Milline turbo?
Pigem on tegu ikkagi turbo spoolimise teemaga.
Marko auto puhul ilmselt ei ole asi igapäeva autona kuigi mõnus.
Marko auto puhul ilmselt ei ole asi igapäeva autona kuigi mõnus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jääme siis ootama tehasepoolset põhjendust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
võiksid kirja siia topikusse kopeerida, võibolla teised saavad paremini arupuna kirjutas:Tegelt nagu päris õiget põhjendust ei saanudki.
Pikk jutt oli ka mootori tasakaalustamisest, et raske võibolla tasakaalu saada jne...
Samas osadel suurematel ju ei ole seda juttu ja kaaluvad rohkem ka veel.
Jäi siis ka nendepoolt asi vähe segaseks.
Heh, hea loogika: turbo põhjustab mootori riknemise
Elementaarne on, et mootori elu lõpetab vale küttesegu, vale süütenurk ja mõni kord ka lihtsalt liiga suur boost.
See, et mingi turbo põhjustab auto mootoris otseseid kahjustusi on BS.
Tuleb valida lihtsalt vastava kubatuuri järgi sobiv turbo, muud midagi.

Elementaarne on, et mootori elu lõpetab vale küttesegu, vale süütenurk ja mõni kord ka lihtsalt liiga suur boost.
See, et mingi turbo põhjustab auto mootoris otseseid kahjustusi on BS.
Tuleb valida lihtsalt vastava kubatuuri järgi sobiv turbo, muud midagi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
suhtlesin sama lehe pealt saadud kontaktide alt firmaga ja sain 30min jooksul sellise vastuse 
"The reason is, this particular unit is not sized that nicely in terms of
compressor to turbine wheel ratio so it not a "balanced" design so to
speak. There is only a limited use of this turbo and the application has to
be perfect in order for this commbination to work. Most of Garrett's other
turbo combinations are more "flexible" in use so they are better for general
use.
"
igati loogiline antud turbo kohta

"The reason is, this particular unit is not sized that nicely in terms of
compressor to turbine wheel ratio so it not a "balanced" design so to
speak. There is only a limited use of this turbo and the application has to
be perfect in order for this commbination to work. Most of Garrett's other
turbo combinations are more "flexible" in use so they are better for general
use.
"
igati loogiline antud turbo kohta
