K: Kuidas töötab 4turboga süst

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

K: Kuidas töötab 4turboga süst

Postitus Postitas 750il »

kas keegi oskab aidata,

kuidas jagataxe väljalase,jne
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mitme silindriga mootor? aga kui v12 siis arvan et turbo iga 3 silindri kohta. kas mõtled ymber teha?
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

Mõtlesin et võiks proovida,

oled kindes,et 3väike(t) 3 suurem(T) jne

võibolla peax järjest olema

Hetkel on probleem .et turbo hakkab liiga hilja tööle, 400m kiirust kuskil 187-189 aga aeg 13,4 parim

mis turbot soovitax

mootor v12
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hetkel on sul probleem pigem selles, et seade on kuskil puutaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Sellise lõppkiiruse puhul pole probleem mitte jõu puudumises või turbo kehvas reageerimises, vaid kehvas 60jala ajas (= pidamises).
Parem idee on osta M/T drag rehvid taha ja saad julgelt sekundi oma 13,4s ajast maha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

arvan samuti et ära hakka tegema uut systeemi vaid tee olemasolev tõhusamaks! Millega sa kogu seda systeemi juhid?
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Olen seda autot näinud ja tõesti alguses ei liigu üldse ja pidamisega pole ka probleeme. See on hoopis tuima automaat kasti pärast, soovitan selle turbode raha hoopis m5 käigukasti investeerida, aitab palju rohkem ja alles siis tekivad pidamisega probleemid.
Teine asi on selle auto suur mass, proovi seda alla saada.
3. Usun , et korralikku progretavat aju oleks vaja, kui veel ei ole.
Aga esimene asi kindlasti käigukast ära vahetada või ümber moddida;)
60 feet on sul sama, mis 16s autodel :-D
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

Kõik see on õige,kuid manuaal kastiga ei saaks ültse minema

1 tõsine probleem on selles,et gaasi klapid on elektroonilised,avanevad u60km/h juures (muidu on vaid väike pragu )

2 Kas see võib olla põjus mix kohalt minek nii tuim ,



60jalag u 2,5-3ET
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

manuaal kasti puhul aitavad slikid nagu drag'i autol ikka kohane :-D ja muidugi pole minekut kui siibrid ei avane.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mis siin ikka veel arutada. siibrid trosside otsa ja progetav aju. ainuke küsimus oleks kas k.kast pritsungi ajudega(3!) ja suhtleb või mitte.??
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

siis olex vaja 2 progretavat aju


kas EML (gaasiklapi aju) ka chippida annab, nii palju kui gaasi annad nii palju siiber avaneb
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

miks kahte progetavat aju. enamus turul olevad saavad kuni 16 silindriga hakkama. kahtlen kas tollel siibril üldse eraldi aju on, pigem käib läbi pritsungi aju.
edit: mitte küll enamus, kuid on neid mis saavad 12 silindriga ilusti hakkama. VEMS nt. (kuskilt on meeles et MS peaks ka sobima)
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

EML aju on kindlasti eraldi.

Kui palju selline progretav aju maxab,
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

VEMS peaks jääma hinnaklassi ca 13-14k.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

VEMS taolise mootori jaoks on ~13 000kr. Kas sellel BMW V12 on igal silindril süütepool?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta