
Audi TT turbo 4wd head ja vead
Audi TT turbo 4wd head ja vead
Mõtlen siin uue auto soetamise peale ja kuna ta peaks olema samuti turbo ja 4wd siis Audi TT tundub mõnus variant ja hinnad ka suht normaalsed. Kes teab öelda miks sellist ei tohiks osta?
ma pean silmas mitte tutikat aga kasutatud kuskil 2000 aasta versioone mis oleks alla 100K läbisõitu saanud.

TT tuleb osta 165kw ja quattro!
Tehnika on ja sild on küllaltki vastupidavad (kuludetailid on odavad)
Kõige suuremateks puudusteks võib lugeda olematut tagaistet ja nähtavust diagonaalis taha.
Aga ehk on ka sellest lingist sulle abi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30343
Tehnika on ja sild on küllaltki vastupidavad (kuludetailid on odavad)
Kõige suuremateks puudusteks võib lugeda olematut tagaistet ja nähtavust diagonaalis taha.
Aga ehk on ka sellest lingist sulle abi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30343
mis on haldex? ja kas 1.8 on ikka piisavalt suur mootor selle asja lohistamiseks? kuis on lood lo-end torque'ga? praegu endal 2L mitsu turbo awd ja krt tegelt tunne on et vähemalt 2.5 turbo võiks olla et saaks linnas normaalselt ilma tõmblemiseta kruiisida... ja maanteel ka kunn olla!erik kirjutas:Baserub golf 4`l ja nelivedu toimib läbi haldexi. Kui see tekitas küsimusi siis küsi aga. Tahtsin ise sellist Saksast tuua aga minu eelarvesse mahtavat korraliku ei leidnud, tõin siis hoopis ühe teise auto. Aga TT teemasse läksin süviti ja sõidan haldexiga igapäevaselt.
1,8T - 165 kw isend ei ole mitte üks teps uimane vaid liigub päris mõnusasti.
132kw ja 165 kw mootorite vahe on väliselt: 2 x cooler, suurem õhulugeja, tootlikumad pihustid, K04 turbo (132kw - K03), 2 summutajatoru taga, ka mootoris sees on detailid tugevdatud.
Pühapäeval saame teada ka stock 165kw TT veerandmiili aja
Haldexi kohta leiad infi:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=53005
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... w=previous
http://www.dc-ice.ee/home/tooted.php?action=prod&y=1718
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8979
132kw ja 165 kw mootorite vahe on väliselt: 2 x cooler, suurem õhulugeja, tootlikumad pihustid, K04 turbo (132kw - K03), 2 summutajatoru taga, ka mootoris sees on detailid tugevdatud.
Pühapäeval saame teada ka stock 165kw TT veerandmiili aja

Haldexi kohta leiad infi:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=53005
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... w=previous
http://www.dc-ice.ee/home/tooted.php?action=prod&y=1718
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8979
Viimati muutis tt, 07.09.2006 9:11, muudetud 1 kord kokku.
Kuna autol jõudu jaotavat vahekasti pole, siis kasutatakse tagasilla taha lülitamiseks hüdraulilist mitmekettalist siduri paketti, mille tootja on Haldex.
Asja juhib elektroonika ja süsteem on väga õnnestunud ja reaktsioon (lülitus aeg) on pmst märkamatu. Olles proovinud ühte 164 kw`st siis mulje oli võimas aga turbo viive oli tuntav ja kohati häiriv. Autot peetakse üsna ohtlikuks, põhjuseks vist lühike teljevahe ja sellest tulenevad ebastabiilsused suurtel kiirustel, kus väiksest libisemisest võib kergesti juhitamatu lohisemine tekkida. Sellest saab ka ise aimu kui mobile.de`st autosid otsida siis müüdavaid kortsus pille on ikka väga palju.
Asja juhib elektroonika ja süsteem on väga õnnestunud ja reaktsioon (lülitus aeg) on pmst märkamatu. Olles proovinud ühte 164 kw`st siis mulje oli võimas aga turbo viive oli tuntav ja kohati häiriv. Autot peetakse üsna ohtlikuks, põhjuseks vist lühike teljevahe ja sellest tulenevad ebastabiilsused suurtel kiirustel, kus väiksest libisemisest võib kergesti juhitamatu lohisemine tekkida. Sellest saab ka ise aimu kui mobile.de`st autosid otsida siis müüdavaid kortsus pille on ikka väga palju.
2,5 turbo ja vaikselt liikumiseks sobib imehästi focus - 320 nm vahemikus 1600 - 4000 rpm on väga ok - kui väheks jääb (ja raha üle) siis saad juba ka upgradeda - olemas juba nii Stage1 (~250 hj) kui ka stage2 (~290hj) lahendused, kuigi ise soovitaks kõigepealt LSD-d et olemasolev jõud maha saada.TSIAWD kirjutas:kuis on lood lo-end torque'ga? praegu endal 2L mitsu turbo awd ja krt tegelt tunne on et vähemalt 2.5 turbo võiks olla et saaks linnas normaalselt ilma tõmblemiseta kruiisida... ja maanteel ka kunn olla!
Tuleb tunnistada, et see ongi rohkem selline rahuliku ja viisaka inimese auto - ringrajale ta väga ei sobi (seade on imelik) ning jõudu antakse sulle rahulikult - chip ei anna kõike korraga kätte.
Talveoludesse (kuskile põhjamaale/maale kus teid ei soolata) ta väga ei sobi, sest hanges ei ole selle raske ninaga suurt midagi teha.
audi ongi hea just oma haigelt raske esiosa tõttu see omakorda tingitud ka esisillast eespool asetsevast mootorist (teist sellist masinat maailmas ei tunta) see annab aga erakordselt hea läbivuse talvel...samas lõhub eesti oludes silda rohkem kui normaalne oleks
tt kohta ei oska täpselt öelda aga muidu kehtib kõikide audide kohta
tt kohta ei oska täpselt öelda aga muidu kehtib kõikide audide kohta
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis ega ikka ei ole küll - sain ta küll veebruari alguses, aga ega ma teda siis hange ei viinudhenri kirjutas:Oled proovinud?faca kirjutas: Talveoludesse (kuskile põhjamaale/maale kus teid ei soolata) ta väga ei sobi, sest hanges ei ole selle raske ninaga suurt midagi teha.
Enda loogika ütleb et kui tegemist on esiveolisega siis talvel on parem kui nina raskem (rohkem pidamist).

Mulle lihtsalt tundub, et siin on see hea raskuse piir ületatud - mul endal lisapõhjusena (mu väitele) meie päristalve (ja lumehange) sobimatud laiad lammelid - aga Tallinnassse (kus iga lumehelves ämbri soolaga üle kallatakse) sobivad nad väga hästi.
Ja sõita on selle autoga imehea.