Fuel Cut/Audi 5sil 20v turbomootori tuunimine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Raceboy kirjutas:Jah, seda ma räägingi, seepärast tahangi teada, mis tüüpi K26 turbot kasutatakse. K26 on ka nt Porsche 911 Turbol peal (K26 8.10), nii et jah, erinevad on tüübid igal juhul.
Esimesed k-26 ei jahuta veega
Teised ei ole veel jõudnud normaal suhte arvuni ja omavad väiksemat alumin (külkotsa=43mm) kui on kuum (malm=56mm) läbimõõt
Kolmandad alles porsedele toodetud turbod on head
RS-2 (alum=48mm ja malm=53mm )
otsi porshel on (alum=56 ja malm=53) vot see on vägahea
---
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

riceboy kirjutas: Mis on selle pilliga plaanid või eesmärk?

Ma ei saa ühte lolli mõtet peast välja panna see sama tehnika ja ka 4WD pikema kerega 700kg estfieldi peale (ainult kiienduseks) :-D
Ise teha estfild ?? miks kaotada kg-sid 4WD -le pigem nagu F1 toruraam
Juhi taga on moto2,2T+esiveokast ja kõik lisaseadmed on esi rataste vehel = 5+ kiirendus
Teoreetiliselt 850kg ja üle 500hp
---
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

[quote="xjan"]:D Niikaua kuni CB-i raamat läbi loetud ei ole ei tohiks üldse vastu rindu taguma hakata

ma ei ole seda raamatut lugenud kuid kahtlen et leiad sealt mõne küsimuse millele ma vastust ei tea välja arvatud ühikute ümber teisendused.
---
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

xjan kirjutas::D kui TÜV vennad ka pistikuga aju veakoode lugema hakkavad - ajus ei tohi tegelikult olla muud softi kui tootja oma ju.

ostke chip, mis on tehtud konkreetse nimekirja mod-ide (või stock mootori) jaoks ja paigaldage need lisavidinad, mis vaja.

Kui muu ei aita ja kindlasti on soov jätkata eksperimenteerimist originaalajuga,
lasin pista pistiku taha huvi???? näitas auto-ost=MTM, aju =MTM, chip=MTM
??? KUS ON PROBLEEMID ??? olen teine omanik.

??? eksperiminteerima ??? miks kui tunned tehnika põhitõdesid???
nimeta asi mida sa ei oska ära petta.

-süüte alg impulls =muuda andur/pulga asukohta
-halli andur(pihusti algus lõpp) =osta reg nuki ratas keera aken kuhu tahad
tahad kraadides pikemat nukki =mitu kraadi pikem nukk sama palju halli aken hilisemaks =lõpetab pentsu pihustamise koos nukiga (ja viimane sissevoolanud segu enne klapi sulgu jääb õige vahekorraga küünla alla.
-tahad suuremaid pihusteid =pane reg õhu lugeja
-tahad suuremat turbot =pane
-turbo ja surve klapistus= liiga pikk teema küsikui vaja.
JA KOGU SEE NÄNN TÖÖTAB ORIGINAALIGA VÕI CHIPIGA
Viimati muutis forsin, 05.03.2005 15:01, muudetud 1 kord kokku.
---
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Silwer kirjutas: the 3B, ABY and AAN engines all use the same fuel pump."

Aga tundub, et sul on õigus. 3B rõhuregulaatorile on kirjutatud peale 4bar mis siis on järelikult 3 bar + 1 bar turbo poolt toodetavat ülerõhku.
200-l (3B)on jäme bensu pump mis lööb 5 BAR ja
S-6 (AAN)on peenike bentsu pump mis lööb 3,7 bar
ja aan surve klapi peal on 4,0 bar
---
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

forsin kirjutas:
Raceboy kirjutas:Jah, seda ma räägingi, seepärast tahangi teada, mis tüüpi K26 turbot kasutatakse. K26 on ka nt Porsche 911 Turbol peal (K26 8.10), nii et jah, erinevad on tüübid igal juhul.
Esimesed k-26 ei jahuta veega
Teised ei ole veel jõudnud normaal suhte arvuni ja omavad väiksemat alumin (külkotsa=43mm) kui on kuum (malm=56mm) läbimõõt
Kolmandad alles porsedele toodetud turbod on head
RS-2 (alum=48mm ja malm=53mm )
otsi porshel on (alum=56 ja malm=53) vot see on vägahea
Kõike seda ma tean, aga palju nende Audi K26-ga maks stabiilne boost on?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Raceboy kirjutas:
forsin kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Kõike seda ma tean, aga palju nende Audi K26-ga maks stabiilne boost on?
KKK-26 (RS-2)
Mitu kuupmeetrit mingi ajaga puhub ei tea
tutika panin audi S -le peale ja sumpa klapp tehase seades ~1,4 BAR
ja turbo jõudis puhuda vaid 2,2 kompuutrile (manomeetriga mõõtes 1,2 BAR) võtsin turbo maha ja tegin ise mõlemad otsa korpused ümber.
Paigaldades tehase seadega sumpa klapile sain tulemuseks 1,8 BAR manomeetriga mõõtes sisselaske kolektorist (kui kompuuter näitaks oleks number 2,8 )
KUI EI TAHA ÄRA USU
edasiseks surve tõstmiseks ronisin sumpa klapi vedru kallale ja tarbin igapäeva sõidul kuni 2,2 BAR manomeetriga mõõdetud üle rõhku
JÄLLE KUI EI TAHA ÄRA USU
---
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

forsin kirjutas:
xjan kirjutas::D Niikaua kuni CB-i raamat läbi loetud ei ole ei tohiks üldse vastu rindu taguma hakata

ma ei ole seda raamatut lugenud kuid kahtlen et leiad sealt mõne küsimuse millele ma vastust ei tea välja arvatud ühikute ümber teisendused.
Forsin, rõõm sind siin näha, kuid seda pean ütlema, et selle raamatu lugemine ei tule küll kellegile kahjuks...

PS! Olen kaotanud su numbri aga mul on tiba ideid kuidas su S6-e tiba väledamaks teha ilma, et peaksid vaeva nägema oma kõikvõimalike andurite petmisega - võta ühendust ja räägime asjast täpsemalt... :)

Raceboy, oma küsimusele saad vastuse siit: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... rbomap.htm
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

heh, huvitas mind just asi sellest aspektist, palju Eestis keegi on Audi 10V K26-st välja võtnud. Mu enda omal on ikka Porsche jaoks tehtud, ja seda nii kuuma (flants kolmnurkne) kui külma osa poolest (int. bypass klapiga), tahaks teada, palju erinevus on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Silwer kirjutas:Turvaprobleem jääb alati sellise tegevuse juures.

Reaalsus on selline. Audi 20v mootoriga on originaal ajuga ja õige softiga võimalik igapäevaselt kuni 375hp (Ntx. Audi S4/S6 Revo S), mida on võimalik lühiajaliselt veel kurjemaks ajada ~ 400-450hp. ilma et tekiks cut off, kuid nagu alati on tegemist riskiga...

Aga eks igaüks ise teab, kui paks ta rahakott on ja vastavalt sellele siis petab oma mootori erinevaid andureid ja keerab rõhku peale.
Aitäh SILWER sinu soft (kivid ) :p rõhk juba pikemat aega igapäevatarbimisel kuni 2,0 BAR-i (sisselaske koldes) ja töötab varsti aasta,
täna käisin ülevaatusel trükin tulemused,

results 1
temp C =81
1/min = 900 p/m
CO = 0,184
O2 = 0,47
Lamda 1,011

results 2
temp C =90
1/min = 2480 p/m
% vol CO = 0,178
% vol CO2 = 14,88
% vol O2 = 0,14
ppm vol HC = 36
Lamda = 0,999
% vol CO vrai = 0,178

Hea softi ülevaatus tulemused originaal pihustitega ja tulemus :arrow: (1860 kg kaalutud 24,juuli pärnu kiirendusel) ja aeg kuu hiljem peale softi soetamist 400m = 13,6 s.
Viimati muutis forsin, 23.04.2005 21:45, muudetud 1 kord kokku.
---
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Forsin, kas sa mu PS-i kätte said? Oleksid sa nõus mu turbot modifitseerima?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Raceboy kirjutas:Forsin, kas sa mu PS-i kätte said? Oleksid sa nõus mu turbot modifitseerima?
Tõsiseid tehnika fänne aitan meelsasti.
:evil:
---
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

forsin kirjutas:
Raceboy kirjutas:Forsin, kas sa mu PS-i kätte said? Oleksid sa nõus mu turbot modifitseerima?
Tõsiseid tehnika fänne aitan meelsasti.
:evil:
Aga ma siis annaks oma fööni sulle vaadata, helista 55 505 801 või anna oma nr, toon ta sulle ära :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta