Kuidas/millega mootor seest puhtaks teha?
Kuidas/millega mootor seest puhtaks teha?
Nimelt asi selles, et õli ja tosool otsustasid sõbraks saada ja nüüd kõik valget vahtu täis. Plokikaas maas, alt lahti ei võta (peaks moto maha tõstma). Kas tasub kasutada nn puhastusõli või piisab lihtsalt selle olluse väljalaskmisest karterist?
Moto ca18det kui kedagi peaks huvitama.
Moto ca18det kui kedagi peaks huvitama.
Pese korduvalt läbipesuõliga läbi, kuni alt tuleb pea sama puhas õli välja nagu sisse kallates.
Iga kord ka filtrit vahetades, et asi võimalikult hea saaks.
Läbipesu õli on ~100.- 5 liitrit.
500.- + hunnik uusi filtreid ja peaks mootori seest päris puhtaks saama.
Iga kord ka filtrit vahetades, et asi võimalikult hea saaks.
Läbipesu õli on ~100.- 5 liitrit.
500.- + hunnik uusi filtreid ja peaks mootori seest päris puhtaks saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ummista, see selle mõte ongi.
Täissündiga pesemisel võivad kanalid ära ummistuda, kuna õli siiski mõeöldud õlitamiseks mitte otseselt pesemiseks.
Leotab lihtsalt suurema sita lahti.
Läbipesu õlis on ikka tugevamad pesukomponendid sees.
Ja sellepärast soovitangi korduvalt pesta, peaks ka kanalites oleva sita ära leotama, kui mitu korda uus kange kraam sees käib.
Ise olen kasutanud korduvalt läbipesu õli ja siiani pole probleeme esinenud.
Täissündiga pesemisel võivad kanalid ära ummistuda, kuna õli siiski mõeöldud õlitamiseks mitte otseselt pesemiseks.
Leotab lihtsalt suurema sita lahti.
Läbipesu õlis on ikka tugevamad pesukomponendid sees.
Ja sellepärast soovitangi korduvalt pesta, peaks ka kanalites oleva sita ära leotama, kui mitu korda uus kange kraam sees käib.
Ise olen kasutanud korduvalt läbipesu õli ja siiani pole probleeme esinenud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Spetsiaalse läbipesuõliga ei saa kuidagi ummistada, see on ise niivõrd väheviskoosne, et pigem "vesi" võrreldes mõne viskoossema õliga. Ronib ka sealt läbi, kui mõni õlikanal juba peaaegu kinni.
Selliseks otstarbeks nagu eespool peaks vast jah, kasutama mõnda spets. läbipesuõli. Automaailmas oli näiteks Carlube oma, peaaegu 5 liitrit maksis midagi alla 150 kr.
Neid vanale õlile lisatavaid võiks pigem kasutada profülaktikaks või lihtsalt enne uut õli ideaalse puhtuse saamiseks mootoris n. ö lihtsamatel juhtudel.
Xadol on jah, sellised huvitavad möginad (ka õlides endis lisandina ja eraldi ostetavad), mis lubavad ka kulunud osa taastamist metallo-keraamika põhimõttel mingil määral. Põhimõtteliselt peaks mootori seest tegama libedamaks, tasasemaks ja tihedamaks.
Loomulikult päris vanast kap. remonti vajavast mootorist nad uut ei tee, aga midagi nad seal igatahes teevad. Ka Eestis katsetatud, et Xado geelidega töödeldud VAZ-i mootor sõitis üldse ilma õlita karteris ~50 km ja pärast seda toimis jälle rõõmsalt õliga edasi.
Kuigi VAZ-i mootor pole vast õnnestunuim "katseloom". Kes seda vene "kirvetehnikat" teab, võibolla sõidaks selle maa ilma õlita niigi ära. Veneaegne ®iguli õli oleks ju tränapäeva mõistes vist üldse raske mootoriõlide kategooriasse liigitada - pigem saapamääre.
Selliseks otstarbeks nagu eespool peaks vast jah, kasutama mõnda spets. läbipesuõli. Automaailmas oli näiteks Carlube oma, peaaegu 5 liitrit maksis midagi alla 150 kr.
Neid vanale õlile lisatavaid võiks pigem kasutada profülaktikaks või lihtsalt enne uut õli ideaalse puhtuse saamiseks mootoris n. ö lihtsamatel juhtudel.
Xadol on jah, sellised huvitavad möginad (ka õlides endis lisandina ja eraldi ostetavad), mis lubavad ka kulunud osa taastamist metallo-keraamika põhimõttel mingil määral. Põhimõtteliselt peaks mootori seest tegama libedamaks, tasasemaks ja tihedamaks.
Loomulikult päris vanast kap. remonti vajavast mootorist nad uut ei tee, aga midagi nad seal igatahes teevad. Ka Eestis katsetatud, et Xado geelidega töödeldud VAZ-i mootor sõitis üldse ilma õlita karteris ~50 km ja pärast seda toimis jälle rõõmsalt õliga edasi.
Kuigi VAZ-i mootor pole vast õnnestunuim "katseloom". Kes seda vene "kirvetehnikat" teab, võibolla sõidaks selle maa ilma õlita niigi ära. Veneaegne ®iguli õli oleks ju tränapäeva mõistes vist üldse raske mootoriõlide kategooriasse liigitada - pigem saapamääre.
et jah,ega ei sõida VAZ ikka ilma õlita,ja isegi ziguli üli ei meeldi talle! keps sellega talvel "kotti" lastud nigu niuhti! ok,se oli nagu ka lada esinduse vendade jutt.........Kuigi VAZ-i mootor pole vast õnnestunuim "katseloom". Kes seda vene "kirvetehnikat" teab, võibolla sõidaks selle maa ilma õlita niigi ära. Veneaegne Žiguli õli oleks ju tränapäeva mõistes vist üldse raske mootoriõlide kategooriasse liigitada - pigem saapamääre.
aga mis puutub mootoripesuvahendisse,siis see pimeloom ei taha ummistunud kanali ja tihendi vahel vahet teha eriti

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Ilmselt on tegu sellega et vana õli oli augu tihendis ummistanud. Pesuõli lihtsalt eemaldas ummistuse samamoodi nagu ta seda teeb õlikanalis.junsu kirjutas: aga mis puutub mootoripesuvahendisse,siis see pimeloom ei taha ummistunud kanali ja tihendi vahel vahet teha eriti
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech