim veerandmiili aeg on olnud 13.5s.
Tänase seisuga pani mind küttesüsteem tõsiselt imestama, kuidas see 13.5 aeg sellise settinguga sõidetud on.
Sellest mootorist peab seda mürtsu veel tunduvalt rohkem tulema
Üritan Tarmol nõu ja jõuga auto 12s sisse sõitma saada. See peaks olema tehtav isegi originaal ajuga, kuna segu on praegu kuskil puutaga.
Aga eriti meeldib mulle asja juures see, et see auto on väga tõsine sleeper, kui esiosa vähe tagasihoidlikumaks ehitada.
Lisan siis veel, et auto parim veerandmiili aeg on olnud 13.5s.
Tänase seisuga pani mind küttesüsteem tõsiselt imestama, kuidas see 13.5 aeg sellise settinguga sõidetud on.
Sellest mootorist peab seda mürtsu veel tunduvalt rohkem tulema

Üritan Tarmol nõu ja jõuga auto 12s sisse sõitma saada. See peaks olema tehtav isegi originaal ajuga, kuna segu on praegu kuskil puutaga.
Aga eriti meeldib mulle asja juures see, et see auto on väga tõsine sleeper, kui esiosa vähe tagasihoidlikumaks ehitada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01.04.2005 13:40
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Said uue diffri alla täna?
Laupäevani veel aega, äkki leiame kuskilt laenuks mõne korraliku paagivälise pumba.
Näeks ära veel see aasta, kas saab 13.5 üle sõidetud.
Laupäevani veel aega, äkki leiame kuskilt laenuks mõne korraliku paagivälise pumba.
Näeks ära veel see aasta, kas saab 13.5 üle sõidetud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Tegin nüüd 3.46 ülekandega ploki. Aga sidur hakkas uuesti libisema.Kui 4 käiguga madalalt boostima hakata siis võtab siduri libisema.Kui aga 3 käik korralikult tühjaks lasta ,siis pole veel 4 probleeme.Segu hetkel paistab ilus roheline.
Viimati muutis collaracer, 21.02.2007 15:15, muudetud 1 kord kokku.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Vahetus on jah suht kiire,aga krõbisevat küll praegu ei ole.Nüüd tuleks ilmselt labadega ketas juba panna ja kurjem korv. Täitsa juba teada kust saaks ja hea hinnaga.
Viimati muutis collaracer, 06.02.2007 9:36, muudetud 1 kord kokku.
Ketas ei ole prioriteet nr 1, KORV on see, mis NM hoiab.
Subarul näiteks lubab üks tootja originaal ketta ja sport korviga 400NM väänet hoida.
See on 100NM rohkem kui stock korviga.
Subarul näiteks lubab üks tootja originaal ketta ja sport korviga 400NM väänet hoida.
See on 100NM rohkem kui stock korviga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Julgus jah peale tulnud.
Üldiselt on jah WB lambdaga proovimine väga riskantne aga kuna tal mootor juba stoich alas paugutamisega laiali ei läinud, siis vaevalt see tõenäosus ilusti rikast näitavana suureneb.
Pealegi nagu Tarmo ise ütles, et kui laiali läheb, teeb uue.
Viimasel ajal näib mulle üldse müstiline, kuidas ükski kodukootud NB lambdaga projekt veel laiali pole käinud.
Minu ja Rando tehtud projekti järgi on palju komplekte koostatud ja kasutatakse veel väiksemaid pihusteid.
Meil oli juba pihusti vägagi lahja antud jõu jaoks.
Talvel hakkab vaikselt puudusi kõrvaldama alustades korralikust kütusepumbast.
Üldiselt on jah WB lambdaga proovimine väga riskantne aga kuna tal mootor juba stoich alas paugutamisega laiali ei läinud, siis vaevalt see tõenäosus ilusti rikast näitavana suureneb.
Pealegi nagu Tarmo ise ütles, et kui laiali läheb, teeb uue.

Viimasel ajal näib mulle üldse müstiline, kuidas ükski kodukootud NB lambdaga projekt veel laiali pole käinud.
Minu ja Rando tehtud projekti järgi on palju komplekte koostatud ja kasutatakse veel väiksemaid pihusteid.
Meil oli juba pihusti vägagi lahja antud jõu jaoks.
Talvel hakkab vaikselt puudusi kõrvaldama alustades korralikust kütusepumbast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.