Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

laki tegi mulle sellise cooleri kunagi :D pidi yx parimaid olema :shock:
mai teagi :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Pilt

Kuuno, selline nagu keskel ja paremal üleval peaks olema see kärg millest sinu Laki cooler
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mul on meeles just parem alumine aga võimalik et eksin..tegu pidi olema tavalise nissensi kärjega ja kui sul need sellised ju ta selline oli...aga kindluse mõttes teen mõne pildi kui näen seda kärge veel...
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

kui Nissens, siis tõesti see alumine paremal. Mäletasin, et rääkisid miskit "racing" kärjest toona :-D
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

vot just nii mullegi räägiti et parima voolavusega-mida ma ei tea kas on või oli aga probleemiks jäid praegu vannide asetus.
igaljuhul praegu katsetan teise kärje ära :)

ps Sam-kas see keskmine on siis "racing kärg" :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Äkki Sam kommenteerid jah väheke neid kärgesid. (effektiivsus, rõhulang)
Lihtsam seda vist muidugi eraldi teemas teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kõik need on head, igal on oma kasutusotstarve.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

8) - sellise näoga lähen mina täna magama :D
sain starteri ja pooltelje mis istusid ilsuti sinnakuhu vaja kuigi oli kahtlus kuna pärinevad 1.8 lantralt...
aga siis põhi asi :P kyynlad välja ja startreriga võtit-autogauge õlirõhu kell hyppas kohe 2 bari alla ja minu nägu läks naerule :)
ei tea miks aga kartsin kõige rohkem et äkki ei tule õlirõhk yles..aga kõik tundus ok...

praegu veel tööle vl kollet seest ilusamaks tegema ja äkki saab juba näd vah esimese kävituse teha :)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

üks pilt kollektori flantsile tehtud sisselõigetest. Ise ei ole kunagi selle peale tulnud, aga pms kui flantisle sisselõige teha, siis jätta mingi 1mm alles, et kui peaksid olema pinged siis ei viska flantsi laiali

Pilt
Viimati muutis Kuuno, 04.01.2009 1:02, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kinnitamisproleeme ei teki niimodi jupitatult?
Vaatan, et keskmistel flantsidel ainult 1 täielik poldiauk, teised nagu servaga ainult hoiavad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

eile ole veel tulnud probleeme! Vanal kollel oli täielikult läbi ligatud ja ka siis ei olnud mingeid probleeme. Seda on kasulik teha siis kui on paksem flantsi materjal sest võib juhtuda et ta tõmbab poldid kaane seest välja :)
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Lõikka täitsa läbi ära - see mm.ka seal enam asja paremaks ei tee :!: Piludega tõesti aga antakse detailile võimalus kuumenedes ennast "kohendada" ........materjalide soojuspaisumistegurid on ju erinevad (paljud originaal malmkolled on samuti poldiaukudest läbi lõigatud) :!:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

no ma selle mm alleshoidmisega yritan ära hoida seda et ta laiali ei hyppaks. Jürki soovitas ja usun et nii on hea sis :)
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Kuuno kirjutas:no ma selle mm alleshoidmisega yritan ära hoida seda et ta laiali ei hyppaks. Jürki soovitas ja usun et nii on hea sis :)
Jürki soovitas ka mitte hyundaid ehitada :lol: :lol: :lol:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Marko kirjutas:
Kuuno kirjutas:no ma selle mm alleshoidmisega yritan ära hoida seda et ta laiali ei hyppaks. Jürki soovitas ja usun et nii on hea sis :)
Jürki soovitas ka mitte hyundaid ehitada :lol: :lol: :lol:
kuna ta seda tegi? :)
Vasta